Roadmapa - wychodzimy poza buzzwordy
W każdym kwartale SALESmanago rozwijane jest o co najmniej 2-3 nowe, zaawansowane funkcjonalności oraz setki mniejszych innowacji dodawanych do już istniejących rozwiązań, które pomagają naszym klientom wyprzedzić konkurencję. Dzięki naszemu najnowocześniejszemu frameworkowi technologicznemu czas potrzebny na wdrożenie przez nas najnowszych rozwiązań jest nieosiągalny dla innych dostawców.
Changelog
10.2020

Command Center
New feature

Command Center to nowy standard UI do zarządzania zorientowanymi na KPI wielokanałowymi, wielofunkcyjnymi i wielozadaniowymi procesami marketingowymi. Daje on scentralizowany widok wszystkich procesów marketingowych i rozwiązań nastawionych na osiągnięcie konkretnych celów. Przejdź z działań ad hoc i jednorazowych, odseparowanych od siebie kampanii na tworzenie kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne osiągnięcia, poprzez użycie wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji. Skorzystaj z zaawansowanego kalendarza, aby łatwo planować i nadzorować wszystkie działania marketingowe.
Dashboard CRM
10.2020

Dashboard CRM
New feature

Dashboard CRM to panel analityczny umożliwiający dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji. Wykorzystaj dane z Lejka eCommerce, aby wyświetlić bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy oraz monitoruj postęp przenoszenia leadów pomiędzy różnymi etapami w lejkach sprzedażowych. Dzięki Dashboardowi CRM porównasz, jak zmienia się twoja baza kontaktów w określonym czasie i przeanalizujesz, jak możesz ulepszyć strategię pozyskiwania nowych, potencjalnych klientów.
Dashboard CRM
10.2020

Integracja z Google Ads i Ad form
New feature

Przeprowadź integrację z Google Ads, oraz Adform i wykorzystuj dane behawioralne, i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, aby tworzyć i zarządzać grupami odbiorców reklam w obu tych platformach. Prowadź kampanie remarketiowe, lub win-back dla indywidualnych klientów, którzy odwiedzili twoją stronę i spełnili warunki określone w Workflow, oraz Regułach Automatyzacji. Możesz teraz uzupełnić swoją wielokanałową strategię komunikacji o dodatkowe kanały, w celu dostarczenia spersonalizowanych ofert na różnych etapach cyklu życia klienta.
Integracja z Google Ads i Ad form
10.2020

Custom Modal Designer
New feature

Ten zaawansowany kreator umożliwia ci wyświetlanie wybranym grupom klientów pop-upów zawierających specjalne oferty, na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CRM. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana. Pozyskaj więcej potencjalnych klientów, dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie. Skorzystaj z szerokich możliwości customizacji, takich jak tworzenie pop-upów z użyciem widżetów, aby tworzyć komunikaty idealnie pasujące do wyglądu strony internetowej, zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
Custom Modal Designer
09.2020

Treści warunkowe w emailach
New feature

Treści warunkowe w emailach pozwalają na dostosowanie elementów twojej wiadomości mailowej w taki sposób, aby były perfekcyjnie dopasowane do zainteresowań zróżnicowanych grup odbiorców w ramach tej samej kampanii. Wystarczy, że określisz jaki segment twoich użytkowników powinien otrzymać odpowiednie treści aby z łatwością zwiększyć skuteczność twojego email marketingu.
Treści warunkowe w emailach
08.2020

Etap trzeci Live Chat 2.0
New feature

Nowy kreator pozwalający na projektowanie okna czatu idealnie dopasowanego do twojej strony dzięki rozbudowanym możliwościom dostosowania. Spersonalizuj wiadomość powitalną na czacie i zautomatyzuj jej wyświetlanie w zależności od przeglądanej przez użytkownika podstrony. Sprawdź i przekonaj się sam, jak ciekawe może być tworzenie nowych okien chatu.
Etap trzeci Live Chat 2.0
08.2020

Dashboard e-mail marketing
New feature

Dashboard E-mail Marketingu prezentuje szczegółowe statystyki wszystkich Twoich kampanii mailowych. Daje ci on między innymi możliwość oceny zaangażowania kontaktów w poprzednich kampaniach, czy określenia najlepszego czasu na wysłanie kolejnego mailingu. Mierz przychody i analizuj zamówienia wygenerowane dzięki emailom i newsletterom wysyłanym z SALESmanago Wykorzystaj analitykę stanu bazy, wraz z pełną listą powodów rezygnacji z subskrypcji, w celu lepszego zarządzania swoimi kampaniami oraz poprawy ich skuteczności.
Dashboard e-mail marketing
08.2020

Mobile Marketing 2.0 wraz z WhatsApp i Viber
New feature

Mobile Marketing to nowoczesny moduł pozwalający na komunikację z klientami poprzez różne kanały komunikacji takie jak: SMS, WhatsApp i Viber! Analizuj efekty prowadzonych kampanii na podstawie informacji zawartych w zaawansowanej analityce wysłanych wiadomości tekstowych, którą odnajdziesz na naszym nowym Dashboardzie. Sprawdź, które kanały są najbardziej efektywne dla Twojego ecommerce.
Mobile Marketing 2.0
06.2020

Dynamiczne segmenty - rozszerzenie o tagi i szczegóły
New feature

Dynamiczne segmenty to zaawansowany sposób segmentowania kontaktów pozwalający w błyskawiczny sposób tworzyć zróżnicowane grupy odbiorców. Obecnie rozszerzyliśmy działanie segmentów dynamicznych o możliwość wyboru kontaktów posiadających konkretne szczegóły i tagi.
Dynamic Segments
06.2020

Etap drugi Live Chat 2.0
New feature

Kolejny etap prac nad Live Chatem 2.0 został zakończony. Tym razem wprowadziliśmy szereg usprawnień takich jak: biblioteka gotowych podpowiedzi oraz znaczniki do prowadzonych rozmów. Największa zmiana to nowe okno prowadzenia konwersacji, które np. pozwala na przekazywanie rozmów od innych konsultantów, blokowanie natarczywych klientów, czy uproszczony mechanizm rekomendowania produktów podczas prowadzonych rozmów. Sprawdź i przekonaj się sam, jak przyjemne może być prowadzenie konwersacji z klientami.
Live Chat 2.0
06.2020

Optymalizacja działania wszystkich mechanizmów opartych na kontaktach
Improvement

W ostatnim czasie skupiliśmy się mocno na optymalizacji wszystkich procesów związanych z zarządzaniem kontaktami. Patrząc z radością na wciąż rosnące bazy kontaktów naszych Klientów, dołożyliśmy wszelkich starań, by nasi Klienci w szybki sposób mogli prowadzić działania związane z kontaktami.
05.2020

Nowy silnik rekomendacji Copernicus
Improvement

Usprawniliśmy nasz silnik rekomendacji AI & Machine Learning Copernicus. Algorytmy odpowiedzialne za przeliczanie rekomendacji zostały uaktualnione i zmienione na podstawie zgromadzonych danych. Teraz korzystając z rekomendacji wspartych przez Copernicusa możesz rekomendować produkty jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb swoich klientów!
Copernicus
05.2020

Deep Behavioural Profiling na karcie kontaktu
New feature

Deep Behavioural Profiling pozwala śledzić nie tylko listę obejrzanych przez użytkownika produktów, ale też informacje na temat wszystkich sprawdzanych przez niego parametrów i wyświetlanych szczegółów o danym produkcie. Na tej podstawie wyłaniane są cechy wspólne, unikalne dla każdego klienta, pozwalające na dokładne dopasowanie oferty do jego preferencji. Teraz dla każdego klienta możesz śledzić stopień w jakim interesował się produktami znajdującymi się na Twojej stronie. Moduł na karcie kontaktu przedstawia najpopularniejsze produkty oraz sposób w jaki klient je oglądał.
05.2020

Analityka Predykcji - dashboard
New feature

Nowy zaawansowany panel analityczny przedstawiający dane predykcji churnu oraz prawdopodobieństwa wystąpienia zakupu dla całej bazy kontaktów. Mechanizm został wsparty o algorytmy AI, dzięki którym dokładnie możesz określić stan swojej bazy kontaktów oraz określić najlepszy kanał komunikacji ze swoimi klientami, który przynosi największe zyski. Dashboard wzbogacony jest o szczegółową analizę Customer Lifetime Value wszystkich klientów.
04.2020

Analityka Predykcji na karcie kontaktu
New feature

Na każdej karcie kontaktu został wprowadzony zaawansowany panel analityczny pozwalający przewidzieć wartość klientów i zysk, jaki można wygenerować poprzez działania marketingowe. Mechanizm został wsparty o algorytmy AI pozwalające przewidzieć prawdopodobieństwo dokonania zakupów, każdego pojedynczego klienta, a także jego prawdopodobieństwo churnu. Analiza wzbogacona jest o informacje na temat najlepszych kanałów komunikacji każdego pojedynczego klienta.
Czytaj więcej
04.2020

Kreator widżet Social Proof
New feature

Prosty w użyciu kreator Social Proof dla eCommerce pozwalający na prezentowanie komunikatów na Twojej stronie WWW, które zobrazują stopień zainteresowania innych odwiedzających każdym pojedynczym produktem.
Czytaj więcej
Social Proof
04.2020

Mechanizm do tworzenia własnych widżetów Social Proof na stronie www
New feature

W przypadku, gdy na swojej stronie www chcesz umieścić widżet Social Proof o zaprojektowanym przez Ciebie wyglądzie, możesz wykorzystać nasz mechanizm, by pokazywać Twoje widżety na stronie. Czyli nie musisz używać naszego kreatora, by mieć widżet Social Proof na swojej stornie. Poznaj jakich metod musisz użyć.
Czytaj więcej
04.2020

Prosty kreator do tworzenia pop-upów z grafiką (bez formularza)
New feature

W celu wyjścia naprzeciw stawianym wymaganiom, maksymalnie uprościliśmy tworzenie pięknych pop-upów zawierających grafikę bez formularza, poprzez stworzenie prostego kreatora pop-up z grafiką. Dodatkowo kreator zawiera dużo ciekawych opcji takich jak np. tworzenie różnych wersji popupa dla desktop i mobile, czy inny sposób wyświetlania w zależności od miejsca wyświetlania.
Czytaj więcej
04.2020

Automatic Sales Chat Bot w Live Chacie
Improvement

Jednym z etapów rozwoju Live Chatu 2.0 było dodanie możliwości ustawienia Automatic Sales Chat Bot w Live Chacie na stornie www. Teraz możesz np. rekomendować produkty swoim klientom automatycznie poprzez wyświetlenie ich w oknie rozmowy. Samo uruchomienie tej funkcji jest bardzo proste i zajmuje maksymalnie 2 min!
04.2020

Pierwszy etap Live Chat 2.0
New feature

Nasz Live Chat zmienia się dla Was, by usprawnić codzienną komunikację z Waszymi klientami. Pierwszy etap obejmuje wprowadzenie usprawnień w tworzeniu nowych konsultantów, nadawanie dodatkowych ról dla konsultantów, grupowanie konsultantów, samo tworzenie grup konsultantów, panel zarządzania konsultantami i ich grupami, panel przeprowadzonych rozmów oraz możliwość ich eksportu. Przed nami kolejne 2 najlepsze i najciekawsze etapy do wdrożenia ;)
04.2020

Website Automation Rule w Regułach Automatyzacji i w Workflow
Improvement

Klienci, którzy posiadają moduł Website Automation Rule od teraz mogą wzbogacać jego działanie o wszystkie zdarzenia i warunki, które dostępne są w regułach automatyzacji i Workflow. Dzięki temu możesz, wyświetlać pop-up dla kontaktów z określonego segmentu.
Czytaj więcej
04.2020

Revenue dla poszczególnych analityk
Improvement

Wzbogaciliśmy analityki każdej prowadzonej kampanii o informacje dotyczące wygenerowanej sprzedaży.
04.2020

Nowy wygląd analityki wysłanych wiadomości
Improvement

Odświeżyliśmy wygląd analityki wysłanych emaili, aby jeszcze łatwiej można było interpretować dane z prowadzonych kampanii.
04.2020

Analityka Predykcji - dodanie selektorów do wyboru grupy kontaktów
New feature

Od teraz możesz w prosty sposób prowadzić kampanie dla kontaktów, których na przykład prawdopodobieństwo dokonania zakupu jest największe lub niskim prawdopodobieństwie churnu.
04.2020

Analityka Predykcji - nowe warunki w regułach automatyzacji i Workflow
New feature

Do reguł automatyzacji i Workflow dodaliśmy dwa nowe warunki: predykcja wystąpienia churnu oraz predykcja wystąpienia zakupu. Dzięki nim możesz personalizować prowadzone kampanie 1-do-1 dostosowane do stopnia prawdopodobieństwa wystąpienia zakupu lub churnu każdego pojedynczego kontaktu.
04.2020

Integracja z nową bramką SMS - skebby.com
Improvement

Od teraz nasi klienci mogą również wysyłać wiadomości SMS przy użyciu bramki skebby.com
03.2020

Optymalizacja działania core-owych funkcjonalności SALESmanago
Technology

W pierwszym kwartale mocno skupiliśmy się na wprowadzeniu optymalizacji oraz rozwiązań, które pozwalają naszym klientom swobodnie i bez żadnych ograniczeń oraz problemów korzystać z SALESmanago. Optymalizacje wprowadzone były w obrębie głównych modułów całej aplikacji.
03.2020

Rozwój filtrowania produktów w galerii produktów
Improvement

W galerii produktów wprowadziliśmy usprawnienie związane z filtrowaniem i wyszukiwaniem produktów po cenie. Możesz teraz w prosty sposób wyszukać produkty bez ceny, z ceną lub w dowolnym przedziale cenowym.
Product Gallery
03.2020

Parametry monitorujące w skróconych linkach w SMSach
Improvement

Przy dodawaniu linków w wysyłanych SMSach, możesz zastosować nasz autorski skracacz linków, który automatycznie przy skracaniu linków uwzględnia wszystkie parametry pozwalające na monitorowanie kontaktów.
02.2020

Dodanie przycisków do Web Pushy i Rich Web Pushy
Improvement

Rozbudowaliśmy kreator tworzenia Web Pushy i Rich Web Pushy o możliwość dodawania przycisków do powiadomień. Przekonaj się sam, jakie możliwości daje wzbogacenie powiadomień o dodatkowe przyciski.
Czytaj więcej
Web Push
02.2020

Optymalizacja procesu wysyłki emaili
Technology

Każdego dnia z systemu SALESmanago wysyłanych jest miliony emaili. W celu zapewnienia najwyższych standardów w procesie ich wysyłki, usprawniliśmy cały proces wykorzystując najnowocześniejsze technologie dostępne na rynku.
01.2020

Dynamiczne Segmenty
Improvement

Rozwinęliśmy Segmenty Dynamiczne o możliwość podania dokładnego referralu w źródłach: wizyt i transakcji. Dzięki temu możesz w prosty sposób stworzyć segment dynamiczny zawierający kontakty, które dokonały zakupu poprzez wejście na twoją stronę bezpośrednio z Facebooka.
Czytaj więcej
Dynamic Segments
01.2020

Dodanie SMS i Web Push do dashboardów revenue attribution
Improvement

Do dashboardów Revenue Attribution dodaliśmy dodatkowe źródła transakcji takie jak SMS oraz Web Push w szczegółowych podziałach na masowe, wysyłane z reguł oraz wysyłane z Workflow. Źródła te dodane są do zbiorczych analityk, a także jako pojedyncze kafelki, których możesz użyć do tworzenia swoich własnych spersonalizowanych dashboardów biznesowych.
Czytaj więcej
Revenue Attribution Analytics

Mobile Marketing

Rozbudowany moduł pozwalający na prowadzenie komunikacji wielokanałowej przez mobile. Poza podstawową wysyłką SMSów dodajemy możliwość wysyłania wiadomości poprzez WhatsApp, Viber, Messenger oraz Telegram. Dzięki nowemu modułowi mobile marketing będziesz mógł dotrzeć do swoich klientów idealnie dopasowanym do ich preferencji kanałem komunikacji.

Social Proof

Prosty w użyciu kreator Social Proof for eCommerce pozwala na tworzenie ciekawych widżetów na Twoją stronę WWW, które zobrazują stopień zainteresowania innych odwiedzających każdym pojedynczym produktem.

Analityka predykcji
Ai

Zaawansowany panel analityczny pozwalający przewidzieć wartość klientów i zysk, jaki można wygenerować poprzez działania marketingowe. Mechanizm wsparty o algorytmy AI pozwalające przewidzieć prawdopodobieństwo dokonania zakupów, każdego pojedynczego klienta, a także jego prawdopodobieństwo churnu. Analiza wzbogacona jest o informacje na temat najlepszych kanałów komunikacji każdego pojedynczego klienta.

Mechanizm rekomendacji AI wyszukiwania produktów
Ai

Nowoczesny i dopasowany do klienta mechanizm wyszukiwania produktów na stronie WWW, wsparty zaawansowanym mechanizmem rekomendacji opartych na AI i Machine Learning.

DMP Integration

Prosta integracja z platformą AdForm, która pozwala na tworzenie grup odbiorców do prowadzenia zaawansowanych kampanii np. remarketingowych, cross selling, czy up selling.

Web Push 2.0

Całkiem nowy zaawansowany kreator do wysyłki powiadomień Web Push i Rich Web Push wraz z rozbudowanym modułem adresowania do kontaktów anonimowych i zidentyfikowanych oraz całkiem nowym panelem do tworzenia formularzy zgody zawierającym mechanizm testów a/b.

Narzędzie do budowania rekomendacji i ich analityka
Ai

Nowoczesny panel, dzięki któremu będziesz mógł sam tworzyć scenariusze rekomendacji dopasowane do własnych potrzeb, a także na bieżąco śledzić efekty ich działania we wszystkich kanałach, gdzie zostaną użyte.

Kreator kampanii wielokanałowych

Nowoczesna funkcjonalność przeznaczona do prowadzenia wielokanałowych kampanii skierowanych dla wszystkich kontaktów lub konkretnych segmentów. Nowy moduł pozwoli na zarządzanie z jednego poziomu wszystkimi procesami, które dostępne są w SALESmanago.

Static Recommendations
Ai

Nowe zaawansowane rekomendacje treści na Twojej stronie WWW, które pozwolą na personalizację nie tylko o produkty, ale również o inne treści na Twojej stronie.

Live Chat 2.0 z Automatic Sales Chat Bot
Ai

Całkowicie nowy Live Chat połączony z Automatic Sales Chat, wzbogacony o zaawansowane opcje takie jak nowe role użytkowników, biblioteka historycznych rozmów, biblioteka gotowych tekstów, nowy uproszczony panel prowadzenia konwersacji, a także rozbudowany kreator tworzenia okna Live Chatu.

Zaawansowany kreator pop-upów

Zaawansowany kreator drag & drop do tworzenia w prosty sposób pięknych pop-upów, pozwalający na ustawienie bardzo zróżnicowanych opcji wyświetlania.

Segmenty Dynamiczne 2.0

Segmenty dynamiczne pozwolą na tworzenie rozbudowanych grup kontaktów również w oparciu o dane znajdujące się w CRM, czyli np. tagi, szczegóły, dane osobowe.

Profile anonimowe

Rozbudowa modułu monitorowania kontaktów anonimowych i budowy ich profili, a także tworzenie kart kontaktów kontaktów anonimowych. Rozszerzenie automatyzacji oraz komunikacji do niezidentyfikowanych użytkowników odwiedzających Twoją stronę.

Lejek eCommerce w czasie rzeczywistym

Najnowocześniejsze narzędzie pozwalające w czasie rzeczywistym monitorować wszystkie zdarzenia, które występują na Twojej stronie WWW, dzięki któremu będziesz wiedział dokładnie co dzieje się na stronie oraz jak przebiega proces dokonywania zakupów.

Integracja z Deutsche Post Triggerdialog

Integracja SALESmanago z Deutsche Post Triggerdialog pozwoli na nadawanie korespondencji pocztowej do adresatów w tradycyjnej, papierowej formie. Da ona również możliwość docierania do klientów zarówno w trybie online, jak i offline, dopasowując się do okazji. Integracja będzie gwarantować bardziej trafny przekaz reklamowy, automatyczną kontrolę kampanii oraz szybką i niezawodną dostawę przesyłek przez Deutsche Post.

Revenue dla poszczególnych analityk

Wzbogacenie analityki każdej prowadzonej kampanii o informacje dotyczące wygenerowanego przychodu.

Zaawansowana analityka Deep Behavioral Profiling
Ai

Zaawansowany panel analityczny, pozwalający dokładnie analizować powstałe profile behawioralne oraz pokazujący stopień zainteresowania każdym pojedynczym produktem.

Zarządzanie wieloma kontami

Nowy mechanizm do łatwego przelogowywania się pomiędzy kontami oraz uproszczenie zarządzania kilkoma kontami w SALESmanago na raz.

Treści warunkowe w emailach

Nowy moduł pozwalający na personalizację dowolnej treści w wiadomościach e-mail w zależności od preferencji grupy kontaktów znajdujących się w określonym segmencie. Dzięki temu, będzie można tworzyć jedną kreację e-maili, która dostosuje się do preferencji i języka Twoich kontaktów.

Email Designer for Mobile

Rozbudowanie E-mail Designera o możliwość tworzenia jednej kreacji wiadomości z rozróżnieniem widoku na mobile i desktop.

Nowy dashboard lead generation

Całkiem nowy dashboard analityczny, który w prosty sposób pozwoli śledzić i analizować źródła pozyskiwania kontaktów.

Nowy dashboard procesów automatyzacji

Nowy dashboard pozwalający na jeszcze precyzyjniejsze monitorowanie efektów prowadzonych kampanii automatycznych.

Nowa analityka wysłanych wiadomości

Uproszczony widok analityki wysłanych wiadomości, pozwalający na łatwiejszą analizę i porównywanie wyników wysłanych e-maili masowych.

Shopping Content Center

Uproszczony mechanizm przekazywania informacji do SALESmanago o produktach z Twojego sklepu. Bez konieczności wgrywania pliku XML.

Nowe lejki sprzedażowe

Nowy wygląd lejków sprzedażowych, który ułatwi nawigację i korzystanie z podstawowej segmentacji kontaktów.

Dynamiczne Segmenty

Wykorzystaj dane o transakcjach i wizytach w Twoim sklepie do tworzenia wyjątkowo precyzyjnych i zaawansowanych segmentów klientów i używaj ich do prowadzonych kampanii.
Czytaj więcej
Dynamiczne Segmenty

Analityka Revenue Attribution

Mierz przychody generowane przez wszystkie kampanie realizowane z poziomu SALESmanago oraz analizuj udział wszystkich źródeł odwiedzin na różnych etapach procesu sprzedażowego.
Czytaj więcej
Revenue Attribution Analytics

Analityka produktu

Analizuj transakcje swoich klientów w celu zrozumienia trendów zakupowych w Twoim sklepie. Zidentyfikuj najlepiej sprzedające się produkty i wykorzystaj je do kampanii generujących większe przychody.
Czytaj więcej
Product Analytics

Ramki rekomendacji produktowych

Personalizuj oferty prezentowane w Twoim sklepie internetowym, zarówno użytkownikom monitorowanym i anonimowym, poprzez nowoczesne ramki rekomendacji wykorzystujące własną, unikalną technologię do zamieszczania ich na stronie.
Czytaj więcej
Product Recommendation Frame

Website Automation

Analizuj zachowanie użytkownika on-line i jego 360-stopni profil, by uruchomić wyświetlanie spersonalizowanych 1-do-1 treści na stronie WWW, w czasie rzeczywistym.
Czytaj więcej
Website Automation

Deep Behavioural Profiling
Ai

Buduj precyzyjne profile behawioralne, nie tylko w oparciu o wizyty na stronie WWW, ale także na podstawie wszystkich interakcji użytkownika z Twoją stroną i produktem.
Czytaj więcej
Deep Behavioural Profiling

Email Subject AI Grader
Ai

Sprawdzaj jakość tematów wiadomości, które wysyłasz z SALESmanago, dzięki unikatowemu rozwiązaniu, które wykorzystuje technologię AI i Machine Learning do badania siły tematów wiadomości. Im lepszy wynik, tym większe prawdopodobieństwo otwarcia e-maili przez Twoich klientów.
Czytaj więcej
Email Subject AI Grader

User ID

Identyfikuj kontakty w systemie nie tylko za pomocą adresu e-mail, ale również przy użyciu unikalnego identyfikatora kontaktu.
User ID

Rekomendacje AI w dynamicznych powiadomieniach Web Push i Rich Web Push w regułach automatyzacji
Ai

Teraz jeszcze lepiej dopasujesz powiadomienia do potrzeb swoich odbiorców wykorzystując Rekomendacje AI.
Czytaj więcej

Nowe scenariusze w ramkach rekomendacji

Teraz tworząc ramki rekomendacji możesz wybrać jeden ze scenariuszy oparty na rekomendacjach AI. Proponuj produkty, które są jeszcze lepiej dopasowane do oczekiwań i potrzeb Twoich klientów.
Czytaj więcej

Testy A/B/X wiadomości wysyłanych z reguł automatyzacji

Od dziś możesz przeprowadzać testy swoich wiadomości wysyłanych z reguł automatyzacji.
Czytaj więcej

Nowe widżety w dashboardach biznesowych

Zapoznaj się z danymi dotyczącymi formularzy zgody i powiadomień web push.
Czytaj więcej

Nowy wygląd formularza zgody Web Push

Poznaj natywny formularz, czyli nową odsłonę naszego formularza zgody Web Push.
Czytaj więcej

Nowy kreator HTML do wysyłania wiadomości

Poznaj nasz nowy kreator i stwórz szablon wiadomości.
Czytaj więcej

Nowy kreator wypisu z subskrypcji

Teraz możesz dodać dowolną grafikę, zmienić kolory i dostosować formularz do swoich potrzeb.
Czytaj więcej

Nowa analityka mailingów

Poznaj nową odsłonę analityki wysłanych wiadomości.
Czytaj więcej

Godzinowa analityka wysłanych wiadomości

Teraz w godzinowej analityce wysłanych wiadomości zobaczysz zaangażowanie - rozkład procentowy, który daje dokładną wiedzę o której godzinie wiadomość jest najczęściej klikana i otwierana.
Czytaj więcej

Skracanie linków w wiadomościach SMS

Teraz możesz skorzystać z opcji automatycznego skracania linków i sprawić, że linki wyświetlane w wiadomościach są dla użytkowników bardziej atrakcyjne.
Czytaj więcej
Wizja SALESmanago

eCommerce Intelligence

Inteligentne rekomendacje działań marketingowych dla marketerów wzbogacone o AI. Rozbudowany system podpowiedzi oraz sugestii rozwiązań, które warto wdrożyć, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki sprzedaży oraz zwiększyć wartość każdego pojedynczego klienta. Automatycznie generowane scenariusze procesów, uwzględniające mechanizm komunikacji wielokanałowej, w celu dotarcia do klientów w momencie, gdy są gotowi do dokonania zakupu.
20%

Marketing Investment Management

Dokładna analiza prowadzonych wydatków marketingowych i inteligentne obliczanie ROI. Zaawansowane mechanizmy pozwalające optymalizować prowadzone kampanie, w celu skupienia się na działaniach generujących najlepsze zyski z relatywnie niskim nakładem kosztu pracy i czasu.
24%

eCommerce Command Center

Zaawansowany monitoring i wgląd wszystkich procesów odbywających się w sklepie w czasie rzeczywistym, pozwalający na bieżąco śledzić aktywności klientów i działanie wszystkich procesów marketingowych i sprzedażowych w sklepie, a także optymalizować w czasie rzeczywistym prowadzone kampanie. Rozwinięcie komunikacji z klientem o działania automatycznego asystenta, który towarzyszy klientom w całym procesie zakupowym.
21%
200 pracowników wspiera ponad 2000 średnich i dużych firm na całym świecie
Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation