Zmieniamy się, by Pomóc Ci Rosnąć Szybciej
Od ponad 12 lat SALESmanago przewodzi branży, oferując najbardziej innowacyjne i intuicyjne narzędzie. Nasza platforma Customer Engagement zasilana AI została stworzona dla średnich firm eCommerce, aby wspierać ich rozwój.
Pomagamy zespołom marketingowym wykorzystywać dane do skuteczniejszego pozyskiwania, konwertowania i angażowania klientów, zapewniając zaawansowaną personalizację i płynne zarządzanie ścieżką zakupową.
Przewodnik po Ścieżce Wzrostu
Pierwszy Growth Framework dla eCommerce, zaprojektowany, aby nakreślić strategię wzrostu i efektywnie zwiększać przychody poprzez wykorzystanie danych i narzędzi do angażowania klientów oraz personalizację.
Shop
- Single Store - Single
Language - No Personalisation
- Limited
Store
- Single Store - Multiple Languages
- Email & SMS
- Basic
- Accelerating Growth
Market
- Multiple Stores - Multiple Languages or Geos
- Orchestrated & 2+
- Advanced & Dynamic
- Increasing Customer Base with Rich Data
Innovator
- Multiple Stores - Multiple Languages or Geos
- Orchestrated & 3+
- 1:1 at Scale
- Large Customer Base with Rich Real-time Data
Nasz Growth Framework oferuje jasną ścieżkę do osiągnięcia Twoich celów w obszarze pozyskiwania klientów, konwersji oraz budowania zaangażowania przez dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń dla użytkowników, jednocześnie zapewniając zrównoważony wzrost Twojego biznesu.
SALESmanago jest Wiodącą Platformą Customer Engagement na Rynku Europejskim
Zarząd SALESmanago
Brian Plackis Cheng
CEO
Jako przedsiębiorca i CEO w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, a obecnie w Polsce z SALESmanago, Brian posiada ponad 20-letnie doświadczenie w skalowaniu firm technologicznych B2B i B2C z poziomu 5 mln USD do ponad 100 mln USD poprzez IPO i M&A. Brian wnosi bogatą wiedzę biznesową z zakresu AI dla przedsiębiorstw, komunikacji, platform handlowych oraz mediów online, a także ma udokumentowane sukcesy w pozyskaniu 80 mln USD kapitału. Brian z pasją współpracuje z wizjonerskimi założycielami i inwestorami, aby skalować firmy, wykorzystując sprawdzone metody ekspansji międzynarodowej, profesjonalizacji zespołów oraz budowania pozytywnej kultury organizacyjnej dla maksymalnej produktywności. Brian to miłośnik sportów, który odkrywa świat poprzez kolarstwo i bieganie.
Gabriel Jarowski
VP of CS
Gabriel ma ponad 15-letnie doświadczenie w skalowaniu firm technologicznych i budowaniu strategii wejścia na rynek, specjalizując się w operacjach posprzedażowych. Przez 13 lat pełnił kluczową rolę w DocPlanner Group, rozwijając zespoły wsparcia klienta od zera do 800 pracowników w 13 krajach. Gabriel wprowadził funkcję customer success w Polsce, zarządzał segmentami B2C, mid-market oraz enterprise B2B, a także zbudował silnik wzrostu umożliwiający rozwój biznesu. Jako anioł biznesu inwestuje w europejskie startupy oraz fundusze venture capital. Jego strategiczna wizja, doświadczenie operacyjne oraz koncentracja na kliencie napędzają sukces biznesowy. Gabriel pasjonuje się również kolarstwem górskim, jazdą konną i koszykówką.
Jody Clark
CRO
Jody jest ekspertem z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie strategii Go to Market, specjalizującym się w stymulowaniu wzrostu firm Martech. Jego imponująca kariera obejmuje kluczowe role w wiodących w branży organizacjach, takich jak Cision, Brandwatch i Signal AI. W Ostatnim czasie Jody był integralną częścią zespołu zarządzającego GTM w GoCardless, gdzie odegrał kluczową rolę w skalowaniu firmy do rekordowego wzrostu.
Kate Franklin
Sales Director
Kate to profesjonalistka z ponad 15-letnim doświadczeniem w dynamicznie rozwijających się organizacjach z branży Martech. Skutecznie skalowała i prowadziła globalne zespoły go-to-market w Wielkiej Brytanii, Europie i USA, budując eksperckie zespoły sprzedażowe. To doprowadziło do udanych przejęć firm Brandwatch (Cision) i Decibel (Medallia). Obecnie Kate kieruje zespołem go-to-market w SALESmanago, aby napędzać znaczący wzrost firmy.
Katrin Lewandowski
Senior Marketing Director
Katrin wnosi do zespołu ponad 25-letnie doświadczenie w marketingu, zarządzaniu treścią i komunikacji korporacyjnej. Katrin będzie kształtować ogólną strategię marketingową SALESmanago, koncentrując się na obszarach, które są jej największą pasją: budowaniu marki, SEO, strategii kontentowej i komunikacji wewnętrznej. Kat posiada bogate doświadczenie w budowaniu zespołów marketingowych w firmach SaaS z sektora medycznego, a jej celem jest dalszy rozwój funkcji marketingowej w firmie.
Klaudia Penkalla
Chief of Staff
Klaudia dołączyła do SALESmanago w 2018 roku i przeszła przez wszystkie szczeble działu Customer Success. To doświadczenie pozwoliło jej dogłębnie zrozumieć zarówno operacje firmy, jak i potrzeby klientów, co z kolei umożliwiło jej wprowadzanie istotnych zmian poprawiających efektywność działania narzędzi i biznesu SALESmanago. Obecnie, jako Chief of Staff, wykorzystuje swoje doświadczenie w Customer Success, aby prowadzić strategiczne inicjatywy, które wzmacniają zaangażowanie SALESmanago w podejście zorientowane na klienta.
Marek Broda
CDAO
Absolwent Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Swoją przygodę z Benhauer rozpoczął w 2012 roku, jako sprzedawca. Dzięki ciekawym zbiegom okoliczności, zajął się marketingiem, a w efekcie, z pozycji Dyrektora Marketingu, został w maju 2015 r. Dyrektorem Operacyjnym. Po godzinach wpada w panikę, gdy naprawione auto działa bez zarzutu, a w garażu nie została ani jedna wolna śrubka.
Marek Gruszecki
CFO
Marek Gruszecki, jako CFO SALESmanago, wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami i skalowaniu międzynarodowych firm w branży Media & Technology. Pracując wcześniej przez dwanaście lat jako Wiceprezes ds. Finansów w amerykańskiej spółce Quad z USA, działającej w Polsce i Europie Zachodniej, Marek z sukcesem przeprowadził firmę przez restrukturyzację, fuzje i przejęcia, znacząco zwiększając jej wartość. Jego głęboka wiedza w dziedzinie finansów korporacyjnych, strategii finansowej oraz optymalizacji wydajności operacyjnej stanowi nieoceniony wkład w rozwój SALESmanago. Marek jest znany z umiejętności budowania efektywnych zespołów i wdrażania strategicznych inicjatyw finansowych, które przyczyniają się do długoterminowego wzrostu firmy. Jego doświadczenie obejmuje zarządzanie projektami informatycznymi oraz wprowadzanie innowacyjnych technologii do procesów biznesowych. Marek aktywnie wspiera współpracę z wizjonerskimi liderami i inwestorami, dążąc do budowania trwałych i dynamicznych struktur organizacyjnych. Poza pracą, Marek jest entuzjastą nowoczesnych technologii i sztucznej inteligencji, a także zwolennikiem zdrowego stylu życia. Jego pasja do ciągłego doskonalenia zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej, czyni go wyjątkowym liderem i inspiracją dla całego zespołu SALESmanago.
Pierre Bizeul
VP of Product Strategy
Pierre jest liderem w dziedzinie zarządzania produktem, który ma doświadczenie w pracy z firmami Saas, Commerce i Travel-tech. Pasjonuje się łączeniem wiedzy o zachowaniach z potężną i inteligentną technologią. Swoją karierę zbudował na dostarczaniu doświadczeń dla użytkowników, wydajnych, intuicyjnych i elastycznych narzędzi dla praktyków biznesowych oraz wspaniałych wyników dla swoich klientów. Wcześniej pracował w firmie Attraqt, gdzie kierował organizacją produktową, jak również nadzorował strategiczne partnerstwa oraz fuzje i przejęcia.
Piotr Uryga
CTO
Rozpoczął swoją karierę w SALESmanago w 2012 roku jako Java Developer. Posiada silne zaplecze techniczne, wcześniej jako Database Developer. Jego obszar specjalizacji to budowanie wysoce skalowalnych systemów rozproszonych. W 2021 roku objął stanowisku CTO w SALESmanago. Prywatnie ogromny entuzjasta motoryzacji i fan NBA.
Misja i Wizja
eCommerce to przyszłość
a dzięki naszym wysoce spersonalizowanym narzędziom możemy jeszcze szybciej rozwijać rynek zakupów online.
U podstaw naszej misji leży przekonanie, że każde doświadczenie zakupowe powinno być głęboko osobiste.
Chcemy precyzyjnie łączyć marki z kupującymi tak, żeby każda interakcja była dopasowana do danej osoby i prowadziła do niezapomnianych doświadczeń, które budują lojalność wobec marek.
Rośniemy razem z naszymi Klientami.
SALESmanago to zaufany doradca
Rozwiązanie numer jeden dla średnich marek oraz firm, które chcą rosnąć, tworząc wysoce spersonalizowane doświadczenia zakupowe. Każda podróż zakupowa jest napędzana danymi o klientach i precyzyjnie zarządzana za pomocą automatyzacji wspieranej przez AI. Dane klientów i wskazówki z nich płynące są sercem każdej strategii marketingowej, a wiadomości są dopasowane do każdego ważnego punktu styku klienta z marką na drodze do zakupu.
eCommerce jest kapryśny - raz zamiera, raz kwitnie. Ścieżki klientów nie są liniowe.
I to są rzeczy, które wiemy na pewno. Bez użytecznych danych o klientach i budowania indywidualnych ścieżek zakupowych, firmy eCommerce tracą klientów, potencjalnych klientów i przewagę konkurencyjną.
Nasza Kultura i Wartości
Budując strategie i planując działania zawsze kierujemy się danymi koncentrujemy się na kliencie. Cenimy uczciwość, zaufanie i pracę ponad podziałami.
Orientacja na wyniki
Uczciwość, zaufanie, szacunek i szczerość
Najlepsze pomysły to te oparte na danych
Odwaga do podejmowania wyzwań
Sukces klientów to nasza duma
Działamy jako jeden zespół