Strategie: Data Ethics | Customer Preference Management | AI Visual Search, Zero and First Party Data
CDP & Marketing Automation Case Studies: Ania Kruk, Vivus, Forum Media
Rozwój rynku Martech dla eCommerce w świecie po pandemii i świecie bez ciasteczek. Dlaczego CDP zastępują systemy CRM.
Grzegorz Błażewicz CEO & Founder, SALESmanago
14:30-15:00
Nowości w eCommerce: Google Powered AI Visual Search, Data Ethics i Customer Preference Management (First i Zero Party Data), Nowa generacja Programów Lojalnościowych w eCommerce.
Konrad Pawlus CTO & Co-Founder, SALESmanago
Case Studies:
15:00-15:20
Ania Kruk, Martyna Anna Olszak - Bachora, Head of Creative Department and PR
15:20-15:40
Vivus, Robert Twardowski, Marketing Manager
15:40-16:00
Forum Media Polska, Dorota Thomas, Marketing Automation Manager
Posiada ponad 20 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch. W 2011 założył SALESmanago Marketing Automation. Jest autorem książki pt. “Rewolucja z Marketing Automation” wydanej przez PWN. Grzegorz wykłada na uczelniach wyższych, wspiera inne startupy technologiczne i regularnie biega maratony. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.
Konrad Pawlus
CTO & Co-Founder, SALESmanago
Karierę zawodową rozpoczął ponad 18 lat temu, angażując się w rozwój unikalnych rozwiązań do prognozowania finansowego, opartego na modelach ekonometrycznych. W 2005 roku dołączył do Działu Rozwoju Oprogramowania spółki Open Source z siedzibą w Irlandii, gdzie odpowiadał za rozwój aplikacji OpSource Cloud i rozwiązań billingowych SaaS. W 2009 roku dołączył do amerykańskiego Sabre – największego na świecie dostawcy oprogramowania. Konrad Pawlus jest zapalonym pasjonatem i praktykiem wykorzystania metodologii Agile. W SALESmanago kieruje zespołem Software Development – grupą najwyższej klasy inżynierów i programistów tworzących rozwiązania informatyczne automatyzujące marketing.
Martyna Olszak - Bachora
Head of Creative Department and PR, Ania Kruk
Związana z marką ANIA KRUK od 5 lat, gdzie pełni funkcję Head of Creative Department and PR. Współodpowiedzialna za tworzenie strategii marki,w której skupia się przede wszystkim na komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz koordynowaniem sesji zdjęciowych i video. Prywatnie czyta Remarque w kimono ręcznie wyszywanym w smoka oraz słucha Milesa Davisa szukając jego sampli w numerach Outkast.
Robert Twardowski
Marketing Manager, Vivus
Ponad 20 lat doświadczenia w bankowości i firmach pożyczkowych w działach marketingu i sprzedaży. W vivus.pl odpowiedzialny za marketing automation. Wcześniej w BNP Paribas pracował z partnerami handlowymi przy wdrażaniu kart co-bradowych. Współtworzył jeden z największych programów lojalnościowych w Polsce mambonus.pl – program lojalnościowy dla posiadaczy kart kredytowych wydawanych przez BNP Paribas.
Dorota Thomas
Marketing Automation Manager, Forum Media Polska
Marketing Automation Manager w wydawnictwie Forum Media Polska, od prawie trzech lat odpowiedzialna za wdrażanie i rozwój kanału sprzedaży opartego o automatyzację. Jej działania wygenerowały dotychczas blisko 3,3 mln zł dodatkowego obrotu ze sprzedaży produktów FMP, czyniąc zarządzany przez nią kanał jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się kanałów sprzedaży w historii firmy. Z wykształcenia europeistka, z doświadczenia badaczka i marketerka. Humanistka z analitycznym zacięciem.