Tytuł wkrótce


Webinar, 22 września 2022, godz. 10:00
Webinar poprowadzi Aleksander Skalka, Strategy Director at SALESmanago
Aleksander
badge 1 badge 2 badge 3

Zapisz się na webinar już dziś!


Dni

:

Godziny

:

Minuty

:

Sekundy

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

Thank you for registering, a link to the conference will be sent in a separate email.
Dlaczego warto wziąć udział

Zachowania konsumentów w eCommerce podlegają kolejnym drastycznym zmianom. W obliczu możliwości trwałej, światowej inflacji rodzi się kryzys lojalności konsumentów. Jak zauważa McKinsey, tylko od początku 2022 roku więcej amerykańskich konsumentów zmieniło ulubione marki i sprawdzonych sprzedawców, niż w ciągu całego okresu pandemii. Przy rekordowo wysokiej inflacji, coraz więcej osób poszukuje wartości. W takiej rzeczywistości rozwój będzie trudny, ale niesamowicie opłacalny. W końcu liderzy wzrostu generują o 80% większą wartość dla akcjonariuszy, niż ich odpowiednicy w branży, w okresie dziesięciu lat. Jednak dążenie do zrównoważonego, inkluzywnego rozwoju wymaga odpowiedniego sposobu myślenia, strategii i zdolności.

Słyszymy was

Słyszymy was

Prezenter

Aleksander Skalka, Strategy Director w SALESmanago

Od ponad 10 lat prowadzi wdrożenia strategii marketing automation. Pracował jako Marketing Automation Consulting Director, będąc odpowiedzialnym za dział Customer Success i wdrożenie SALESmanago dla kluczowych klientów. Swoje doświadczenie zdobywał i wykorzystywał pracując z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame i wiele innych. Zarządza Marketing Automation Academy, która certyfikowała ponad 1000 specjalistów marketing automation w całej Europie. Obecnie pomaga wprowadzać strategie marketing automation dla największych przedsiębiorstw e-commerce i B2C.