SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago Marketing Automation

Lista wszystkich funkcjonalności


System SALESmanago oferuje ponad 650 możliwości dla marketerów działających w dowolnej branży i na dowolnym rynku. Poznaj pełną listę wszystkich dostępnych funkcjonalności. Jeżeli jesteś gotów na przygodę z marketing automation, a czujesz się zagubiony napisz do nas! Wskażemy Ci rozwiązania, które powinieneś wdrożyć w pierwszej kolejności.

Digital Body Language

Identyfikacja i monitoring kontaktów na Twojej stronie WWW

  • Analiza ruchu na stronie w czasie rzeczywistym
  • Identyfikacja kontaktów odwiedzających stronę
  • Monitoring odwiedzanych adresów URL
  • Analityka czasu spędzonego na podstronach
  • Identyfikacja źródeł wejść na stronę WWW
  • Identyfikacja fraz wejść na stronę WWW
  • Raportowanie dowolnych zdarzeń na stronie WWW
  • Budowa kompletnego profilu behawioralnego klienta
  • Monitoring oglądanych produktów na stronie
  • Monitoring kliknięć w przyciski, które nie powodują zmiany adresu URL
  • Monitoring interakcji z konfiguratorami i kalkulatorami
  • Identyfikacja urządzeń, na których kontakt przeglądał stronę
  • Identyfikacja systemów operacyjnych, na których kontakt przeglądał stronę
  • Identyfikacja przeglądarek internetowych, na których kontakt przeglądał stronę

Monitoring zachowania kontaktów w social media

  • Monitorowanie polubień na stronie WWW
  • Monitorowanie pozostawionych komentarzy na stronie WWW
  • Monitorowanie przesyłanych wiadomości ze strony WWW
  • Automatyzacja reakcji na aktywność kontaktów związanej z Facebookiem

Identyfikacja firm odwiedzających stronę WWW

  • Rozpoznawanie firm odwiedzających stronę WWW
  • Monitoring odwiedzanych adresów URL
  • Identyfikacja źródeł wejść na stronie WWW
  • Identyfikacja fraz wejść na stronie WWW
  • Zliczanie czasu spędzonego na stronie WWW
  • Geolokalizacja firm odwiedzających stronę WWW

Monitoring kontaktów w aplikacji mobilnej (APPmanago)

  • Monitorowanie zachowania kontaktów w aplikacji mobilnej
  • Monitoring używania funkcji i modułów w aplikacji mobilnej
  • Analiza czasu spędzonego przez kontakt w aplikacji mobilnej
  • Analiza czasu używania funkcji i modułów w mobilnej aplikacji

Video Body Language Monitoring

Rejestrowanie zdarzeń związanych z odtwarzaczem Youtube

  • Monitoring zdarzeń związanych z odtwarzaczem Youtube:
    - załadowanie odtwarzacza
    - uruchomienie odtwarzania wideo
    - zatrzymanie odtwarzania
    - koniec odtwarzania
  • Monitoring zdarzeń związanych z odtwarzaczem Vimeo:
    - załadowanie odtwarzacza
    - uruchomienie odtwarzania wideo
    - zatrzymanie odtwarzania
    - koniec odtwarzania
  • Automatyzacja kampanii w zależności od preferencji audiowizualnych
  • Personalizacja treści kampanii na podstawie obejrzanego filmu i/lub nieobejrzanego fragmentu

Zarządzanie kontaktami CRM

Widok klienta 360 stopni

  • Dane demograficzne i kontaktowe
  • Dane behawioralne
  • Dane transakcyjne
  • Dane o kontakcie pozyskany przez Live Chat
  • Możliwość personalizacji głównego widoku na karcie kontaktu
  • Lista zgód wyrażonych przez kontakt
  • Segmenty, do których przypisany jest kontakt
  • Ogólny scoring (wskaźnik zaangażowania i aktywności kontaktu)
  • Historia komunikacji z kontaktem - lista wysłanych e-mail
  • Historia komunikacji z kontaktem - lista wysłanych SMS'ów
  • Historia komunikacji z kontaktem - lista wysłanych powiadomień Web Push
  • Monitoring przepływu kontaktu przez kampanie marketingowe i lejki sprzedażowe
  • Historia korespondencji przychodzącej i wychodzącej z handlowcami
  • Aktywność godzinowa oraz dniowa kontaktu w odniesieniu do wizyt, wiadomości oraz zdarzeń zewnętrznych
  • Analiza najczęściej używanych przez kontakt urządzeń
  • Analiza używanych przez kontakt systemów operacyjnych
  • Aktywność kontaktu na poszczególnych przeglądarkach internetowych
  • Rekomendacje produktowe AI oparte o machine learning
  • Analiza reakcji kontaktu na otrzymane wiadomości
  • Analiza reakcji kontaktu na otrzymanie powiadomienia web push
  • Analiza pobranych materiałów ze strony WWW
  • Archiwizacja aktywności kontaktu
  • Identyfikacja źródła pozyskania kontaktu
  • Ręczne uruchamianie reguł automatyzacji
  • Zapis informacji uzyskanych z zewnętrznych systemów
  • Przypisywanie kontaktu do firmy wraz ze stanowiskiem
  • Archiwizacja zmian statusu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (historia opt-in / opt-out)
  • Dodatkowe informacje (notatki lub szczegóły na karcie kontaktu)
  • Analiza drogi użytkownika przez aplikację mobilną
  • Analiza momentu wyjścia użytkownika z aplikacji mobilnej
  • Analiza wykorzystywanych funkcji i modułów w aplikacji mobilnej
  • Analiza reakcji użytkownika na otrzymywane powiadomienia push
  • Analiza zdarzeń zewnętrznych przekazywanych przez aplikację mobilną
  • Przesyłanie informacji o profilu behawioralnym kontaktu do Live Chatu w czasie rzeczywistym
  • Przesyłanie informacji o profilu transakcyjnym do Live Chatu w czasie rzeczywistym

Segmentacja kontaktów

  • Segmentacja na podstawie profilu behawioralnego
  • Segmentacja na podstawie danych transakcyjnych
  • Segmentacja na podstawie zainteresowań (odwiedzonych podstron) w czasie rzeczywistym
  • Segmentacja na podstawie zainteresowań (odwiedzonych podstron) historycznie
  • Segmentacja za pomocą tagów
  • Segmentacja na podstawie ogólnego scoringu
  • Segmentacja na podstawie scoringu tagu
  • Segmentacja według wieku
  • Segmentacja według płci
  • Segmentacja według języka
  • Segmentacja na podstawie domeny adresu e-mail
  • Segmentacja według rodzaju urządzenia
  • Segmentacja według systemów operacyjnych
  • Segmentacja według rodzaju przeglądarki
  • Segmentacja ze względu na stan: potencjalny klient, klient, partner, inny
  • Segmentacja na podstawie otrzymanych wiadomości
  • Segmentacja na podstawie reakcji na otrzymane wiadomości
  • Segmentacja kontaktów, które wyraziły zgodę na otrzymywanie powiadomień web push
  • Segmentacja kontaktów, które potwierdziły dowolną zgodę
  • Segmentacja na podstawie wyrażonych zgód na otrzymywanie treści drogą e-mailową:
    - zapis (opt-in)
    - potwierdzenie zapisu (double opt-in)
    - wypis (opt-out)
  • Segmentacja na podstawie aktywności związanych z Facebookiem na stronie WWW
  • Segmentacja na podstawie gotowości zakupowej
    (identyfikacja hot leadów)
  • Revenue Performance Management (segmentacja dynamiczna)
    - segmentacja na podstawie wzrostu wartości zakupowej
    - segmentacja na podstawie spadku wartości zakupowej
  • RFM Marketing Automation (Recency Frequency Monetory)
    - segmentacja na podstawie czasu od ostatniego zakupu
    - segmentacja na podstawie częstotliwości dokonania zakupów
    - segmentacja na podstawie wpływów pieniężnych
  • Segmentacja na podstawie geolokalizacji użytkownika aplikacji mobilnej (szczegółowy wybór obszaru przebywania użytkownika)
  • Segmentacja na podstawie używanego języka w aplikacji mobilnej
  • Segmentacja na podstawie momentu pierwszego użycia mobilnej aplikacji
  • Segmentacja na podstawie częstotliwości używania aplikacji mobilnej
  • Segmentacja na podstawie czasu używania aplikacji mobilnej
  • Segmentacja na podstawie użycia funkcji lub modułu w aplikacji mobilnej
  • Segmentacja na podstawie czasu spędzonego w module aplikacji mobilnej
  • Segmentacja na podstawie zdarzeń zewnętrznych przekazywanych przez aplikację mobilną

Lead Scoring

  • Hot Leads – lista najlepszych kontaktów handlowych
  • Ranking kontaktów w bazie (lifetime scoring)
  • Scoring kontaktów na etapach sprzedażowych
  • Scoring kontaktów w poszczególnych segmentach
  • Scoring segmentów dla poszczególnych kontaktów
  • Wskaźnik zaangażowania kontaktu
  • Analiza dynamiki przyrostu scoringu dla kontaktu

Migracja danych

  • Import kontaktów wraz ze szczegółowymi danymi
  • Import firm wraz ze szczegółowymi danymi
  • Eksport kontaktów wraz ze szczegółowymi danymi
  • Zarządzanie importem danych z poziomu Kalendarza
  • Eksport firm wraz ze szczegółowymi danymi
  • Zarządzanie eksportem danych z poziomu Kalendarza
  • Eksport danych ze strony startowej wg grup kontaktów z odpowienim scoringiem:
    - potencjalni klienci
    - klienci
    - partnerzy
    - social events
    - anonimowe

Automatyczne raporty

  • Cotygodniowy raport kontaktów odwiedzających stronę WWW
  • Cotygodniowy raport firm odwiedzających stronę WWW
  • Raport z przeprowadzonego importu kontaktów
  • Comiesięczny raport z wykorzystania funkcjonalności systemu

Zarządzanie sprzedażą
  • Tworzenie lejków sprzedażowych
  • Zarządzanie określoną liczbą kontaktów przez handlowców
  • Przesuwanie kontaktów w lejku metodą Drag&Drop
  • Szybkie dodawanie i usuwanie kontaktów
  • Sortowanie kontaktów w lejku według wybranych kryteriów
  • Szybki dostęp do karty kontaktu z poziomu lejka sprzedażowego
  • Podgląd na wszystkie informacje sprzedażowe w jednym miejscu
  • Przypisywanie notatek do kontaktu
  • Przypisywanie zadań do kontaktu
  • Dodawanie zadań do kalendarza Google
  • Podgląd danych transakcyjnych i behawioralnych kontaktu
  • Szybkie akcje - proste uruchamianie reguł automatyzacji z poziomu karty kontaktu
  • Łatwe przypisywanie kontaktów do lejków sprzedażowych z poziomu karty kontaktu
  • Łatwe przepisywanie kontaktów do lejków sprzedażowych z poziomu modułu RFM Marketing Automation
  • Automatyczne przypisywanie kontaktów do lejków sprzedażowych za pomocą workflow
  • Automatyczne przydzielanie leadów handlowcom
  • Ustawienie zakresu dostępności do bazy kontaktów dla sprzedawcy
  • Alerty o aktywności sprzedawców
  • Analityka pracy handlowców
  • Raporty z pracy handlowców
  • Analityka lead routing
  • Powiadomienia i alerty sprzedażowe:
    - automatyczne powiadomienia o najlepszych klientach (hot leadach)
    - automatyczne powiadomienia o wizytach kluczowych klientów
    - automatyczne powiadomienia o przekroczonym scoringu
    - automatyczne powiadomienia o zakończonych akcjach
    - automatyczne powiadomienia o aktywności leadów
    - automatyczne powiadomienia o braku aktywności
    - automatyczne powiadomienia o sytuacjach krytycznych (porzucenie koszyka)
    - automatyczne powiadomienia o wiadomości pozostawionej dla konsultanta na Live Chat
    - automatyczne powiadomienia kiedy klient wybiera opcje rozmowy z Sales Botem

eMail Marketing

Tworzenie kampanii e-mail marketing

  • Prosty kreator do tworzenia i wysyłki e-maili i newsletterów
  • Tworzenie e-maili w kreatorze drag & drop
  • Możliwość wyboru prostego lub zaawansowanego kreatora
  • Możliwość stworzenia e-maila z potwierdzeniem subskrypcji
  • Tworzenie e-maili w kreatorze porzucony koszyk
  • Tworzenie e-maili dynamicznych z wykorzystaniem scenariuszy
  • Tworzenie e-maili w kreatorze e-maili dynamicznych
  • Dodawanie załączników do wiadomości tworzonych w Drag&Drop Email Designer
  • Ramka produktowa w zaawansowanym kreatorze do tworzenia emaili dynamicznych i z porzuconym koszykiem
  • Ramka z wyborem produktu w Drag&Drop Email Designer
  • Galeria produktów z Twojego sklepu
  • Responsywne szablony i struktury e-maili
  • Ramka produktowa w zaawansowanym kreatorze do tworzenia emaili dynamicznych i z porzuconym koszykiem
  • Biblioteka gotowych układów oraz szablonów e-maili i newsletterów
  • Tworzenie e-maili w kreatorze html
  • Możliwość generowania HTML bezpośrednio z naszego e-mail designera
  • Dostęp do wszystkich plików graficznych w głównej galerii
  • Import własnych szablonów e-mail (format ZIP)
  • Import własnych szablonów e-mail (z adresu URL)
  • Testy e-mail
  • Testy SPAM
  • Tworzenie list e-mailingowych
  • Tworzenie różnych kont wysyłkowych z własną domeną (konto wysyłkowe e-mail marketing)
  • Integracja własnych kont wysyłkowych
  • Integracja ze skrzynkami e-mail handlowców
  • Możliwość dodania znacznika Gmail Markup do tematu e-maila:
    - ustawienie przekierowania na dowolną stronę internetową bez konieczności otwierania e-maila
    - ustawienie własnego tekstu na znaczniku
    - zmiana statusu kontaktu na monitorowany po kliknięciu w znacznik
    - zliczanie kliknięć w znacznik jako otwarte wiadomości
  • E-mail Subject AI Grader
  • Kreator HTML do wysyłania wiadomości

Zaawansowane opcje adresowania wiadomości

  • Wysyłka e-maili i newsletterów do kontaktów zdefiniowanych na podstawie:
    - grup
    - segmentów
    - wielowariantowego filtrowania kontaktów
  • Wysyłka e-maili do kontaktów zdefiniowanych na podstawie segmentów z raportu RFM
  • Wysyłka e-maili do pojedynczych kontaktów
  • Planowanie wysyłki wiadomości w określonym dniu i czasie
  • Automatyczne dopasowanie momentu wysyłki na podstawie aktywności:
    - godzinowej
    - dniowej
    - godzinowej i dniowej
  • Limitowanie wysyłek do danego kontaktu w czasie

Rodzaje kampanii e-mail marketing

  • Wysyłka e-mailingów i newsletterów
  • E-maile indywidualne
  • E-maile 1-do-1 po po wizycie klienta na stronie
  • E-maile z porzuconym koszykiem
  • Wysyłka e-maili zawierające ostatnio oglądane przez kontakt produkty
  • Wysyłka e-maili zawierające ostatnio kliknięte przez kontakt produkty
  • Wysyłka e-maili zawierających inteligentne rekomendacje AI
  • E-maile cykliczne
  • E-maile urodzinowe
  • E-maile z kuponami rabatowymi
  • Możliwość zarządzania kampanią mailową z poziomu Kalendarza
  • Testy A/B e-maili wraz z analityką
  • Automatyczne wysyłanie e-mail - jako odpowiedź na zdefiniowaną wcześniej aktywność kontaktu (autoresponder)
  • Lead nurturing - automatyczny cykl e-maili, wysyłanych w celu edukacji klientów
  • Kampanie drip marketing
  • Ankiety i kwestionariusze wraz z raportowaniem

Personalizacja wiadomości

  • E-maile z personalizowaną ofertą eCommerce
  • E-maile zawierające indywidualnie wygenerowane rekomendacje AI
  • E-maile zawierające ostatnio oglądane produkty
  • E-maile zawierające produkty z porzuconego koszyka
  • E-maile zawierające produkty do samodzielnego wyboru w galerii produktów
  • E-maile z dopasowaną ofertą statyczną
  • E-maile dynamiczne z indywidualnie dopasowaną treścią
  • E-maile zawierające spersonalizowane banery
  • E-maile zawierające treści z kanału RSS
  • Cykliczne e-maile zawierające treści ze źródła XML
  • Cykliczne e-maile na podstawie daty zapisanej jako szczegół na karcie kontaktu np. urodziny dziecka
  • Personalizacja na podstawie danych demograficznych
  • Personalizacja na podstawie danych transakcyjnych z wykresów RFM
  • Personalizacja na podstawie danych uzyskanych z Live Chat
  • Personalizacja za pomocą wyrażeń warunkowych
  • Personalizacja tematu oraz treści wiadomości

Analityka wysłanych wiadomości

  • Raporty otwarć oraz kliknięć w e-mailingi
  • Szczegółowa analiza linków klikniętych w wysłanych e-mailach
  • Godzinowa analiza otwarć, kliknięć oraz ogólnego zaangażowania kontaktów w wysłane e-maile
  • Wykrywanie twardych i miękkich zwrotek
  • Rejestrowanie zgłoszeń spamu
  • Analiza najpopularniejszych domen wysłanych e-maili
  • Analiza najczęściej używanych urządzeń
  • Analityka najpopularniejszych systemów operacyjnych
  • Analityka najpopularniejszych przeglądarek internetowych
  • Definiowanie najlepszego czasu wysyłki wiadomości e-mail do indywidualnego kontaktu
  • Eksport danych z analityki e-maili
  • Możliwość otrzymywania automatycznych raportów po przeprowadzonej wysyłce e-maili
  • Analiza transakcji dokonanych przez kontakty po wysłanych e-mailach
  • Raporty zaangażowania na stronie WWW po wysyłce e-maili
  • Analiza zachowania przed i po wysyłce
  • Zbiorczy panel analityczny wszystkich wysyłanych e-maili
  • Segmentacja wysłanych e-maili ze względu na największy OR i CTR
  • Monitoring dostarczalności e-maili
  • Śledzenie korespondencji z klientami prowadzonej z własnych kont pocztowych

Dedykowane rozwiązania

  • Dedykowany adres IP e-maili
  • Zarządzanie reputacją serwerów
  • Możliwość posiadana własnego serwera z utrzymaniem

Mobile Marketing

Mobile Marketing Automation (APPmanago)

  • Automatyzacja komunikacji z użytkownikiem aplikacji mobilnej
  • Powiadomienia push w formie in-app
  • Kreator powiadomień inApp
    - tworzenie powiadomień tekstowych i graficznych
    - pełna edycja graficzna i tekstowa powiadomień
    - możliwość przesłania dodatkowego payloadu
    - możliwość wyboru akcji przycisków (zamknij inApp, deep link, skopiowanie kodu vouchera lub akcja własna)
  • Dostęp do ogólnej galerii
  • Powiadomienia push typu URL (linkujące do strony URL)
  • Powiadomienia push w formie dialogu (jako formularz tak / nie)
  • Powiadomienia push w formie tekstowej
  • Personalizacja wysyłanych powiadomień push
  • Powiadomienia push w momencie dodania użytkownika do dynamicznego segmentu
  • Planowanie daty wystosowania powiadomienia (dzień / miesiąc / rok oraz godzina)
  • Analiza efektywności i wpływu powiadomienia push na dalsze działania użytkowników
  • Testy A/B powiadomień push
    - możliwość podzielenia wysyłki na dwie grupy w celu porównania ich efektywności
  • Analityka ruchu wewnątrz aplikacji mobilnej
  • Automatyzacja działań marketingowych w obrębie aplikacji mobilnej
  • Dynamiczna segmentacja użytkowników aplikacji
  • Wysyłanie wiadomości e-mail do użytkowników mobilnej aplikacji
  • Integracja z kontem do wysyłania powiadomień push Google Cloud Messaging (GCM)
  • Integracja z kontem do wysyłania powiadomień push Apple Push Notification Service (APNS)
  • Pełna integracja z SALESmanago Marketing Automation

SMS marketing

  • Tworzenie szablonów SMS
  • Wysyłka SMS'ów do kontaktów zdefiniowanych na podstawie:
    - grup
    - segmentów
    - wielowariantowego filtrowania kontaktów
  • Wysyłka SMS urodzinowych
  • Automatyczne wysyłanie SMS - jako odpowiedź na zdefiniowaną wcześniej aktywność kontaktu
  • Wysyłanie SMS do kontaktów z segmentu RFM Marketing Automation
  • Analityka wysłanych SMS

Aplikacja mobilna SALESmanago

  • Aplikacja Mobilna SALESmanago Android
  • Aplikacja Mobilna SALESmanago IOS
  • Łatwy dostęp do najistotniejszych danych o Twoich procesach marketingowych
  • Możliwość przechodzenia z głównego panelu do zakładek
    - start
    - potencjalni klienci
    - klienci
    - partnerzy
    - wizyty B2B
    - social events
  • Zakładka Start pozwala na
    - sprawdzenie ogólnej liczby kontaktów w bazie
    - sprawdzenie liczby kontaktów monitorowanych w systemie
    - dostęp do ilości aktywnych kontaktów
    - dostęp do ilości wysłanych wiadomości e-mail z ostatnich 30 dni
    - wyszukiwanie kontaktu w systemie i dostęp do karty kontaktu
  • Możliwość segmentacji kontaktów z głównego panelu
    - segmentacja kontaktów w czasie
    - segmentacja na podstawie zaangażowania kontaktów
    - zaawansowaną segmentację aktywnych kontaktów w czasie
  • Zakładka Social Events pozwala na
    - wyświetlanie zdarzeń społecznościowych kontaktów
    - monitorowanie polubień oraz komentarzy
    - monitorowanie widżetu wyślij wiadomość (przez Messenger)
  • Dostęp do karty kontaktu
    - możliwość sprawdzenia zadań, przepisanych odnośnie kontaktu
    - mozliwość dodawania i usuwania tagów na karcie kontaktu
    - mozliwość dodawania i usuwania notatek
    - możliwość dodawania i usuwania zadań
    - mozliwość przypisywania kontaktu do danego etapy w lejku
  • Panel CRM w aplikacji mobilnej
    - szybki dostęp do liczby Twoich kontaktów
    - możliwość sprawdzenia nowo dodanych kontaktów
    - dostęp do informacji o monitorowanych kontaktach
    - informacja o aktywnych kontaktach
    - pozyskania informacji o liczbie kontaktów w określonym przedziale czasowym
    - szybki dostęp do listy gotowych do zakupu kontaktów
    - możliwość sprawdzenia listy zadań do wykonania wraz z informacją o dacie ich utworzenia
  • Panel Email Marketing w aplikacji mobilnej
    - pozwala na bieżącą analitykę otwarć oraz kliknięć wiadomości
    - przedstawia dane o stosunku wiadomości otwartych do klikniętych (CTOR)
    - umożliwia podgląd liczby wysłanych wiadomości
    - przedstawia analitykę w wybranym przedziale czasowym
    - szczególowa analityka wysłanych wiadomości utworzenia
  • Ułatwienie pracy handlowców poprzez możliwość natychmiastowej reakcji na zachowanie aktywnych kontaktów
  • Możliwość zarządzania kontaktami znajdującymi się w grupie klientów, potencjalnych klientów oraz partnerów

Website Marketing

Personalizacja treści na stronie

  • Intuicyjny kreator do tworzenia personalizowanych bloków tekstowych i graficznychn
  • Modyfikacja strony pod kątem odwiedzającego
  • Bloki produktowe (rekomendacje eCommerce)
  • Personalizacja bloków tekstowych i graficznych (personalizowanie banery)
  • Personalizacja treści przy użyciu własnych elementów graficznych
  • Personalizacja treści danymi zaciąganymi z kanału XML
  • Personalizacja treści przy użyciu kuponów rabatowych
  • Inteligentna rekomendacja produktów na stronie za pomocą:
    - ramek rekomendacji
    - pop-upów
  • Warunki dopasowania treści na stronie WWW:
    - segment lub grupa, do których należy kontakt
    - etap sprzedażowy, na którym znajduje się kontakt
    - bieżący profil behawioralny kontaktu
    - historyczny profil behawioralny kontaktu
    - profil transakcyjny kontaktu
    - mieszany profil behavioralno - transakcyjny kontaktu
  • Personalizacja dla kontaktów zalogowanych lub niezalogowanych na stronie WWW
  • Testy A/B/X personalizowanych banerów wraz z analityką
  • Analityka wyświetleń i kliknięć w personalizowanie elementy
  • Analiza transakcji dokonanych przez kontakty po kliknięciu w personalizowane elementy

Pozyskiwanie nowych kontaktów i konwersja anonimowych kontaktów

  • Tworzenie formularzy w kreatorze drag & drop
  • Tworzenie formularzy w kreatorze html
  • Import własnych szablonów formularzy
  • Kreator drag & drop landing page (stron docelowych)
  • Kreator formularzy kontaktowych pop-up Express:
    - dostęp do gotowych szablonów formularzy
    - możliwość dopasowania kolorów w ustawieniach formularza
    - ustawienie e-maila potwierdzającego subskrypcję z poziomu kreatora
    - automatyczna segmentacja kontaktów po wypełnieniu formularza
    - możliwość wyświetlania exit pop upu
    - możliwość dodania dowolnej ilości zgód do formularza
  • Responsywne landing page
  • Formularze kontaktowe
  • ożliwość dodania formularzy kontaktowych na Facebook
  • Formularze pobrań materiałów
  • Automatyczne uzupełnianie formularzy pobrań materiałów dla kontaktów monitorowanych
  • Formularze pobrań kodów rabatowych
  • Formularze zapisu na wydarzenie i zarządzanie procesem rejestracji
  • Wyświetlanie formularzy progresywnych w zależności od informacji, które posiadamy o kontakcie
  • Pozyskiwanie danych za pomocą formularzy wyświetlonych podczas rozmowy przez Live Chat
  • Kreator iframe Formularz Ekspres:
    - dostęp do gotowych szablonów formularzy
    - możliwość dodawania pól, dopasowania kolorów,
    - ustawienie podziękowania, e-maila potwierdzającego z poziomu kreatora
    - segmentacja kontaktów po zapisie oraz po potwierdzeniu zapisu
    - generowanie responsywnego kodu do źródła strony
    - automatyczne dopasowanie formularza do parametrów strony internetowej
    - możliwość dodania dowolnej ilości zgód do formularza
  • Możliwość ustawienia formularza jako sidebar
    - z dowolnej strony ekranu
    - z opcją domyślnie rozwiniętego
    - wyświetlany tylko anonimowym kontaktom
    - wyświetlany dla anonimowych i zidentyfikowanych kontaktów
    - wyświetlany dla kontaktów, które wygenerowały określoną liczbę wizyt lub odsłon strony
    - możliwość dodania dowolnej ilości zgód do formularza
  • Możliwość ustawienia formularza jako pop-up
    - wyświetlany z opóźnieniem czasowym
    - wyświetlany w zdefiniowanym odstępie czasowym
    - wyświetlany w momencie zamykania strony WWW przez kontakt
    - wyświetlany tylko anonimowym kontaktom
    - wyświetlany dla anonimowych i zidentyfikowanych kontaktów
    - wyświetlany dla kontaktów, które wygenerowały określoną liczbę wizyt lub odsłon strony
    - wyświetlany na zdefiniowanych stronach WWW
    - prosta implementacja dodawania pop-upu na stronę
    - definiowanie szerokości okna przeglądarki, gdzie będzie wyświetlany pop-up
  • Tworzenie i personalizowanie e-maili wysyłanych do kontaktów pozyskanych przez formularz
  • Analityka pozyskiwania kontaktów przez formularze
  • Testy A/B/X formularzy kontaktowych wraz z analityką
  • Testy A/B/X landing pages wraz z analityką
  • Pozyskiwanie adresu e-mail użytkowników aplikacji mobilnej
  • Powiadomienia Web push i Rich Web Push wraz z analityką:
    - możliwość tworzenia spersonalizowanego formularza zgody na otrzymywanie powiadomień
    - możliwość tworzenia jednego formularza zgody na powiadomienia web push i rich web push
    - możliwość tworzenia i wysyłania powiadomień do kontaktów anonimowych
    - możliwość tworzenia i wysyłania powiadomień do kontaktów zindyfikowanych
    - możliwość segmentacji zindefikowanych kontaktów, które wyraziły zgodę na wyświetlanie powiadomień
    - analityka wyświetleń i kliknięć w formularz zgody
    - analityka liczby odbiorców, liczby wyświetleń oraz liczby kliknięć powiadomień web push
    - dostęp do listy zindefikowanych kontaktów, którzy kliknęli w powiadomienie
    - natywne formularze zgody web push

Web push i Rich Web Push

  • Powiadomienia Web push i Rich Web Push wraz z analityką:
    - możliwość tworzenia spersonalizowanego formularza zgody na otrzymywanie powiadomień
    - możliwość tworzenia jednego formularza zgody na powiadomienia web push i rich web push
    - możliwość tworzenia i wysyłania powiadomień do kontaktów anonimowych
    - możliwość tworzenia i wysyłania powiadomień do kontaktów zindyfikowanych
    - możliwość segmentacji zindefikowanych kontaktów, które wyraziły zgodę na wyświetlanie powiadomień
    - analityka wyświetleń i kliknięć w formularz zgody
    - analityka liczby odbiorców, liczby wyświetleń oraz liczby kliknięć powiadomień web push
    - dostęp do listy zindefikowanych kontaktów, którzy kliknęli w powiadomienie
    - dynamiczne rekomendacje AI
  • Automatyczna zmiana statusu kontaktu z opt-out na opt-in użytkowników aktywnych
  • Możliwość wysyłania powiadomienia Web Push i Rich Web Push przez Reguły Automatyzacji
  • Możliwość wysyłania powiadomienia Web Push i Rich Web Push przez Workflow
  • możliwość wysyłania powiadomienia Web Push i Rich Web Push z RFM Marketing Automation
  • Możliwość wysyłania dynamicznego powiadomienia Web Push i Rich Web Push z Reguł Automatyzacji

Live Chat

  • Tworzenie czatu:
    - możliwość ustawienia domyślnego konsultanta
    - możliwość ustawienia kolorów okna i fontów dla wszystkich wyświetlanych okien czatu
    - możliwość ustawienia powiadomień dźwiękowych
    - możliwość ustawienia stopnia zaokrąglenia krawędzi dla okna czatu
    - możliwość doprecyzowania użytkownika w systemie, który dostanie powiadomomienie na temat oczekującej rozmowy
    - ustawienie wyświetlania formularza kontaktowego na początku rozmowy
    - możliwość wyboru wielu pól formularza w prośbie o dane
    - możliwość dodania zgody do formularza
    - możliwość segmentacji kontaktów pozyskanych z czatu
    - możliwość uruchomienia rekomendacji produktowych
    - automatyczne dostosowanie języka czatu do języka przeglądarki (dostępne języki: polski, angielski, niemiecki, rosyjski, holenderski, hiszpański, portugalski, szwedzki, czeski, japoński, węgierski, włoski, litewski, fiński, bułgarski, rumuński, albański)
  • Łatwość dodania czatu na stronę www bez dodatkowych wdrożeń po stronie IT:
    - dodanie czatu na stronę www na podstawie kodu monitorującego
    - możliwość doprecyzowania URL na którym czat zostanie wyświetlony
  • Zarządzanie czatem z panelu konsultanta:
    - możliwość nadania dostępu do czatu nieograniczonej ilości konsultantów
    - osobny widok dla rozmów oczekujących, aktywnych i zakończonych
    - możliwość zmiany statusu konsultanta na niewidoczny
    - możliwość wysyłania grafiki w oknie czatu
    - dostęp do danych o użytkowniku w trakcie prowadzenia rozmowy
    - przechowywanie historii konwersacji z klientami
    - bezpośredni dostęp do galerii produktów z Twojego sklepu
  • Pozyskiwanie danych o kontakcie podczas rozmowy na czacie:
    - zbieranie danych za pomocą formularza progresywnego
    - wyświetlanie formularza kontaktowego na początku rozmowy
    - automatyczne przesyłanie informacji o kontakcie do systemu
    - wyświelanie formularza kontaktowego w momecie, kiedy konsultant nie jest aktywny
    - automatyczna segmentacja kontaktów pozyskanych z Live Chatu
    - dodanie podsumowania rozmowy bezpośrednio na kartę kontaktu
    - aktywacja automatycznych alertów w trakcie prowadzenia rozmowy na czasie
  • Dostęp do profilu klienta z poziomu panelu konsultanta i wyświetlenie danych, które posiadamy o kontakcie:
    - informacje podstawowe jak imię i nazwisko kontaktu
    - informacje kontaktowe: adres e-mail oraz numer telefonu
    - informacja o aktywności kontaktu definiowana za pomocą punktów scoringowych
    - informacja o ostatnio wysłanych wiadomościach e-mail do kontaktu
    - możliwość przepisywania zadań do użytkowników z poziomu mini karty kontaktu na czacie
    - podgląd notatek pozostawionych na karcie kontaktu z możliwością dodania nowych informacji w czasie rzeczywistym
    - historia ostatnio oglądanych produktów i możliwość wysłania tych produktów w trakcie rozmowy
    - status: kontakt powrócił i kontynuuje rozmowę
  • Analityka Live Chatu:
    - możliwość wygenerowania statystyk dla konsultantów i utworzonych czatów
    - możliwość ocenienia rozmowy przez klienta po jej zakończeniu
    - podgląd wskaźnika zadowolonych klientów
    - obliczanie średniego czasu podjęcia rozmowy
    - obliczanie średniego czasu odpowiedzi podczas rozmowy
    - obliczanie ilości odrzuconych rozmów
    - statystyki dotyczące pozyskanych leadów w stosunku do okoliczności wyświetlenia formularza
    - lista adresów URL, z których najczęściej są rozpoczynane rozmowy na czacie
    - dostęp do listy kontaktów pozyskanych przez Live Chat

Social Media

Publikacje w Social Media

  • Publikacje postów na Facebooku
    - publikacje postów bezpośrednio z systemu
    - analiza polubień, repostów oraz zostawionych komentarzy dla poszczególnych publikacji
    - analiza polubień, repostów oraz zostawionych komentarzy w czasie
    - dostępna statystyka zasięgu w czasie
  • Publikacje postów na Twitterze
    - zarządzanie publikacją postów z poziomu systemu
    - analiza ilości polubień oraz repostów
  • Możliwość integracji dowolnej liczby kont na Facebook oraz Twitterze
  • Możliwość planowania publikacji na Facebook oraz Twitterze

Automatic Sales Chat - era sztucznej inteligencji

  • Wsparcie działu obsługi klienta za pomocą Bota na Facebooku
    - integracja z Messengerem na Facebooku
    - możliwość udzielenia automatycznych odpowiedzi na pytania klienta
    - dostosowanie odpowiedzi Bota do zainteresowań/potrzeb klienta
    - automatyczny dobór i wyświetlanie produktów ze sklepu internetowego na podstawie danych z katalogu produktów
  • Tworzenie dowolnej ilości scenariuszy działania Bota
  • Używanie elementów eCommerce
    - minimalna cena
    - maksymalna cena
    - kategoria produktu
    - nazwa produktu
    - opis produktu
    - kolor produktu
    - wyświetlanie produktów
    - rozgałęzienie produktów
  • Możliwość przeprowadzenia testu scenariusza działania Bota
  • Możliwość stworzenia scenariuszy rozmów w różnych językach

Integracja z Facebook Ads

  • Rozszerzenie procesów automatyzacji oraz komunikacji z kontaktami dzięki połączeniu SALESmanago z Facebook Ads:
    - tworzenie procesu automatyzacji związanego z wyświetleniem konkretnego postu do zdefiniowanej grupy kontaktów
    - tworzenie procesu automatyzacji związanego z wyświetleniem reklamy do zdefiniowanej grupy odbiorców
    - tworzenie procesu automatyzacji mającego na celu zwiększenie konwersji na promowanej stronie WWW
  • Automatyzacja Facebook Custom Audience
  • Prosty kreator Custom Audience
  • Dodawanie i / lub usuwanie kontaktów do Custom Audience na podstawie:
    - grup
    - segmentów
    - wielowariantowego filtrowania kontaktów
  • Automatyczne dodawanie i / lub usuwanie kontaktów do Custom Audience na podstawie:
    - odwiedzanych podstron
    - przypisanych tagów
    - etapu w lejku sprzedażowym
    - reakcji na otrzymaną wiadomość
    - danych transakcyjnych
    - danych behawioralnych
    - zdarzeń zewnętrznych np. konieczny kontakt przez call center
  • Targetowanie kampanii na Facebooku na podstawie stworzonych grup Custom Audience w systemie
  • Integracja z kontem reklamowym posiadanym na Facebooku
  • Kreator do tworzenia i targetowania kampanii na Facebooku
  • Kampanie Facebook - promocja postów
    - wybór Fanpage'a do celów promocyjnych
    - wybór konta reklamowego do promocji
    - ustawienie budżetu reklamowego
    - zaawansowane definiowanie czasu wyświetlania reklam
    - szybki wybór postów do promocji zaciągniętych automatycznie z fanpage'a
  • Kampanie Facebook - skieruj klientów na witrynę
    - określenie adresu URL do promocji
    - wybór konta reklamowego do promocji
    - wybór pixelu Facebook
    - ustawienie budżetu reklamowego
    - zaawansowane definiowanie czasu wyświetlania reklam
    - łatwe tworzenie reklamy
    - podgląd stworzonej reklamy
  • Kampanie Facebook - zwiększ liczbę konwersji
    - określenie adresu URL do promocji
    - wybór konta reklamowego do promocji
    - wybór pixelu Facebook
    - wybór zdarzenia konwersji
    - ustawienie budżetu reklamowego
    - zaawansowane definiowanie czasu wyświetlania reklam
    - łatwe tworzenie reklamy
    - podgląd stworzonej reklamy
  • Kampanie Facebook - promuj katalog produktów
    - możliwość promowania produktów ze sklepu interentowego
    - wybór konta reklamowego do promocji
    - wybór konta biznesowego umożliwiającego wyświetlanie produktów ze sklepu
    - ustawienie budżetu reklamowego
    - możliwość połączenia kampanii na Facebook z katalogiem produktów
    - możliwość wyświetlania tylko jednego produktu albo kilku zdjęć produktów na zasadzie karuzeli
    - definiowanie zestawu produktów
    - definiowanie opisu produktu, który zostanie wyświetlony
    - możliwość dodania przycisku wezwania do działania: pobierz, więcej informacji, otwórz link, kup teraz, zarejestruj się
    - podgląd stworzonej reklamy
  • Analityka kontaktów przekazanych do Custom Audiences
  • Analityka z przeprowadzonych kampanii Facebook

Pozyskiwanie kontaktów z Facebooka

  • Tworzenie aplikacji do pozyskiwania kontaktów z Facebooka
  • Umieszczanie formularzy kontaktowych na Facebooku
  • Integracja z zewnętrznymi programami do targetowania reklam typu lead ads i automatyczne przesyłanie nowo pozyskanych kontaktów
  • Automatyczna zmiana statusu opt-out na opt-in kontaktu aktywnego w Social Media, ale nie zapisanego do wysyłek

Ad Remarketing
  • Anonimowe Marketing Automation w kanale RTB
  • Integracja z sieciami reklamowymi RTB
  • Personalizacja w kanale RTB

Procesy Marketing Automation

Procesy automatyzacji

  • Rozbudowany panel reguł automatyzacji
  • Łatwe zarządzanie regułami z poziomu listy reguł automatyzacji
  • Wykonywanie zbiorowych akcji dla grup reguł z poziomu listy reguł automatyzacji
  • Zaawansowane wyszikiwanie reguł na liście reguł automatyzacji
  • Łatwe zarządzanie regułami automatyzacji za pomocą opisu każdej reguły
  • Definiowanie wieloetapowych procesów automatyzacji działających w czasie rzeczywistym
  • Definiowanie zdarzeń aktywujących regułę w czasie rzeczywistym
  • Definiowanie warunków koniecznych do spełnienia przez kontakt w celu wykonania reguły
  • Definiowanie rozbudowanych akcji uwzględniających scenariusze spełnienia bądź niespełnienia założonych w regule warunków (akcja jeśli tak / jeśli nie)
  • Automatyzacja dla zdarzeń, które nie zostały spełnione przez kontakt
  • Automatyzacja oparta o dane behawioralne
  • Automatyzacja oparta o dane transakcyjne
  • Automatyzacja oparta o przynależność do segmentu w panelu RFM Mareking Automation
  • Automatyzacja oparta o segmenty kontaktów
  • Automatyzacja oparta o dane pozyskane podczas rozmowy z konsultantem na komunikatorze Live Chat
  • Automatyczne alerty do użytkowników
  • Testy A/B/X
  • Rodzaje zdarzeń aktywujących reguły automatyzacji:
    - kontakt odwiedził adres URL
    - kontakt wszedł z frazy
    - kontakt wszedł ze źródła
    - kontakt wszedł w strefę beacona
    - kontakt kliknął link w e-mailu
    - kontakt otworzył e-mail
    - kontakt otworzył dowolny e-mail
    - otrzymano e-mail od kontaktu
    - wysłano e-mail przez proxy
    - SMS został dostarczony
    - kontakt odpowiedział na SMS
    - przypisano tag do kontaktu
    - scoring tagu osiągnął
    - scoring kontaktu osiągnął
    - scoring kontaktu przekroczył
    - kontakt osiągnął scoring na etapie kampanii
    - kontakt potwierdził subskrypcję
    - kontakt zrezygnował z subskrypcji
    - kontakt został dodany do systemu
    - kontakt został ponownie dodany do systemu
    - kontakt został dodany do etapu w kampanii
    - nowy szczegół kontaktu
    - zmodyfikowano szczegół kontaktu
    - zrealizowano zadanie
    - kontakt uzupełnił pole kod pocztowy
    - kontakt ma nowego właściciela/współwłaściciela
    - wystąpiło nowe zdarzenie zewnętrzne
    - zmodyfikowano zdarzenie zewnętrzne
    - wystąpiło zdarzenie na portalu społecznościowym
    - kontakt zmienił status w raporcie RFM
    - dodano notatkę do kontaktu
    - wysłano e-mail urodzinowy
    - kontakt kliknął w baner
    - kontakt kliknął w baner z danej grupy
    - zgoda przypisana do kontaktu
  • Rodzaje warunków używanych w regułach automatyzacji:
    - kontakt odwiedził adres URL
    - kontakt wszedł z frazy
    - kontakt wszedł ze źródła
    - kontakt kliknął link w e-mailu
    - kontakt otworzył e-mail
    - otrzymano e-mail od kontaktu
    - kontakt otrzymał określoną ilość e-maili
    - kontakt otworzył e-mail wysłany przez proxy
    - SMS został dostarczony
    - kontakt odpowiedział na SMS
    - kontakt posiada tag
    - scoring kontaktu osiągnął
    - scoring kontaktu przekroczył
    - scoring tagu osiągnął
    - kontakt osiągnął scoring na etapie kampanii
    - kontakt jest na etapie kampanii
    - kontakt zrezygnował z subskrypcji
    - kontakt posiada szczegół
    - kontakt ma właściciela/współwłaściciela
    - stan kontaktu
    - główny właściciel kontaktu należy do grona użytkowników
    - kontakt posiada notatkę
    - wystąpiło nowe zdarzenie zewnętrzne
    - kontakt mobilny jest w dynamicznym segmencie (APPmanago)
    - wystąpiło nowe zdarzenie na portalu społecznościowym
    - wysyłka przez Paczkomaty
    - kontakt jest w segmencie RFM
    - data ze szczegółu
    - kontakt posiada zgodę
    - kontakt odwiedził stronę www
  • Rodzaje akcji możliwych do wykonania:
    - wyślij e-mail do kontaktu
    - wyślij alert do użytkownika
    - wyślij wiadomość SMS do kontaktu
    - wyślij dynamiczny Web Push
    - wyślij powiadomienie Web Push
    - wyślij powiadomienie PUSH do kontaktu (APPmanago)
    - dodaj tag do kontaktu
    - usuń tag od kontaktu
    - dodaj scoring do tagu
    - dodaj scoring do kontaktu
    - zapisz kontakt do wysyłek (opt-in)
    - wypisz kontakt z wysyłek (opt-out)
    - ustaw scoring
    - dodaj kontakt na etap w lejku
    - usuń kontakt z kampanii
    - zmień stan kontaktu
    - dodaj notatkę
    - dodaj zadanie dla użytkownika
    - dodaj/zmień szczegół kontaktu
    - ustaw nowego właściciela/współwłaściciela
    - dodaj/usuń kontakt w grupie Custom Audiences
    - wykryj płeć
    - losuj nowego właściciela z grupy użytkowników
    - generuj kupon dla kontaktu
    - uruchom inną regułę automatyzacji
    - wyświetl baner
    - wyślij do Zapier
    - wyślij e-mail po porzuconym koszyku
    - wyślij e-mail z ostatnio oglądanymi produktami
    - wyślij informacje na temat uruchomionej reguły
    - wyślij email dynamiczny wykorzystując scenariusz
    - wyślij e-mail z rekomendacją produktową
  • Analityka aktywności reguł automatyzacji
  • Analityka automatycznych e-maili
  • Analityka automatycznych SMS'ów
  • Analityka automatycznych VMS'ów
  • Analiza danych transakcyjnych w oparciu o zdarzenia zewnętrzne
  • Moduł RFM Marketing Automation:
    - zaawansowana analiza danych transakcyjnych klientów
    - segmentacja wg czasu od ostatniego zakupu klienta
    - segmentacja wg częstotliwości zakupów
    - segmentacja wg wpływów pieniężnych
    - automatyczne zestawienie danych o klientach i przedstawienie informacji odnośnie ilości kontaktów na poszczególnych macierzach
    - macierz zestawienia czasu od ostatniego zakupu do częstotliwości
    - macierz zestawienia częstotliwości do wartości
    - macierz zestawienia czasu od ostatniego zakupu do wartości
    - mozliwość podglądu listy kontaktów na poszczególnych macierzach
    - analityka zakupowa w określonym zakresie czasowym
  • Dostępne akcje do uruchomienia w macierzach RFM Marketing Automation:
    - wyślij e-mail
    - dodaj tag
    - uruchom regułę
    - dodaj kontakty do etapu w lejku
    - usuń kontakty z kampanii
    - wyślij sms
    - dodaj do grupy Custom Audience
    - wyślij powiadomienie Web Push
  • Analiza danych transakcyjnych w oparciu o informacje zaciągane z kanału XML
  • Rozbudowany kreator Workflow
    - stworzenie i zarządzanie całą kampanią za pomocą jednego panelu Workflow
    - tworzenie procesów automatyzacji w celu przekształcenia nowych kontaktów w klientów
    - dostęp do analityki ilości kontaktów na poszczególnych etapach kampanii
    - analityka przepływu kontaktów pomiędzy etapami kampanii w czasie
    - możliwość przeprowadzenia testów A/B/X zdarzeń, warunków i akcji
    - ustawienia priorytetów ścieżek, po których porusza się kontakt
    - ustawianie alternatywnych ścieżek
    - testowanie poprawności ustawień Workflow
    - możliwość tworzenia dowolnej liczby szkiców
    - analityka Workflow
    - ułatwione projektowanie kampanii i przejrzystość- nowy sposób łączenia elementów i siatka
    - dowolna ilość szkiców
  • Rodzaje zdarzeń aktywujących kampanie Workflow:
    - kontakt został dodany do systemu
    - kontakt kliknął w baner
    - kontakt kliknął link w e-mailu
    - kontakt otworzył e-mail
    - kontakt został dodany do etapu w kampanii
    - kontakt został ponownie dodany do systemu
    - scoring kontaktu osiągnął
    - scoring kontaktu przekroczył
    - kontakt zmienił status w raporcie RFM
    - kontakt odwiedził URL
    - przypisano tag do kontaktu
    - nowy szczegół kontaktu
    - zmodyfikowano szczegół kontaktu
    - zmodyfikowano zdarzenie zewnętrzne
    - dodano notatkę do kontaktu
    - kontakt ma nowego właściciela/współwłaściciela
    - kontakt potwierdził subskrypcję
    - kontakt zrezygnował z subskrypcji
    - wystąpiło nowe zdarzenie zewnętrzne
  • Rodzaje warunków dostępnych w Workflow:
    - kontakt mobilny jest w dymanicznym segmencie (APPmanago)
    - kontakt jest na etapie kampanii
    - kontakt otworzył e-mail
    - kontakt kliknął link w mailu
    - kontakt posiada tag
    - kontakt posiada szczegół
    - wystąpiło nowe zdarzenie zewnętrzne
    - główny właściciel kontaktu należy do grona użytkowników
    - kontakt ma właściciela/współwłaściciela
    - kontakt jest w segmencie RFM
    - kontakt zrezygnował z subskrypcji
    - kontakt otrzymał określoną ilość e-maili
    - scoring kontaktu osiągnął
    - scoring kontaktu przekroczył
    - kontakt posiada notatkę
    - scoring tagu jest większy, bądź równy
    - kontakt odwiedził stronę www
  • Rodzaje akcji możliwych do uruchomienia w kreatorze Workflow:
    - dodaj/zmień szczegół kontaktu
    - dodaj notatkę
    - ustaw nowego właściciela/współwłaściciela
    - dodaj tag do kontaktu
    - dodaj zadanie dla użytkownika
    - dodaj kontakt na etap w lejku
    - usuń kontakt z kampanii
    - usuń tag od kontaktu
    - wyświetl baner
    - losuj nowego właściciela z grupy użytkowników
    - generuj kupon dla kontaktu
    - wyślij alert do użytkownika
    - wyślij e-mail do kontaktu
    - wyślij wiadomość SMS do kontaktu
    - zapisz kontakt do wysyłek (opt-in)
    - wypisz kontakt z wysyłek (opt-out)
    - ustaw scoring
    - dodaj scoring do kontaktu
    - dodaj scoring do tagu
    - wyślij powiadomienie Web Push
    - uruchom regułę automatyzacji

Zarządzanie kampaniami i lejki sprzedażowe

  • Tworzenie lejków sprzedażowych
  • Tworzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
  • Automatyzacja przepływu kontaktów pomiędzy etapami w kampanii sprzedażowej
  • Automatyzacja procesów sprzedaży i rekomendacji nowych produktów
  • Analiza potencjalnej wartości poszczególnych etapów lejków i kampanii
  • Analiza ogólnego scoringu kontaktu na poszczególnych etapach lejków i kampanii
  • Analityka przepływu leadów przez lejki i kampanię
  • Analiza kanałów komunikacji marketingowej dla kontaktów znajdujących się w kampanii i lejku
  • Analiza źródeł pozyskania leadów
  • Zarządzanie sprzedażą w panelu Zarządzaj Leadami:
    - możliwość połączenia działań online z konwersją w kanalie offline
    - dostęp do karty kontaktu bezpośrenio z lejka sprzedażowego
    - możliwość przeniesienia kontaktów pomiędzy etapami za pomocą metody Drag&Drop
    - zarządzanie kontaktami przypisanymi per użytkownika

Next best offer oraz marketing predyktywny

  • Rekomendowanie produktów podobnych
  • Rekomendowanie produktów komplementarnych (cross-selling)
  • Rekomendowanie produktów droższych (up-selling)
  • Rekomendowanie produktów z długiego ogona (the long tail)
  • Rekomendowanie produktów i treści najpopularniejszych na stronie
  • Rekomendowanie najpopularniejszych produktów z danej kategorii
  • Rekomendowanie produktów dopasowanych do zainteresowania kontaktu
  • Rekomendowanie produktów dopasowanych do historii aktywności kontaktu
  • Rekomendacja produktów przecenionych, które wcześniej były oglądane przez kontakt
  • Rekomendacje oparte na produktach klikanych
  • Rekomendacje oparte na produktach oglądanych
  • Rekomendacje zwiększające wskaźnik konwersji
  • Rekomendacje zwiększające średnią wartość koszyka

Machine Learning & Artificial Intelligence Marketing

  • Rekomendowanie spersonalizowanych produktów w oparciu o samouczące się mechanizmy:
    - analizę koszykową kontaktu
    - analizę behawioralną kontaktu
  • Dostęp do panelu analitycznego rekomendacji AI:
    - pokrycie bazy rekomendacjami dla poszczególnych typów rekomendacji
    - wykresy powiązań pomiędzy kategoriami oraz pomiędzy produktami
    - stosunek rekomendowanych produktów do wszystkich produktów w bazie w dziesięciu najpopularniejszych kategoriach
    - możliwość wytypowania rekomendacji na podstawie wybranego produktu
    - możliwość wytypowania rekomendacji na podstawie wybranej kategorii
  • Rekomendacje produktów dostępne indywidualnie na karcie kontaktu
  • Możliwość wysyłki wiadomości zawierających rekomendacje AI Marketing
  • Możliwość wykorzystania ramek produktowych z rekomendacjami AI na stronie www

Analityka marketingowa

  • Analityka pozyskiwania kontaktów (lead generation)
  • Analiza cyklu życia leada
  • Analityka efektywności kampanii (analityka kampanii)
  • Analityka marketing mix na etapach sprzedażowych
  • Analityka przepływu kontaktów (lead routing)
  • Analityka zarządzania klientami
  • Analityka Conversion Touchpoints
  • Analityka konwersji i ścieżek konwersji
  • Analityka atrybucji konwersji
  • Analityka transakcji i zachowania zakupowego
  • Analityka transakcji Google Analytics
  • Analityka transakcji eCommerce
  • Analityka skuteczności reguł automatyzacji
  • Analityka sprzedaży generowanej przez konsultantów podczas rozmowy przez komunikator Live Chat
  • Analityka aktualnej bazy kontaktów
  • Analiza migracji klientów
  • Analityka efektywności kanałów komunikacji z klientem (analityka workflow)

Rodzaje kampanii marketing automation

Pozyskiwanie klienta

  • Konwersja anonimowych wizyt:
    - aplikacje Facebook - integracja i pozyskiwanie danych osób, które dołączyły do aplikacji do bazy w SALESmanago
    - retargeting dla anonimowych użytkowników na Facebooku
    - kampania edukacyjna na temat oferty dla nowych klientów na Facebooku
    - sidebar z ofertą zapisu na newsletter w zamian za rabat
    - pop-up w nowym i funkcjonalnym kreatorze Ekspres
    - pop-up z ofertą zapisu na newsletter w zamian za rabat
    - pop-up dynamiczny, zachęcający do bycia na bieżąco z produktami z oglądanej kategorii
    - alert cenowy - zapis na powiadomienie, kiedy cena produktu spadnie poniżej X
    - livechat - możliwość kontaktu z konsultantem na czacie
    - personalizowane oferty w treściach dynamicznych dla nowych klientów
    - retargeting klientów anonimowych w sieciach RTB w oparciu o historię wizyt
  • Nawiązanie relacji z nowymi klientami:
    - e-mail powitalny
    - lead nurturing - cykl wiadomości edukacyjnych
    - kampania edukacyjna na temat oferty dla nowych klientów na Facebooku
    - personalizowane oferty w treściach dynamicznych dla nowych klientów
    - ad remarketing - kampania display z najważniejszymi informacjami o firmie i ofercie (element lead nurturingu)
    - pop-up umożliwiający oglądnięcie filmiku na YouTube i umówienie webinaru przez Calendly
  • Personalizowana komunikacja masowa:
    - mailingi produktowe z dynamicznymi banerami dopasowanymi do zainteresowań klienta
    - dynamiczne mailingi produktowe, bazujące na historii wizyt klienta
    - dynamiczne mailingi produktowe, bazujące na zainteresowaniach innych klientów w ostatnim czasie
    - personalizowane SMSy z informacjami o promocjach w interesujących klienta kategoriach
    - Facebook custom audiences - dodanie klienta do grupy kontaktów zainteresowanych podobnymi produktami
    - ad remarketing - uruchomienie kampanii dla klientów, którzy dokonali zakupu na stronie (w zależności od kategorii produktu)
  • Konwersja anonimowych wizyt przez Live Chat:
    - możliwość wyświetlania formularza progresywnego przed rozpoczęciem konwersjacji
    - automatyczne przekazywanie danych z formularza do systemu
    - możliwość wyświetlania formularza kontaktowego, jeżeli konsultant nie jest aktualnie załogowany do czatu
    - automatyczne otagowanie kontaktów pozyskanych z czatu
    - analiza czatu jako źródła pozyskiwania kontaktów w panelach analtycznych systemu

Klient aktywny

  • Personalizacja oferty on-line:
    - dynamiczne rekomendacje produktowe - na stronie produktu - podobne z kategorii
    - dynamiczne rekomendacje produktowe - na stronie produktu - polecane w zestawie do przeglądanego produktu
    - dynamiczne rekomendacje produktowe - na stronie kategorii - prezentowanie pierwszych wyświetlanych produktów na podstawie historii wcześniejszych wizyt/zakupów
    - dynamiczne banery - główny baner - personalizacja promocji na kategorie, którymi interesował się klient
    - dynamiczne banery - banery boczne - prezentowanie oferty promocyjnej z kategorii, którą interesował się klient
    - ad remarketing - wyświetlanie reklam w oparciu o przeglądane kategorie produktowe
  • Cross-selling:
    - e-mail dynamiczny po transakcji - produkty powiązane z kupionym
    - e-mail dynamiczny po X dniach od zakupu - produkty powiązane z kupionym
    - e-mail dynamiczny po wizycie na stronie www - produkty przeglądane w trakcie wizyty i powiązane
    - Facebook custom audiences - dodanie klienta do grupy kontaktów zainteresowanych podobnymi produktami
    - dynamiczne rekomendacje produktowe - prezentacja produktów powiązanych z kupionym wcześniej
    - pop-up dynamiczny - wyświetlany X czasu po zakupie określonego produktu z rekomendacjami innych produktów
    - ad remarketing - uruchomienie kampanii w sieci reklamowej dla klientów, którzy dokonali zakupu na stronie WWW (w zależności od kategorii produktu)
    - e-mail z indywidualną rekomendacją produktową po dokonanym zakupie w module Machine Learning & AI Marketing
  • Up-Selling:
    - e-mail dynamiczny po wizycie na stronie www - prezentowanie produktów przeglądanych w trakcie wizyty i podobnych, ale droższych
    - e-mail dynamiczny X dni po zakupie - prezentowanie produktów z tej samej kategorii co kupione wcześniej, ale droższych
    - Facebook custom audiences - dodanie klienta do odpowiedniej do kategorii zakupionego produktu grupy reklam i wyświetlanie reklam powiązanych produktów
    - dynamiczne rekomendacje produktowe - inne z tej kategorii/producenta, droższe
    - alert o wizycie klienta VIP zainteresowanego produktami premium - dosprzedaż przez Call Center
    - pop-up dynamiczny - wyświetlany X czasu po zakupie określonego produktu z rekomendacjami dopasowanych produktów
    - ad remarketing - uruchomienie kampanii w sieci reklamowej dla klientów, którzy dokonali zakupu na stronie WWW (w zależności od kategorii produktu)
  • Zwiększanie wartości koszyka zakupowego:
    - SMS z personalizowaną ofertą stworzoną w oparciu o wcześniejsze transakcje klienta
    - dynamiczna ramka rekomendacyjna z sugerowanymi produktami na ekranie koszyka zakupowego
    - pop-up z sugerowanym produktem w zestawie do dodanego do koszyka
  • Ratowanie porzuconych koszyków:
    - e-mail z produktami pozostawionymi w koszyku wysyłany po porzuceniu transakcji
    - e-mail z produktami pzostawionymi w koszyku i dodatkowym rabatem wysyłany po dłuższym czasie
    - SMS z przypomnieniem o możliwości dokończenia transakcji
    - Facebook Custom Audiences - kampania dla niezakończonych transakcji
    - pop-up wyświetlany przy kolejnej wizycie z informacją o produktach pozostawionych w koszyku
    - alert o porzuceniu koszyka o dużej wartości - finalizacja z pomocą Call Center
    - ad remarketing - kampania w sieciach reklamowych, przypominająca o możliwości dokończenia transakcji
  • Budowa lojalności:
    - e-maile urodzinowe
    - program lojalnościowy - cykliczny e-mail informujący o ilości zebranych punktów oraz korzyściach, jakie z niego płyną
    - cykl e-maili edukacyjnych związanych z zakupionym produktem (jak go użytkować, jak serwisować, itd.)
    - oferty lojalnościowe dla klientów VIP - wcześniejsza informacja o promocjach/większe bonusy
    - SMS urodzinowy - rabat z okazji urodzin
    - SMS dla klientów VIP - ekskluzywne promocje
    - system nagradzania za polubienia produktów w Facebook widget - dodatkowe profity za polubienia/udostępnienia
    - banery dynamiczne z informacjami dla klientów o korzyściach z dokonania kolejnych zakupów
    - dynamiczna treść z informacją o potrzebnej ilości punktów do uzyskania dodatkowych korzyści
    - ad remarketing - kampania display z brandingiem sklepu i przypomnieniem o dodatkowych benefitach dla klientów VIP
  • Utrzymanie klienta na stronie WWW:
    - exit pop-up - personalizowany komunikat wyświetlany klientom, którzy spędzili dużo czasu na stronie, w momencie, gdy chcą ją opuścić

Reaktywacja klienta

  • Aktywacja nieaktywnych klientów:
    - e-mail dynamiczny wysyłany po X tygodniach od ostatniej wizyty. Zawiera produkty, którymi interesował się klient
    - cykl e-maili z rabatami - w miarę upływu czasu od ostatniej wizyty, klient otrzymuje wiadomości z coraz większym rabatem na kolejne zakupy
    - e-mail dynamiczny z informacjami o przecenie / zmianie ceny produktów, którymi interesował się klient
    - SMS z zaproszeniem do sprawdzenia skrzynki e-mail wysyłany w przypadku braku reakcji na wiadomości e-mail
    - SMS z zaproszeniem do wizyty na stronie w przypadku braku reakcji na wcześniejszą komunikację
    - Facebook custom audiences - targetowane reklam w social media na podstawie zainteresowań klienta
    - wyświetlenie po transakcji indywidualnie wyliczonego rabatu na kolejne zakupy
    - alert o braku wizyt klienta VIP - zaproszenie do skorzystania z oferty z poziomu Call Center
    - ad remarketing - uruchomienie odpowiedniej kampanii w sieci reklamowej dla klientów, którzy dokonali zakupu na stronie WWW (w zależności od kategorii produktu)
    - nawiązanie interakcji z klientami poprzez wyświetlanie powiadomień web push w obrębie okna przeglądarki kontaktu

Marketing Automation dla anonimowych kontaktów
  • Podgląd aktywności anonimowych kontaktów na stronie w czasie rzeczywistym
  • Archiwizacja anonimowych wizyt
  • Personalizacja treści na stronie dla anonimowych kontaktów
  • Wyświetlanie powiadomień web push z aktualną ofertą dla anonimowych kontaktów
  • Anonimowe Marketing Automation w kanale RTB
  • Komunikacja z użytkownikami anonimowymi za pomocą komunikatora Live Chat z możliwością zbierania danych poprzez formularz progresywny

Kreatory
  • Prosty kreator alertu
    - automatyczna wysyłka powiadomień o aktywności Twoich kontaktów na stronie internetowej
    - uzyskanie natychmiastowych informacji o zainteresowaniach klientów
    - wspomaganie pracy działów handlowych
    - możliwość ustawienia częstotliwości wysyłania alertów
  • Prosty kreator macierzy segmentacji
    - automatyczne przypisywanie tagów do kontaktów odwiedzających Twoją stronę internetową
    - automatyczne przydzielenie punktów scoringowych do kontaktów odwiedzających Twoją stronę internetową
    - analiza czasu odwiedzin Twojej strony internetowej przez kontakty
    - możliwość uruchomienia zarówno prostych, jak i dynamicznych reguł
    - segmentacja kontaktów ze względu na zainteresowania
  • Prosty kreator eksportu
    - eksport kontaktów wraz z danymi np. przypisane tagi, szczegóły
    - eksport zdarzeń zewnętrznych
    - możliwość sprecyzowania zakresu eksportowanych danych
  • Autoresponder - do tworzenia i ustawienia automatycznej wysyłki e-maila do kontaktu w momencie:
    - odwiedzenia konkretnej podstrony
    - przypisania określonego tagu
    - reakcji na otrzymaną wiadomość
    - przejścia na wybrany etap w lejku sprzedażowym
  • Lead Nurturing - do tworzenia i wysyłania automatycznego cyklu wiadomości w momencie:
    - dodania kontaktu do systemu
    - przypisania tagu do kontaktu
    - przejścia kontaktu na wybrany etap w lejku sprzedażowym
  • Kreator e-mail drag & drop
  • Kreator drag & drop landing page
  • Import kontaktów:
    - szybki import dużych baz danych
    - importowanie podstawowych danych o kontakcie
    - importowanie dodatkowych informacji jako szczegóły na karcie kontaktu
    - automatyczna segmentacja bazy kontaktów dzięki możliwości importowania do 16 tagów na raz
    - raport z przeprowadzonego importu
  • Alert - do tworzenia i ustawiania automatycznych powiadomień, które otrzyma użytkownik w momencie aktywności kontaktów na określonej stronie
  • Personalizowane banery - do tworzenia grup elementów graficznych lub tekstowych wykorzystywanych do personalizacji treści e-maili i stron WWW oraz określania segmentów kontaktów dla których ma zostać zastosowana personalizacja. Segmentacja na podstawie:
    - tagów
    - scoringu
    - etapów w kampanii sprzedażowej
  • Testy A/B/X treści dynamicznych - optymalizacja konwersji dla treści wyświetlanych na stronie
  • E-mail dynamiczny - do tworzenia i wysyłania e-maili z dynamicznie rekomendowanymi produktami gdy:
    - kontakt odwiedził stronę
    - kontakt nie odwiedził strony przez określony czas
    - wyślij teraz do grupy odbiorców
  • Kreator e-maili z porzuconym koszykiem:
    - możliwość zdefiniowania ilości elementów do wyświetlania w wiadomości
    - możliwość modelowania wyglądu opisu produktów
    - możliwość zdefiniowania określonej grupy odbiorców
    - inteligentny filtr wysyłki z ograniczeniem do 1 wiadomości dziennie do kontaktu
  • Ramka rekomendacji - do tworzenia ramek z dynamicznie rekomendowanymi produktami umieszczanymi na stronie WWW.

Panele Analityczne
  • Analityka Ogólna Bazy:
    - analiza przyrostu kontaktów w bazie
    - analiza przyrostu monitorowanych kontaktów w bazie
    - analiza powodów wypisów kontaktów ze subskrypcji
    - szczegółowa analiza aktywności bazy kontaktów
  • Analityka Lead Generation
    - analiza źródeł pozyskania kontaktów
    - analiza przyrostu kontaktów w bazie ze względu na źródło pozyskania
  • Analityka Kampanii
    - analiza przepływu kontaktów przez kampanię z uwzględnieniem źródeł pozyskania kontaktów
    - szczegółowa analiza przepływu kontaktów przez poszczególne etapy
    - analiza liczby pozyskanych kontaktów z uwzględnieniem etapów kampanii, na których się znajdują
    - analiza komunikacji marketingowej dla kontaktów w kampanii
    - analiza konwersji kontaktów w kampanii
    - analiza ścieżek konwersji
    - analiza czasu przepływu kontaktów przez kampanię ze względu na źródło pozyskania
    - analiza ilości kontaktów, które przeszły przez kampanię ze względu na źródło pozyskania
  • Analityka Lead Routing:
    - analiza pozyskanych kontaktów
    - analiza kontaktów przekazanych do handlowców
    - analiza pracy handlowców na przekazanych kontaktach
    - analiza przepływu kontaktów przez lejek sprzedażowy z uwzględnieniem źródeł pozyskania kontaktów
    - analiza punktów konwersji w lejku sprzedażowym
    - szczegółowa analiza pozyskania i przepływu kontaktów przez handlowca
  • Analityka kampanii Workflow:
    - wyszczególnienie ilości kontaktów na poszczególnych szczeblach kampanii
    - analiza efektywności sposobu zarządzania kampanią
    - analiza przebiegu kampanii w czasie
    - analityka wiadomości wysłanych z kampanii
    - średni OR wiadomości wysłanych w zakresie kampanii
    - średni CTR wiadomości wysłanych w zakresie kampanii
  • Google Analytics:
    - zaciąganie danych transakcyjnych z Google Analytics
    - szczegółowa analiza transakcji
    - badanie ilości oraz wartości transakcji wspieranych przez SALESmanago
  • CRM:
    - szczegółowa analiza bazy kontaktów per handlowiec
    - lista hot leads
    - lista najnowszych kontaktów
    - lista zadań do wykonania
    - analiza najpopularniejszych kampanii i lejków sprzedażowych
  • E-mail Marketing:
    - szczegółowa analiza wszystkich wysłanych e-maili
    - średni OR dla wysłanych e-maili
    - średni CTR dla wysłanych e-maili
    - średni CTOR dla wysłanych e-maili
    - wyróżnienie najlepszych wiadomości pod kątem liczby otwarć i kliknięć
  • Website Marketing:
    - analiza źródeł pozyskania kontaktów
    - szczegółowa analiza wyświetleń oraz interakcji w formularze kontaktowe
    - szczegółowa analiza wyświetleń oraz interakcji w pop-upy
    - szczegółowa analiza wyświetleń oraz interakcji w landing pages
    - szczegółowa analiza wyświetleń oraz interakcji w personalizowane elementy
    - szczegółowa analiza wyświetleń oraz interakcji w powiadomienia web push
    - wyróżnienie najpopularniejszych formularzy
    - wyróżnienie najpopularniejszych pop-upów
    - wyróżnienie najpopularniejszych landing pages
    - wyróżnienie najpopularniejszych personaliowanych banerów
  • Procesy Automatyzacji
    - analiza uruchomionych reguł automatyzacji
    - analiza wysłanych automatycznych e-maili
    - średni OR dla automatycznych e-maili
    - średni CTR dla automatycznie wysłanych e-maili
    - wyszczególnienie najbardziej aktywnych reguł automatyzacji
    - wyszczególnienie najmniej aktywnych reguł automatyzacji
    - wyróżnienie 10 najpopularniejszych reguł wysyłających automatyczne wiadomości
  • Wykresy RFM Marketing Automation:
    - analiza kontaktów wg czasu od ostatniego zakupu
    - analiza kontaktów wg częstotliwości zakupów
    - analiza kontaktów wg wpływów pieniężnych
    - ilość wszystkich kontaktów pozyskanych w ustawionym przedziale czasowym, które nie dokonały zakupu
    - porównanie ilości kontaktów na poszczególnych macierzach
  • Panel Analityczny - Twój Marketing
    - analiza modułów systemu pod kątem ich użytkowania
    - wskazówki dotyczące Twojej kampanii Marketing Automation
    - możliwość zarządzania wskazówkami za pomocą użycia filtrów
    - analiza wykorzystania każdego panelu w systemie
    - bloki z informacjami o konkretnych funkcjach w dostępnych obszarach
  • Analityka rekomendacji AI:
    - liczba wysłanych zapytań o rekomendację
    - liczba wygenerowanych rekomendacji
    - analityka w zdefiniowanych przedziale czasowym
    - statystyki łącznej ilości rekomendacji
    - statystyki łącznej ilości zapytań o rekomendacji
    - statystyki dotyczące stopnia pokrycia bazy rekomendacjami
    - TOP 3 najczęściej rekomendowanych produktów
  • Analityka powiadomień Web Push oraz Rich Web Push:
    - liczba wyświetlonych powiadomień web push
    - statystyki wysłanych, wyświetlonych i klikniętych powiadomień w okresie czasowym
    - średni CTR powiadomień w wybranym okresie czasowym
  • Revenue Attribution Analytics and Analityka produktu
    - dokładna analiza generowanego przychodu
    - najważniejsze elementy prowadzonych kampanii, które generują największy przychód
    - informacja jak działania prowadzone w SALESmanago przekładają się na wzrost przychodu i wzrost liczby dokonywanych transakcji
    - informacje o ROI oraz efektywności wszystkich działań marketingowych prowadzonych online

Testy A/B/X Marketing Automation
  • Testy A/B wysyłanych e-maili wraz z analityką
    - testowanie konta wysyłkowego (nadawcy)
    - testowanie tematu e-maila
    - testowanie treści e-maila
    - testowanie daty wysłania
    - możliwość określenia procentu grupy kontaktów, do których ma zostać wysłany testowy e-mail
    - kryteria oceny e-maili pod kątem ilości otwarć i ilości kliknięć
    - możliwość automatycznej wysyłki lepszego e-maila pod kątem dostępnych kryteriów
    - możliwość określenia dokładnego czasu automatycznej wysyłki lepszego e-maila
    - możliwość manualnego wysłania lepszego e-maila
    - szczegółowa analiza wysłanych e-maili podczas testu
  • Testy A/B/X personalizowanych banerów wraz z analityką
    - dodanie elementów do testowania
    - ustawienie stosunku procentowego wyświetlania poszczególnych elementów podczas testu
    - określenie czasu trwania testu
    - określenie sposobu wyświetlania produktów po zakończonym teście
    - kryterium oceny testowanego elementu pod kątem ilości kliknięć
    - szczegółowa analiza kliknięć w testowane elementy przed i po przeprowadzonym teście
  • Testy A/B/X formularzy kontaktowych wraz z analityką
    - dodanie lub stworzenie w kreatorze drag&drop; nowego elementu do testowania
    - ustawienie stosunku procentowego wyświetlania poszczególnych elementów podczas testu
    - określenie czasu trwania testu
    - określenie sposobu wyświetlania produktów po zakończonym teście
    - kryterium oceny testowanego elementu pod kątem ilości kliknięć
    - szczegółowa analiza kliknięć w testowane elementy przed i po przeprowadzonym teście
  • Testy A/B/X landing pages wraz z analityką
    - dodanie lub stworzenie w kreatorze drag&drop; nowego elementu do testowania
    - ustawienie stosunku procentowego wyświetlania poszczególnych elementów podczas testu
    - określenie czasu trwania testu
    - określenie sposobu wyświetlania produktów po zakończonym teście
    - kryterium oceny testowanego elementu pod kątem ilości kliknięć
    - szczegółowa analiza kliknięć w testowane elementy przed i po przeprowadzonym teście

Dodatkowe, zaawansowane moduły Marketing Automation
  • Moduł monitoringu wizyt w czasie rzeczywistym
  • Moduł monitoringu i archiwizacji wizyt anonimowych
  • Moduł generowania kodów rabatowych
  • Dynamiczne pop-upy zawierające treść dopasowaną do profilów behawioralnych i transakcyjnych klientów
  • Progresywne formularze do gromadzenia szczegółowych danych kontaktowych
  • Moduł zaawansowanego monitowania zachowania osób na stronie - Web Beacon:
    - monitoring na stronach WWW w układzie T
    - monitoring oglądanych produktów na stronie
    - monitoring kliknięć w przyciski, które nie powodują zmiany adresu URL
    - monitoring interakcji z konfiguratorami i kalkulatorami

Administracja i zarządzanie kontami użytkownika
  • Dowolna ilość użytkowników w systemie
  • Definiowanie ról użytkowników:
    - administrator
    - menadżer
    - marketer
    - sprzedawca
    - operator wysyłek
    - zwykły użytkownik
  • Automatyczne przypisywanie kontaktów do konta użytkownika
  • Przypisanie użytkownika jako głównego właściciela lub właściciela kontaktu
  • Współdzielenie ustawień pomiędzy kontami użytkownika
  • Analityka kontaktów per konto użytkownika
  • Historia logowania użytkowników do systemu

Integracje natywne i konektory

Systemy CRM

  • Sugar CRM
  • ZOHO CRM

Platformy eCommerce

  • Magento
  • PrestaShop
  • IAI-Shop
  • Shoper
  • WooCommerce
  • ATOMSTORE
  • 2ClickShop
  • Ebexo
  • Selly
  • Shopware
  • ShopGold

Pozostałe integracje

  • Google Analytics
  • Kalendarz Google
  • Zapier
  • MailChimp
  • Inteliwise live chat
  • Webankietka.pl
  • LeadsBridge
  • Landingi.com
  • FastTony.es
  • CITRIX - Go to Webinar
  • AdKontekst.pl
  • Adform.com
  • WordPress - Contact Form 7
  • Bramka SMS: SMSAPI.pl
  • Bramka SMS: SIT Mobile
  • Bramka SMS: SerwerSMS.pl
  • Bramka SMS: REDLINK
  • Bramka SMS: Via Net
  • Bramka SMS: Voice.com
  • Bramka SMS: Sales Traffic
  • Bramka SMS: Text Marketer
  • Bramka SMS: IMOBIS
  • Bramka SMS: Spryng
  • Bramka SMS: Advanced telecom
  • Bramka SMS: Esendex
  • Bramka SMS: Labyrintti
  • Bramka SMS: Modica
  • Bramka SMS: Gsms
  • Bramka SMS: Euro_SMS
  • Bramka SMS: Sinhro
  • Bramka SMS: SMS Sendro
  • Bramka SMS: Pubil
  • Bramka SMS: Tide
  • Bramka SMS: Materna
  • Bramka SMS: INFOBIP
  • Bramka SMS: DYNMARK
  • Bramka SMS: EUROCOM
  • Bramka SMS: Masivian S.A.S
  • Bramka Bulker
  • Bramka SMS: Unifonic
  • Bramka SMS: BLUE MEDIA
  • Bramka SMS: Megafon
  • Bramka SMS: Unicell
  • Bramka SMS: Posta Güvercini
  • Bramka SMS: Vertex
  • Bramka SMS: Karix
  • Integracja z Call Center
  • Integracja z Beaconami
  • Integracja z APPmanago

API
  • Integracja kodu monitorującego
  • Dodawanie / usuwanie kontaktów wraz ze szczegółowymi danymi
  • Dodawanie / usuwanie tagów
  • Zarządzanie zdarzeniami zewnętrznymi
  • Zarządzanie kodami rabatowymi
  • Eksport aktywność kontaktów
  • Zarządzanie listą wysyłkową
  • Wysyłka e-mail
  • Zarządzanie zadaniami użytkowników
  • Zarządzanie regułami automatyzacji
  • Monitorowanie zdarzeń AJAX/JavaScript
  • Przesyłanie zdarzeń zewnętrznych przy użyciu JavaScript