Automatic Sales Chat

Anonimowe Marketing Automation


 

SALESmanago dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom pozwala automatyzować, segmentować i personalizować komunikację z osobami od których nie uzyskaliśmy jeszcze danych kontaktowych i są dla nas anonimowe. Anonimowi użytkownicy mogą otrzymać spersonalizowane treści za pomocą wiadomości e-mail, strony WWW i reklam RTB. Stosując SALESmanago możemy docierać do dużo większej liczby ludzi z treściami, które są dopasowane do ich zachowania i po prostu dla nich interesujące.

Dostępne funkcjonalności

  • e-Mail Marketing do baz zewnętrznych – SALESmanago umożliwia realizację e-Mail Marketingu do wybranych baz zewnętrznych bez znajomości adresu e-mail odwiedzającego. Możliwe jest to dzięki technologii łączenia ciasteczek (cookies). Odwiedzający naszą stronę może posiadać ciasteczko nadane przez np. duży portal internetowy. SALESmanago odczytuje je i kontaktuje się z portalem z prośbą o wysłanie e-mail do tej osoby o treści przygotowanej przez moduł analizy behawioralnej.
  • Strona WWW – wykorzystując moduł monitorowania zachowania osób w czasie rzeczywistym i archiwizacji gromadzonych danych możemy automatycznie dopasowywać zawartość praktycznie dowolnych elementów strony WWW do bieżącej wizyty anonimowej osoby lub do poprzednich zarchiwizowanych wizyt. W ten sposób formularze kontaktowe, ramki produktowe i inne części strony WWW wyświetlą treści pasujące do anonimowych profilów behawioralnych.
  • Sieci reklamowe (RTB) – SALESmanago pozwala automatycznie włączać i wyłączać reklamy w sieci RTB kierując komunikaty spersonalizowane i dopasowane do bieżącego zachowania osób odwiedzających stronę WWW. Dzięki temu możemy kierować reklamy behawioralnie dopasowane do zainteresowań konkretnych osób. Możemy również docierać do osób, które tylko raz odwiedziły stronę WWW i zachęcać je do powrotu i konwersji w dużo skuteczniejszy sposób.

Korzyści dla użytkownika

  • Dużo wyższa konwersja anonimowych użytkowników strony WWW na konkretne leady
  • Możliwość docierania ze spersonalizowanym komunikatem do konkretnych osób na praktycznie dowolnej stronie WWW
  • Optymalizacja kampanii w sieciach reklamowych dzięki dopasowaniu treści i momentu wyświetlania konkretnym osobom

Partnerzy technologiczni

E-mail retargeting

Dzięki integracji systemu SALESmanago z systemem retargetingu e-mailowego Remintrex, możliwe zostaje bezpośrednie dotarcie z personalizowaną ofertą e-mail do anonimowych osób przebywających na stronie, do których jej właściciel nie posiada adresu e-mail.

System SALESmanago monitoruje zachowanie anonimowych osób odwiedzających stronę WWW, a następnie łączy to z danymi w systemie Remintrex przez który wysyłany jest e-mail z automatycznie dopasowaną ofertą.

W podobny sposób użytkownik systemu SALESmanago może otrzymać numer telefonu do anonimowej osoby przebywającej na jego stronie WWW do wykorzystania w sprzedaży bezpośredniej realizowanej przez Call Center lub handlowców.

Sieci reklamowe RTB

Integracja SALESmanago Marketing Automation z systemem Adkontekst specjalizującym się w kampaniach reklamowych RTB pozwala w oparciu o dane gromadzone przez SALESmanago i reguły automatyzacji, punktowo uruchamiać i wyłączać kampanie reklamowe dla konkretnych użytkowników. 

Możliwe staje się kierowanie spersonalizowanych i dopasowanych reklam do profilu konkretnego użytkownika. Dopasowanie może odbywać się na podstawie wizyt na stronie WWW i dokonywanych transakcji. 

Połączenie Marketing Automation i RTB pozwala docierać do osób, które tylko raz odwiedziły stronę WWW lub przestały reagować na inne komunikaty. Dodatkowo optymalizacji podlegają koszty kampani reklamowych.

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas