
Na Twoją skrzynkę e-mail zostanie wysłany link umożliwiający dołączenie do webinaru.
Powrót na stronęPoznaj Thulium: Przyszłość obsługi klienta w e‑commerce wspieranej przez AI
Webinar, 5 września 2025, godz.11:00
Dołącz do webinaru:
- Dowiedz się więcej o Thulium, inteligentnym systemie obsługi klienta dla e‑commerce
- Zobacz, jak zaspokoić wszystkie potrzeby klientów w zakresie komunikacji w jednym miejscu – od pomocy technicznej i infolinii po interaktywną odpowiedź głosową (IVR), czat i komunikatory
- Zapewnij szybszą i bardziej empatyczną obsługę klienta – bez barier językowych

Robert Gefert, Digital Operations Specialist w SALESmanago

Jakub Nycz,
Senior Account Executive w Thulium
Dlaczego warto wziąć udział?
Obsługa klienta kojarzy Ci się tylko z ticketami, infolinią i powtarzalnymi zadaniami? A przecież to właśnie ona może być źródłem powtarzających się zakupów, skróconego procesu zakupowego i relacji, które realnie napędzają sprzedaż.
Zapisz się na webinar i poznaj Thulium – inteligentny system contact center dla e-commerce. W jednym miejscu znajdziesz wszystkie kanały kontaktu z klientem: infolinię z najwyższymi wskaźnikami odbieralności, IVR, czaty, komunikatory oraz dedykowane integracje dla sklepów online.
Thulium to system, który wybierają także konsultanci – nasze inteligentne środowisko pracy wspierane przez AI pozwala działać szybciej, bez barier językowych i z lepszym zrozumieniem klientów.
A to dopiero początek – połączenie hiperpersonalizowanego marketing automation od SALESmanago z wielokanałową obsługą Thulium sprawia, że każdy punkt styku z klientem staje się spersonalizowany, przewidywalny i… monetyzowany. To motor wzrostu marek zorientowanych na klienta – wykorzystujący dane w czasie rzeczywistym, aby zwiększać wartość klienta na każdym etapie współpracy.