Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Roadmapa - wychodzimy poza buzzwordy
W każdym kwartale SALESmanago rozwijane jest o co najmniej 2-3 nowe, zaawansowane funkcjonalności oraz setki mniejszych innowacji dodawanych do już istniejących rozwiązań, które pomagają naszym klientom wyprzedzić konkurencję. Dzięki naszemu najnowocześniejszemu frameworkowi technologicznemu czas potrzebny na wdrożenie przez nas najnowszych rozwiązań jest nieosiągalny dla innych dostawców.
Changelog
06.2021

Centrum Powiadomień
New feature

Zwiększ przywiązanie użytkowników do Twojej strony, dzięki zupełnie nowemu kanałowi komunikacji 3 in 1 — Centrum Powiadomień. Zwiększ zaangażowanie użytkowników oraz ponieś współczynniki konwersji poprzez w łatwemu w użyciu, intuicyjnemu kanałowi komunikacji, który łączy listę życzeń eCommerce (products like), silnik rekomendacji i centrum powiadomień.
Centrum Powiadomień
06.2021

Powiadomienia Web Push 2.0
New feature

Zaangażuj klientów dzięki powiadomieniom Web Push 2.0: rozbudowana wielojęzyczna komunikacja 1-do 1 z treściami AI i w pełni napędzana danymi CDP. Nowy moduł powiadomień Web Push pozwala na dotarcie i zaangażowanie zarówno anonimowych, jak i zidentyfikowanych klientów, oferując im treści dostosowane do ich potrzeb - w tym wielojęzyczne wersje powiadomień i formularzy zgody - w jednym z najlepszych opartych na zgodzie kanałów komunikacji, za pośrednictwem spersonalizowanych powiadomień Web Push.
Powiadomienia Web Push 2.0
04.2021

Marketing Insights
New feature

Marketing Insights to rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które analizuje konto użytkownika SALESmanago w zakresie danych o klientach, transakcjach, zachowaniach oraz wokół zakresu użytkowania platformy i automatycznie generuje wskazówki i insighty do bezpośrednich działań podejmowanych przez zespoły marketingowe.
Marketing Insights
04.2021

Centrum Segmentacji Klientów
New feature

Hipersegmentacja jest to nowy sposób segmentacji klientów oparty na mechanizmie AI, który nie wymaga żadnego dodatkowego kodowania. Wykracza on poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym, szerokie możliwości dotyczące identyfikacji najlepszych grup kontaktów, do których można kierować kampanie marketingowe poprzez dowolny kanał komunikacji. Nowy moduł Centrum Segmentacji Klientów pozwala na tworzenie, edytowanie, zarządzanie i analizowanie wszystkich segmentów z jednego miejsca oraz wykorzystanie ich w różnych częściach SALESmanago, takich jak:
  • Email Marketing (pojedyncze kampanie, emailie urodzinowe, itp.),
  • Powiadomienia Web Push,
  • Mobile Marketing,
  • Zarządzanie kontaktami,
  • Custom Audiences.
Centrum Segmentacji Klientów
03.2021

Voice Commerce
New feature

Nowy widget na stronie internetowej ułatwiający wyszukiwanie produktów w sklepie internetowym za pomocą głosu. Doskonale rozpoznaje wszystkie zapytania, dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii NLP i zestawów powiązanych ze sobą podejść obliczeniowych, które współpracują ze sobą, aby dopasować zwracane rezultaty do intencji użytkownika.
Voice Commerce
02.2021

AI Visual Search
New feature

Nowy mechanizm, który pozwala Twoim klientom (szczególnie tym korzystającym z urządzeń mobilnych) przesłać zdjęcie z produktami, które im się podobają, a wyszukiwarka wizualna AI automatycznie wyświetli produkty podobne lub pasujące do pożądanego artykułu i stylu. Dodatkowo automatycznie wyświetlaj produkty wyglądające podobnie lub pasujące do produktów przeglądanych przez klienta w Twoim sklepie internetowym.
AI Visual Search
12.2020

Dashboard Procesów Automatyzacji
New feature

Dashboard Procesów Automatyzacji pozwala mierzyć sprzedaż generowaną przez wszystkie kanały komunikacji, z których korzystasz w swoich kampaniach. Sprawdź, jaka część całkowitej sprzedaży pochodzi z automatyzacji. Analizuj, jak zaangażowanie uzyskane przez komunikację w różnych kanałach prowadzone przez zautomatyzowane kampanie przekłada się na sprzedaż oraz z łatwością uzyskaj dostęp do listy najlepszych procesów automatyzacji i workflow oraz dowiedz się, jakie wyniki generuje każdy z nich. Ulepszaj proces komunikacji wielokanałowej, aby zwiększyć konwersję na całej ścieżce zakupowej klienta.
Dashboard Procesów Automatyzacji
11.2020

Program lojalnościowy
New feature

W SALESmanago stworzysz nawet w 5 minut działający program lojalnościowy dla klientów swojego sklepu internetowego, korzystając z naszego unikalnego i przyjaznego dla użytkownika kreatora, który pomoże Ci skonfigurować różne poziomy członkostwa bez dodatkowego kodowania czy wsparcia IT. Angażuj i zwiększaj retencję oraz LTV swoich klientów dzięki wysoce konfigurowalnym programom lojalnościowym, płynnie zintegrowanym ze wszystkimi danymi CDP oraz umożliwiającym prowadzenie automatycznej, wielokanałowej komunikacji. Wykorzystaj dane z programu lojalnościowego w zaawansowanych, wielokanałowych procesach automatyzacji. A jeśli to nadal za mało, każdy utworzony program posiada własny panel analityczny!
Program lojalnościowy
11.2020

Search Engine Turbocharger
New feature

Search Engine Turbocharger pozwoli ci na ulepszenie wyników wyszukiwania swojego sklepu internetowego, dostarczając odpowiedzi idealnie pasujące do wszystkich zapytań, dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii NLP i zestawu powiązanych ze sobą technik obliczeniowych, które poprzez wzajemną współpracę pozwalają na dopasowanie rezultatów do intencji użytkownika. Wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI i oceniaj skuteczność każdego prezentowanego wyniku, w celu zoptymalizowania działania mechanizmu. Uprość sposób wyszukiwania produktów dzięki bezkonkurencyjnemu modułowi AI Voice Search, który jest bezproblemowy w obsłudze i łatwy do wdrożenia.
Search Engine Turbocharger
10.2020

Command Center
New feature

Command Center to nowy standard UI do zarządzania zorientowanymi na KPI wielokanałowymi, wielofunkcyjnymi i wielozadaniowymi procesami marketingowymi. Daje on scentralizowany widok wszystkich procesów marketingowych i rozwiązań nastawionych na osiągnięcie konkretnych celów. Przejdź z działań ad hoc i jednorazowych, odseparowanych od siebie kampanii na tworzenie kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne osiągnięcia, poprzez użycie wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji. Skorzystaj z zaawansowanego kalendarza, aby łatwo planować i nadzorować wszystkie działania marketingowe.
Dashboard CRM
10.2020

Dashboard CDP
New feature

Dashboard CDP to panel analityczny umożliwiający dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji. Wykorzystaj dane z Lejka eCommerce, aby wyświetlić bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy oraz monitoruj postęp przenoszenia leadów pomiędzy różnymi etapami w lejkach sprzedażowych. Dzięki Dashboardowi CDP porównasz, jak zmienia się twoja baza kontaktów w określonym czasie i przeanalizujesz, jak możesz ulepszyć strategię pozyskiwania nowych, potencjalnych klientów.
Dashboard CDP
10.2020

Integracja z Google Ads i Ad form
New feature

Przeprowadź integrację z Google Ads, oraz Adform i wykorzystuj dane behawioralne, i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, aby tworzyć i zarządzać grupami odbiorców reklam w obu tych platformach. Prowadź kampanie remarketiowe, lub win-back dla indywidualnych klientów, którzy odwiedzili twoją stronę i spełnili warunki określone w Workflow, oraz Regułach Automatyzacji. Możesz teraz uzupełnić swoją wielokanałową strategię komunikacji o dodatkowe kanały, w celu dostarczenia spersonalizowanych ofert na różnych etapach cyklu życia klienta.
Integracja z Google Ads i Ad form
10.2020

Custom Modal Designer
New feature

Ten zaawansowany kreator umożliwia ci wyświetlanie wybranym grupom klientów pop-upów zawierających specjalne oferty, na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CDP. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana. Pozyskaj więcej potencjalnych klientów, dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie. Skorzystaj z szerokich możliwości customizacji, takich jak tworzenie pop-upów z użyciem widżetów, aby tworzyć komunikaty idealnie pasujące do wyglądu strony internetowej, zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
Custom Modal Designer
09.2020

Treści warunkowe w emailach
New feature

Treści warunkowe w emailach pozwalają na dostosowanie elementów twojej wiadomości mailowej w taki sposób, aby były perfekcyjnie dopasowane do zainteresowań zróżnicowanych grup odbiorców w ramach tej samej kampanii. Wystarczy, że określisz jaki segment twoich użytkowników powinien otrzymać odpowiednie treści aby z łatwością zwiększyć skuteczność twojego email marketingu.
Treści warunkowe w emailach
08.2020

Etap trzeci Live Chat 2.0
New feature

Nowy kreator pozwalający na projektowanie okna czatu idealnie dopasowanego do twojej strony dzięki rozbudowanym możliwościom dostosowania. Spersonalizuj wiadomość powitalną na czacie i zautomatyzuj jej wyświetlanie w zależności od przeglądanej przez użytkownika podstrony. Sprawdź i przekonaj się sam, jak ciekawe może być tworzenie nowych okien chatu.
Etap trzeci Live Chat 2.0
08.2020

Dashboard e-mail marketing
New feature

Dashboard E-mail Marketingu prezentuje szczegółowe statystyki wszystkich Twoich kampanii mailowych. Daje ci on między innymi możliwość oceny zaangażowania kontaktów w poprzednich kampaniach, czy określenia najlepszego czasu na wysłanie kolejnego mailingu. Mierz przychody i analizuj zamówienia wygenerowane dzięki emailom i newsletterom wysyłanym z SALESmanago Wykorzystaj analitykę stanu bazy, wraz z pełną listą powodów rezygnacji z subskrypcji, w celu lepszego zarządzania swoimi kampaniami oraz poprawy ich skuteczności.
Dashboard e-mail marketing
08.2020

Mobile Marketing 2.0 wraz z WhatsApp i Viber
New feature

Mobile Marketing to nowoczesny moduł pozwalający na komunikację z klientami poprzez różne kanały komunikacji takie jak: SMS, WhatsApp i Viber! Analizuj efekty prowadzonych kampanii na podstawie informacji zawartych w zaawansowanej analityce wysłanych wiadomości tekstowych, którą odnajdziesz na naszym nowym Dashboardzie. Sprawdź, które kanały są najbardziej efektywne dla Twojego ecommerce.
Mobile Marketing 2.0
06.2020

Dynamiczne segmenty - rozszerzenie o tagi i szczegóły
New feature

Dynamiczne segmenty to zaawansowany sposób segmentowania kontaktów pozwalający w błyskawiczny sposób tworzyć zróżnicowane grupy odbiorców. Obecnie rozszerzyliśmy działanie segmentów dynamicznych o możliwość wyboru kontaktów posiadających konkretne szczegóły i tagi.
Dynamic Segments
06.2020

Etap drugi Live Chat 2.0
New feature

Kolejny etap prac nad Live Chatem 2.0 został zakończony. Tym razem wprowadziliśmy szereg usprawnień takich jak: biblioteka gotowych podpowiedzi oraz znaczniki do prowadzonych rozmów. Największa zmiana to nowe okno prowadzenia konwersacji, które np. pozwala na przekazywanie rozmów od innych konsultantów, blokowanie natarczywych klientów, czy uproszczony mechanizm rekomendowania produktów podczas prowadzonych rozmów. Sprawdź i przekonaj się sam, jak przyjemne może być prowadzenie konwersacji z klientami.
Live Chat 2.0
06.2020

Optymalizacja działania wszystkich mechanizmów opartych na kontaktach
Improvement

W ostatnim czasie skupiliśmy się mocno na optymalizacji wszystkich procesów związanych z zarządzaniem kontaktami. Patrząc z radością na wciąż rosnące bazy kontaktów naszych Klientów, dołożyliśmy wszelkich starań, by nasi Klienci w szybki sposób mogli prowadzić działania związane z kontaktami.
05.2020

Nowy silnik rekomendacji Copernicus
Improvement

Usprawniliśmy nasz silnik rekomendacji AI & Machine Learning Copernicus. Algorytmy odpowiedzialne za przeliczanie rekomendacji zostały uaktualnione i zmienione na podstawie zgromadzonych danych. Teraz korzystając z rekomendacji wspartych przez Copernicusa możesz rekomendować produkty jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb swoich klientów!
Copernicus
05.2020

Deep Behavioural Profiling na karcie kontaktu
New feature

Deep Behavioural Profiling pozwala śledzić nie tylko listę obejrzanych przez użytkownika produktów, ale też informacje na temat wszystkich sprawdzanych przez niego parametrów i wyświetlanych szczegółów o danym produkcie. Na tej podstawie wyłaniane są cechy wspólne, unikalne dla każdego klienta, pozwalające na dokładne dopasowanie oferty do jego preferencji. Teraz dla każdego klienta możesz śledzić stopień w jakim interesował się produktami znajdującymi się na Twojej stronie. Moduł na karcie kontaktu przedstawia najpopularniejsze produkty oraz sposób w jaki klient je oglądał.
05.2020

Analityka Predykcji - dashboard
New feature

Nowy zaawansowany panel analityczny przedstawiający dane predykcji churnu oraz prawdopodobieństwa wystąpienia zakupu dla całej bazy kontaktów. Mechanizm został wsparty o algorytmy AI, dzięki którym dokładnie możesz określić stan swojej bazy kontaktów oraz określić najlepszy kanał komunikacji ze swoimi klientami, który przynosi największe zyski. Dashboard wzbogacony jest o szczegółową analizę Customer Lifetime Value wszystkich klientów.
04.2020

Analityka Predykcji na karcie kontaktu
New feature

Na każdej karcie kontaktu został wprowadzony zaawansowany panel analityczny pozwalający przewidzieć wartość klientów i zysk, jaki można wygenerować poprzez działania marketingowe. Mechanizm został wsparty o algorytmy AI pozwalające przewidzieć prawdopodobieństwo dokonania zakupów, każdego pojedynczego klienta, a także jego prawdopodobieństwo churnu. Analiza wzbogacona jest o informacje na temat najlepszych kanałów komunikacji każdego pojedynczego klienta.
Czytaj więcej
04.2020

Kreator widżet Social Proof
New feature

Prosty w użyciu kreator Social Proof dla eCommerce pozwalający na prezentowanie komunikatów na Twojej stronie WWW, które zobrazują stopień zainteresowania innych odwiedzających każdym pojedynczym produktem.
Czytaj więcej
Social Proof
04.2020

Mechanizm do tworzenia własnych widżetów Social Proof na stronie www
New feature

W przypadku, gdy na swojej stronie www chcesz umieścić widżet Social Proof o zaprojektowanym przez Ciebie wyglądzie, możesz wykorzystać nasz mechanizm, by pokazywać Twoje widżety na stronie. Czyli nie musisz używać naszego kreatora, by mieć widżet Social Proof na swojej stornie. Poznaj jakich metod musisz użyć.
Czytaj więcej
04.2020

Prosty kreator do tworzenia pop-upów z grafiką (bez formularza)
New feature

W celu wyjścia naprzeciw stawianym wymaganiom, maksymalnie uprościliśmy tworzenie pięknych pop-upów zawierających grafikę bez formularza, poprzez stworzenie prostego kreatora pop-up z grafiką. Dodatkowo kreator zawiera dużo ciekawych opcji takich jak np. tworzenie różnych wersji popupa dla desktop i mobile, czy inny sposób wyświetlania w zależności od miejsca wyświetlania.
Czytaj więcej
04.2020

Automatic Sales Chat Bot w Live Chacie
Improvement

Jednym z etapów rozwoju Live Chatu 2.0 było dodanie możliwości ustawienia Automatic Sales Chat Bot w Live Chacie na stornie www. Teraz możesz np. rekomendować produkty swoim klientom automatycznie poprzez wyświetlenie ich w oknie rozmowy. Samo uruchomienie tej funkcji jest bardzo proste i zajmuje maksymalnie 2 min!
04.2020

Pierwszy etap Live Chat 2.0
New feature

Nasz Live Chat zmienia się dla Was, by usprawnić codzienną komunikację z Waszymi klientami. Pierwszy etap obejmuje wprowadzenie usprawnień w tworzeniu nowych konsultantów, nadawanie dodatkowych ról dla konsultantów, grupowanie konsultantów, samo tworzenie grup konsultantów, panel zarządzania konsultantami i ich grupami, panel przeprowadzonych rozmów oraz możliwość ich eksportu. Przed nami kolejne 2 najlepsze i najciekawsze etapy do wdrożenia ;)
04.2020

Website Automation Rule w Regułach Automatyzacji i w Workflow
Improvement

Klienci, którzy posiadają moduł Website Automation Rule od teraz mogą wzbogacać jego działanie o wszystkie zdarzenia i warunki, które dostępne są w regułach automatyzacji i Workflow. Dzięki temu możesz, wyświetlać pop-up dla kontaktów z określonego segmentu.
Czytaj więcej
04.2020

Revenue dla poszczególnych analityk
Improvement

Wzbogaciliśmy analityki każdej prowadzonej kampanii o informacje dotyczące wygenerowanej sprzedaży.
04.2020

Nowy wygląd analityki wysłanych wiadomości
Improvement

Odświeżyliśmy wygląd analityki wysłanych emaili, aby jeszcze łatwiej można było interpretować dane z prowadzonych kampanii.
04.2020

Analityka Predykcji - dodanie selektorów do wyboru grupy kontaktów
New feature

Od teraz możesz w prosty sposób prowadzić kampanie dla kontaktów, których na przykład prawdopodobieństwo dokonania zakupu jest największe lub niskim prawdopodobieństwie churnu.
04.2020

Analityka Predykcji - nowe warunki w regułach automatyzacji i Workflow
New feature

Do reguł automatyzacji i Workflow dodaliśmy dwa nowe warunki: predykcja wystąpienia churnu oraz predykcja wystąpienia zakupu. Dzięki nim możesz personalizować prowadzone kampanie 1-do-1 dostosowane do stopnia prawdopodobieństwa wystąpienia zakupu lub churnu każdego pojedynczego kontaktu.
04.2020

Integracja z nową bramką SMS - skebby.com
Improvement

Od teraz nasi klienci mogą również wysyłać wiadomości SMS przy użyciu bramki skebby.com
03.2020

Optymalizacja działania core-owych funkcjonalności SALESmanago
Technology

W pierwszym kwartale mocno skupiliśmy się na wprowadzeniu optymalizacji oraz rozwiązań, które pozwalają naszym klientom swobodnie i bez żadnych ograniczeń oraz problemów korzystać z SALESmanago. Optymalizacje wprowadzone były w obrębie głównych modułów całej aplikacji.
03.2020

Rozwój filtrowania produktów w galerii produktów
Improvement

W galerii produktów wprowadziliśmy usprawnienie związane z filtrowaniem i wyszukiwaniem produktów po cenie. Możesz teraz w prosty sposób wyszukać produkty bez ceny, z ceną lub w dowolnym przedziale cenowym.
Product Gallery
03.2020

Parametry monitorujące w skróconych linkach w SMSach
Improvement

Przy dodawaniu linków w wysyłanych SMSach, możesz zastosować nasz autorski skracacz linków, który automatycznie przy skracaniu linków uwzględnia wszystkie parametry pozwalające na monitorowanie kontaktów.
02.2020

Dodanie przycisków do Web Pushy i Rich Web Pushy
Improvement

Rozbudowaliśmy kreator tworzenia Web Pushy i Rich Web Pushy o możliwość dodawania przycisków do powiadomień. Przekonaj się sam, jakie możliwości daje wzbogacenie powiadomień o dodatkowe przyciski.
Czytaj więcej
Web Push
02.2020

Optymalizacja procesu wysyłki emaili
Technology

Każdego dnia z systemu SALESmanago wysyłanych jest miliony emaili. W celu zapewnienia najwyższych standardów w procesie ich wysyłki, usprawniliśmy cały proces wykorzystując najnowocześniejsze technologie dostępne na rynku.
01.2020

Dynamiczne Segmenty
Improvement

Rozwinęliśmy Segmenty Dynamiczne o możliwość podania dokładnego referralu w źródłach: wizyt i transakcji. Dzięki temu możesz w prosty sposób stworzyć segment dynamiczny zawierający kontakty, które dokonały zakupu poprzez wejście na twoją stronę bezpośrednio z Facebooka.
Czytaj więcej
Dynamic Segments
01.2020

Dodanie SMS i Web Push do dashboardów revenue attribution
Improvement

Do dashboardów Revenue Attribution dodaliśmy dodatkowe źródła transakcji takie jak SMS oraz Web Push w szczegółowych podziałach na masowe, wysyłane z reguł oraz wysyłane z Workflow. Źródła te dodane są do zbiorczych analityk, a także jako pojedyncze kafelki, których możesz użyć do tworzenia swoich własnych spersonalizowanych dashboardów biznesowych.
Czytaj więcej
Revenue Attribution Analytics

Moduł Segmentacji Kontaktów

Moduł Segmentacji to nowoczesne narzędzie do łatwego tworzenia segmentów (grup) kontaktów oraz zarządzania bazą kontaktów. Moduł ten jest ulepszeniem funkcji definiowania grupy odbiorców i wybierania grupy kontaktów dla których wykonywane są poszczególne akcje w SALESmanago.

Voice Commerce
Ai

Nowy widget na stronie internetowej ułatwiający wyszukiwanie produktów w sklepie internetowym za pomocą głosu. Doskonale rozpoznaje wszystkie zapytania, dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii NLP i zestawów powiązanych ze sobą podejść obliczeniowych, które współpracują ze sobą, aby dopasować zwracane rezultaty do intencji użytkownika.

Visual Search
Ai

Nowy mechanizm, który pozwala Twoim klientom (szczególnie tym korzystającym z urządzeń mobilnych) przesłać zdjęcie z produktami, które im się podobają, a wyszukiwarka wizualna AI automatycznie wyświetli produkty podobne lub pasujące do pożądanego artykułu i stylu. Dodatkowo automatycznie wyświetlaj produkty wyglądające podobnie lub pasujące do produktów przeglądanych przez klienta w Twoim sklepie internetowym.

Web Push Notification - część 1

Całkowicie nowy moduł Powiadomień Web Push, który zawiera nowe zaawansowane panele analityczne, nową listę Web Pushy i formularzy zgody oraz nowy, łatwy w obsłudze kreator do tworzenia oraz wysyłania powiadomień Web Push oraz tworzenia formularzy zgody. Możliwość stworzenia i wysłania jednego powiadomienia Web Push w różnych wersjach językowych.

Centrum Powiadomień

Centrum powiadomień to nowoczesna funkcjonalność, która umożliwia wyświetlanie specjalnych informacji dla klientów na stronie internetowej pod ikoną dzwonka. Zaprojektuj i stwórz centrum powiadomień idealnie pasujący do motywu Twojej strony korzystając z prostego kreatora. Wzbogać swoją stronę o mechanizm polubień. Wyświetlaj klientom produkty w centrum powiadomień, które mu się podobają lub które oglądał podczas ostatniej wizyty. Uzyskaj szczegółowe informacje o tym, jak działa każde powiadomienie.

Web Push Notification - część 2

Powiadomienia Web Push przejdą do poziomu testów A / B / X. Z łatwością przetestuj, które powiadomienia zapewniają lepszą konwersję i wysyłają te powiadomienia, które generują większy przychód. Przeanalizuj, jak działają formularze zgody i przetestuj różne opcje pozyskania większej liczby odbiorców. Wysyłaj masowo dynamiczne powiadomienia Web Push do anonimowych i zidentyfikowanych użytkowników za pomocą nowego kreatora: dynamicznych powiadomień Web Push.

Centrum Preferencji

Poznaj lepiej preferencje swoich klientów i wykorzystaj je do prowadzenia bardziej efektywnych kampanii marketingowych oraz osiągania zamierzonych celów. Bądź na bieżąco z tym jakie produkty lubią lub nie lubią Twoi klienci oraz na tej podstawie polecaj im produkty idealnie dopasowane do ich potrzeb.

Nowy Drag & Drop E-mail Designer

Nowy Drag & Drop E-mail Designer, który zostanie rozszerzony o możliwość tworzenia jednego szablonu wiadomości z możliwością dostosowania widoku mobilnego i desktop. Nowy kreator będzie zawierał kompletny zestaw zaawansowanych narzędzi do tworzenia pięknych wiadomości e-mail.

AI Centrum testów A/B/X & Optymalizacja Strony WWW
Ai

Centrum Testów A / B / X będzie nową funkcjonalnością, dzięki której będziesz mógł przetestować każdą akcję na swojej stronie. Zoptymalizuj prowadzone działania i wybierz, który element działa najlepiej. Zapewnij najlepszą obsługę klienta w swojej witrynie oraz zwiększ przychody w oparciu o dobre i przemyślane działania.

Nowy Landing Page Designer

Całkowicie nowy kreator drag & drop, który umożliwia tworzenie pięknych i w pełni spersonalizowanych Landing Pages. Pełny pakiet zaawansowanych opcji w prostym w użyciu kreatorze. Stwórz Landing Page w SALESmanago używając własnej domeny i nadal monitoruj zachowanie swoich kontaktów na tej stronie.

AI Analiza Buyer Persona
Ai

Wykorzystaj wszystkie zebrane dane o swoich kontaktach w swojej bazie i automatycznie oblicz „buyer persona”. Poznaj profil klienta i dostosuj działania marketingowe do potrzeb swoich klientów.

Tygodniowe i Miesięczne Raporty

Nowe tygodniowe i miesięczne raporty mają formę podsumowania działań na platformie SALESmanago. Dzięki ich przejrzystości szybko zweryfikujesz wyniki, które osiągasz dzięki prowadzonym akcjom w ramach danego modułu w systemie.

Customer Engagement Center

Nowy moduł w SALESmanago, w którym znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o tym, w jaki sposób możesz ulepszyć swoją strategię marketingową oraz pomogą podjąć decyzję o tym jakie działania podjąć. Pełne zestawy porad i wskazówek, insightów oraz lista kontrolna z najważniejszymi kwestiami do zrobienia. Wszystko to zebrane w jednym miejscu.

Nowe Menu wraz z Zarządzaniem Wieloma Kontami

Nowe menu ułatwia nawigację w SALESmanago. Spersonalizuj menu na swoim koncie, aby uzyskać lepszy i łatwiejszy dostęp do najpopularniejszych funkcjonalności w aplikacji. Dopasuj jego wygląd do swoich preferencji. Nowe funkcjonalności do zarządzania wieloma kontami umożliwiają łatwe i szybkie korzystanie z więcej niż jednego konta.

Panel Analityczny Lead Generation

Analizuj wzrost bazy swoich kontaktów i wyniki wszystkich formularzy. Uzyskaj pełny dostęp do informacji o najlepszym źródle pozyskiwania kontaktów. Porównuj, dzięki którym formularzom zdobędziesz najcenniejsze kontakty.

Analiza AI Rekomendacji
Ai

Zaawansowana analiza działania mechanizmów rekomendacji w oparciu o przychody. Zmierz skuteczność każdego mechanizmu, przetestuj go i wybierz najlepszy scenariusz rekomendacji idealnie dopasowany do Twojego biznesu.

Nowy Wygląd Reguł Automatyzacji

Nowy wygląd reguł automatyzacji zawierający predefiniowane scenariusze kampanii marketingowych.

Porównanie Danych o Produktach z CDP
Ai

Analizuj, które produkty są najbardziej popularne i lubiane przez Twoich klientów. Dzięki nowej analizie możesz przewidzieć, które produkty będą wkrótce sprzedawane. Porównaj profile swoich klientów z produktami, które kupują i na tej podstawie rekomenduj najlepsze produkty i dopasuj ofertę w Twoim sklepie.

Nowy Wygląd Lejków Sprzedażowych

Nowy wygląd lejków sprzedażowych, który ułatwi nawigację i korzystanie z podstawowej segmentacji kontaktów.
Wizja SALESmanago

eCommerce Intelligence

Inteligentne rekomendacje działań marketingowych dla marketerów wzbogacone o AI. Rozbudowany system podpowiedzi oraz sugestii rozwiązań, które warto wdrożyć, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki sprzedaży oraz zwiększyć wartość każdego pojedynczego klienta. Automatycznie generowane scenariusze procesów, uwzględniające mechanizm komunikacji wielokanałowej, w celu dotarcia do klientów w momencie, gdy są gotowi do dokonania zakupu.
45%

Marketing Investment Management

Dokładna analiza prowadzonych wydatków marketingowych i inteligentne obliczanie ROI. Zaawansowane mechanizmy pozwalające optymalizować prowadzone kampanie, w celu skupienia się na działaniach generujących najlepsze zyski z relatywnie niskim nakładem kosztu pracy i czasu.
50%

eCommerce Command Center

Zaawansowany monitoring i wgląd wszystkich procesów odbywających się w sklepie w czasie rzeczywistym, pozwalający na bieżąco śledzić aktywności klientów i działanie wszystkich procesów marketingowych i sprzedażowych w sklepie, a także optymalizować w czasie rzeczywistym prowadzone kampanie. Rozwinięcie komunikacji z klientem o działania automatycznego asystenta, który towarzyszy klientom w całym procesie zakupowym.
52%
200 pracowników wspiera ponad 2000 średnich i dużych firm na całym świecie
Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation