logo SALESmanago

Dziękujemy za rejestrację

Na Twoją skrzynkę e-mail zostanie wysłany link umożliwiający dołączenie do webinaru.

Powrót na stronę

Poznaj Thulium: Przyszłość obsługi klienta w e‑commerce wspieranej przez AI

Webinar, 5 września 2025, godz.11:00

10
DNI
10
GODZIN
10
MINUT

Dołącz do webinaru:

  • Dowiedz się więcej o Thulium, inteligentnym systemie obsługi klienta dla e‑commerce
  • Zobacz, jak zaspokoić wszystkie potrzeby klientów w zakresie komunikacji w jednym miejscu – od pomocy technicznej i infolinii po interaktywną odpowiedź głosową (IVR), czat i komunikatory
  • Zapewnij szybszą i bardziej empatyczną obsługę klienta – bez barier językowych

Robert Gefert, Digital Operations Specialist w SALESmanago

Jakub Nycz,
Senior Account Executive w Thulium

or contact sales:

Wypełniając formularz i klikając powyższy przycisk wyrażasz zgodę na podejmowanie działań marketingowych przez Benhauer (SALESmanago) - Administratora twoich danych. Możemy kontaktować się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Zasady przetwarzania danych opisane są tutaj, a regulamin dostępny jest w tym miejscu.

Dlaczego warto wziąć udział?

Obsługa klienta kojarzy Ci się tylko z ticketami, infolinią i powtarzalnymi zadaniami? A przecież to właśnie ona może być źródłem powtarzających się zakupów, skróconego procesu zakupowego i relacji, które realnie napędzają sprzedaż.

Zapisz się na webinar i poznaj Thulium – inteligentny system contact center dla e-commerce. W jednym miejscu znajdziesz wszystkie kanały kontaktu z klientem: infolinię z najwyższymi wskaźnikami odbieralności, IVR, czaty, komunikatory oraz dedykowane integracje dla sklepów online.

Thulium to system, który wybierają także konsultanci – nasze inteligentne środowisko pracy wspierane przez AI pozwala działać szybciej, bez barier językowych i z lepszym zrozumieniem klientów.

A to dopiero początek – połączenie hiperpersonalizowanego marketing automation od SALESmanago z wielokanałową obsługą Thulium sprawia, że każdy punkt styku z klientem staje się spersonalizowany, przewidywalny i… monetyzowany. To motor wzrostu marek zorientowanych na klienta – wykorzystujący dane w czasie rzeczywistym, aby zwiększać wartość klienta na każdym etapie współpracy.

Wykorzystaj moc danych i narzędzi AI
w swojej kolejnej kampanii

Umów prezentację