Nasz cel: Dodać Marketerom Nowych Sił

Z pasją dostarczamy zespołom marketingowym zaawansowane technologie i rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Jesteśmy podekscytowani widząc, jak użytkownicy SALESmanago odkrywają zupełnie nowe sposoby budowania relacji ze swoimi klientami.

Rozpocznij 30 dniowy test
10 success stories
10 success stories
10 success stories
10 success stories
10 success stories
10 success stories

Kluczowe fakty

Spółka założona w 2012 roku, zatrudnia ponad 200 wysoko wykwalifikowanych specjalistów od marketingu i IT

Biura i ponad 1000 partnerów we wszystkich krajach europejskich, Azji i obu Amerykach

15 000 klientów, setki referencji i success stories

Ponad 2000 certyfikowanych specjalistów SALESmanago w naszej Akademii Marketing Automation

Ponad 3000% wzrostu firmy w ciągu ostatnich 5 lat i prawie 100% retencja klientów

75 mln e-maili dostarczanych codziennie,
1 bln profili klientów,
13 bln zdarzeń monitorowanych miesięcznie

Nagrody i wyróżnienia

Financial Times

#26
Fastest Growing
Company

Deloitte

#11
Fast 50

GetApp

#3
Category Leader

Datanyze

#1
eCommerce
Marketing Automation

G2

Leader
G2Crowd

EY

Enterpreneur
of the year

W jaki sposób rzucamy wyzwanie globalnemu rynkowi martech?

SALESmanago Marketing Automation

Obsługa klienta

Unikalne podejście do wdrażania klienta i wspólnego osiągania sukcesu.

Wertykalizacja

Dedykowane rozwiązania i metody zaprojektowane specjalnie dla Twojej branży.

Bogactwo funkcji natywnych

Nie ma potrzeby integracji z narzędziami zewnętrzynmi. Najlepsza cena w stosunku do oferowanej wartości. Wszystko idealnie zintegrowane.

Krótkie time to market

Nie trzeba szukać dodatkowych dostawców w odpowiedzi na zmiany i nowości technologiczne. Co miesiąc wdrażamy jedną nową funkcję.

Najlepsze time to value

Szybka implementacja rozwiązań wpływających na Twoje KPI i główne problemy biznesowe.

Zaawansowana technologia

Prawie 1 miliard profili klientów i 40 000 zdarzeń na sekundę obsługiwanych przez AI & Machine Learning.

Profil Produktu

Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Product Profile
Pobierz

Zarząd

Grzegorz Błażewicz
Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu – posiada ponad 20 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, jednego z największych dostawców rozwiązań IT w Unii Europejskiej. W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, jednego z największych portali internetowych w Europie, notowanego na GPW w Warszawie zatrudniającego ponad 250 osób. W 2008 rozpoczął przygodę przedsiębiorcy od początku tworząc oprogramowanie dla działów marketingu. W 2011 założył SALESmanago Marketing Automation. Jest autorem książki pt. “Rewolucja z Marketing Automation” wydanej przez PWN. Grzegorz wykłada na uczelniach wyższych, wspiera inne startupy technologiczne i regularnie biega maratony. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Aby połączyć się i porozmawiać prosimy korzystać z http://pl.linkedin.com/in/grzegorzblazewicz

Konrad Pawlus
Konrad Pawlus – współzałożyciel oraz Chief Technology Officer – karierę zawodową rozpoczął ponad 18 lat temu, angażując się w rozwój unikalnych rozwiązań do prognozowania finansowego, opartego na modelach ekonometrycznych. W 2005 roku dołączył do Działu Rozwoju Oprogramowania spółki OpSource z siedzibą w Irlandii, gdzie odpowiadał za rozwój aplikacji OpSource Cloud™ i rozwiązań billingowych SaaS. W 2009 roku dołączył do amerykańskiego Sabre – największego na świecie dostawcy oprogramowania – jako Technical Team Leader, gdzie był odpowiedzialny za rozwój jednego z największych na świecie portali turystycznych Virtually There. Następnie w roli Software Development Supervisor kierował projektem Traveler Notification Center obsługującego dziesiątki linii lotniczych z całego świata. Konrad Pawlus jest zapalonym pasjonatem i praktykiem wykorzystania metodologii Agile. W SALESmanago kieruje zespołem Software Development – grupą najwyższej klasy inżynierów i programistów tworzących rozwiązania informatyczne automatyzujące marketing.

Aby połączyć się i porozmawiać prosimy korzystać z http://pl.linkedin.com/in/konradpawlus

Marek Broda
Marek Broda – Dyrektor Operacyjny i członek zarządu SALESmanago – absolwent Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Swoją przygodę z Benhauer rozpoczął w 2012 roku, jako sprzedawca. Dzięki ciekawym zbiegom okoliczności, zajął się marketingiem, a w efekcie, z pozycji Dyrektora Marketingu, został w maju 2015 r. Dyrektorem Operacyjnym. Po godzinach wpada w panikę, gdy naprawione auto działa bez zarzutu, a w garażu nie została ani jedna wolna śrubka.

Aby połączyć się i porozmawiać prosimy korzystać z http://pl.linkedin.com/in/marek-broda

Rada Nadzorcza

Daniel Harari

Daniel Harari – Wspołzałożyciel Emarsys – Współzałożyciel Emarsys, jednego ze światowych liderów w oprogramowaniu marketing automation i twórcy pierwszej chmury marketingowej dla eCommerce i handlu detailcznego. Posiada 18+ lat doświadczenia w sektorze B2B, zarządzaniu produktami, prowadzeniu marketingu i obsłudze klienta. Jest członkiem Rady Doradczej ds. Przedsiębiorczości w i5invest i regularnie występuje jako prelegent na wielu wydarzeniach branżowych i uczelniach wyższych.

Rafał Brzoska

Rafał Brzoska – CEO & Founder, Integer - Rafał dołączył do SALESmanago już w 2014 roku inwestując 2mln euro. Jest on jednym z najbardziej znanych Polskich przedsiębiorców i inwestorów z ponad 15letnim doświadczeniem. Rafał jest założycielem i CEO w InPost – największej na świecie sieci samoobsługowych paczkomatów, przejętej niedawno przez Advent International – jeden z największych globalnych inwestorów private equity, który zainwestował ponad 300 mln euro.

Zbigniew Łapiński

Zbigniew Łapiński – Starszy Wspólnik, 3TS Capital Partners – 3TS Capital Partners, europejski inwestor w obszarze nowych technologii – w 2016 roku zainwestował 5,2 mln euro w Ziggy, wiodący partner, posiada 25+ lat doświadczenia w sektorze prywatnym, doradztwie i zarządzaniu, w tym dla firm korzystających z modelu Saas. Zbigniew Łapiński zanim dołączył do 3TS w 2005 roku, pełnił funkcję CFO w Netia SA, spółce notowanej na GPW. Pracując jako analityk regionalny dla Deutsche Bank, a wcześniej dla Creditanstalt Securities SA, Zbigniew Łapiński zyskał doświadczenie we wprowadzaniu spółki na giełdę i transakcjach publicznych. Od 14 lat, Zbigniew Łapiński pełni rolę niezależnego członka rady nadzorczej w spółkach notowanych na GPW..

Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation

2020 © All Rights Reserved. Regulamin