29 kwietnia, 10:00

Poznaj możliwości tworzenia w pełni spersonalizowanych procesów marketingowych, sprzedażowych oraz obsługowych dzięki najnowszej integracji SALESmanago i Freshdesk

  • Dołącz do naszego wydarzenia i dowiedz się:
  • jakich efektów możesz spodziewać się dzięki automatyzacji marketingu
  • dlaczego warto zapewnić klientom zautomatyzowaną i wysoką jakość obsługi klienta
  • jakich możliwości dostarczy najnowsza integracja SALESmanago i Freshdesk


#1 Platforma Marketing Automation w Europie
używana przez 10 000 klientów na całym świecie.

Financial Times

#26 Fastest Growing Company

Financial Times

GetApp

#3 Marketing Automation Category Leader

GetApp

Datanyze

#1 eCommerce Marketing Automation

Datanyze

Deloitte

#11
Fast 50

Deloitte

Capterra

4,5/5


Capterra

Organizatorzy

SALESmanago to kompleksowe oprogramowanie nowej generacji do automatyzacji marketingu wykorzystywane przez działy marketingu i sprzedaży w ponad 10 000 firm każdej wielkości.

SALESmanago rozpoznaje użytkowników odwiedzających Twoją stronę, analizuje ich zachowanie online i dokonywane transakcje. Na podstawie tych informacji buduje kompletny i indywidualny profil klienta. Informacje te są przetwarzane przez algorytmy systemu Machine Learning & AI, aby dostarczyć w pełni spersonalizowane oferty i zapewnić klientowi unikalne doświadczenie w odpowiednim czasie na każdym kanale marketingowym:

  • E-Mail Marketing
  • Live Chat
  • Strona WWW
  • Web Push
  • Social Media
  • Aplikacje mobilne
  • Sieci reklamowe (Facebook, Google) i RTB

Deviniti doradza i wdraża nowoczesne narzędzia do obsługi klienta oraz zarządzania procesami IT. Konsultanci Deviniti pomagają w optymalizacji i automatyzacji procesów oraz doborze odpowiednich narzędzi. Deviniti jest polskim przedstawicielem firmy Freshworks producenta narzędzi omnichannel:

  • Freshdesk - wielokanałowy helpdesk do obsługi zapytań,
  • Freshsales - nowoczesny CRM automatyzujący wiele obszarów sprzedaży,
  • Freshchat - rozbudowane narzędzie komunikacji chat (zintegrowane z Messenger, Whatsapp, Apple Business Chat, Android SDK, oraz innych, o których więcej informacji znajdziesz tutaj.

Freshdesk to oprogramowanie firmy Freshworks dedykowane dla działów obsługi klienta, które umożliwia rejestrację oraz obsługę zapytań od klientów pochodzących z obecnie najpopularniejszych kanałów komunikacji jak: e-mail, www, live-chat, telefon, komunikatory (Messenger, WhatsApp, Skype), aplikacje mobilne, media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram), portale dla klientów z bazą wiedzy, i inne.

PROGRAM
Wprowadzenie
Dostarczaj spersonalizowane treści do swoich klientów i zwiększ konwersję, dzięki topowej platformie marketing automation w Europie
Poznaj Freshdesk - narzędzie zapewniające najwyższą jakość obsługi klienta
Zupełnie nowa integracja SALESmanago z Freshdesk
Poznaj Case Studies firm, które zdecydowały się zautomatyzować swoje działania marketingowe i obsługowe
Q&A