Automatic Sales Chat

Firma i Zarząd

 

Witamy w SALESmanago,

Pomagamy marketerom w budowaniu prawdziwej wartości do firm i ogarnianiu coraz bardziej skomplikowanego świata marketingu internetowego. Sprawiamy, że działy marketingu z centrów generowania kosztów stają się centrami przychodowymi.

Tworzymy jeden z najbardziej innowacyjnych na świecie system klasy marketing automation. Naszą platformę dedykujemy sklepom internetowym, firmom B2C i B2B każdej wielkości. Nasi klienci osiągają znakomite wyniki sprzedażowe poprzez wdrażanie automatycznych, personalizowanych procesów we wszystkich kanałach marketingowych.

SALESmanago Marketing Automation zapewnia proste w obsłudze rozwiązania, które na nowo definiują sposób wykorzystywania tradycyjnych narzędzi marketingowych. W każdym elemencie naszej platformy staramy się wychodzić poza ramy i standardowe oczekiwania związane z e-mail marketingiem, dynamicznymi treściami na stronę www, social media marketingiem, reklamą w sieciach reklamowych i marketingiem mobilnym. Przewagę SALESmanago w tych elementach osiągamy dzięki unikalnemu na skalę światową wykorzystaniu w czasie rzeczywistym stale napływających danych behawioralnych i transakcyjnych o klientach.

Naszym celem jest tworzenie produktu, który umożliwi użytkownikom implementację najbardziej wyrafinowanych procesów marketingowych. System jest ciągle rozwijany o nowe możliwości i funkcjonalności, które najczęściej biorą się z pomysłów i propozycji naszych klientów, wśród których są najlepsi na skalę światową marketerzy.

Zdajemy sobie sprawę, że oprogramowanie to nie wszystko. Dlatego każdy z naszych klientów dostaje dedykowanego specjalistę Marketing Automation, który aktywnie wspiera klienta podczas projektowania i budowania procesów automatyzacji marketingu. Jesteśmy dumni z roli jaką odgrywamy w branży marketingowej oraz z pracy z Wami, w celu osiągnięcia wyjątkowych efektów biznesowych.

Najważniejsze informacje o spółce

  • Ponad 10 000 klientów w 40 krajach, większość z nich to firmy Ecommerce oraz B2C
  • Kluczowi klienci: Amrest, Orange, WWF, Yves Rocher, Timberland, Aviva, ToysR US, Praktiker
  • Ponad 300 milionowa baza adresów email zarządzanych poprzez platformę SALESmanago
  • 200 osób zatrudnionych w Nowym Jorku, Londynie, Krakowie, Warszawie oraz Bukareszcie
  • SALESmanago zostało założone w 2011 roku; Inwestorzy: 3TS (Cisco, EIF, EBRD, OTP, Sitra, 3i i KfW), Integer
  • Ponad 500 resellerów na całym świecie z biurami sprzedaży w 20 krajach
  • Najważniejsze produkty: SALESmanago Marketing Automation, APPmanago Mobile Marketing Automation
  • Datanyze.com plasuje SALESmanago na 6 miejscu na świecie w kategorii Marketing Automation
  • VentureBeat sklasyfikował SALESmanago jako światowego lidera Marketing automation w segmencie B2C & SMB

Zarząd firmy

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu – posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, jednego z największych dostawców rozwiązań IT w Unii Europejskiej. W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, jednego z największych portali internetowych w Europie, notowanego na GPW w Warszawie (Interia zatrudnia ponad 250 osób). W 2008 roku doprowadził do sprzedaży portalu dla jednej z największych grup medialnych na świecie – Bauer Media. Od tego czasu jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu, czego wynikiem jest powstanie SALESmanago Marketing Automation. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Więcej informacji http://pl.linkedin.com/in/grzegorzblazewicz

Konrad Pawlus

Konrad Pawlus – współzałożyciel oraz Chief Technology Officer – karierę zawodową rozpoczął ponad 10 lat temu, angażując się w rozwój unikalnych rozwiązań do prognozowania finansowego, opartego na modelach ekonometrycznych. W 2005 roku dołączył do Działu Rozwoju Oprogramowania spółki OpSource z siedzibą w Irlandii, gdzie odpowiadał za rozwój aplikacji OpSource Cloud™ i rozwiązań billingowych SaaS. W 2009 roku dołączył do amerykańskiego Sabre – największego na świecie dostawcy oprogramowania – jako Technical Team Leader, gdzie był odpowiedzialny za rozwój jednego z największych na świecie portali turystycznych Virtually There. Następnie w roli Software Development Supervisor kierował projektem Traveler Notification Center obsługującego dziesiątki linii lotniczych z całego świata. Konrad Pawlus jest zapalonym pasjonatem i praktykiem wykorzystania metodologii Agile. W SALESmanago kieruje zespołem Software Development – grupą najwyższej klasy inżynierów i programistów tworzących rozwiązania informatyczne automatyzujące marketing.

Więcej informacji http://pl.linkedin.com/in/konradpawlus

Marek Broda

Marek Broda – Dyrektor Operacyjny i członek zarządu SALESmanago – absolwent Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Swoją przygodę z Benhauer rozpoczął w 2012 roku, jako sprzedawca. Dzięki ciekawym zbiegom okoliczności, zajął się marketingiem, a w efekcie, z pozycji Dyrektora Marketingu, został w maju 2015 r. Dyrektorem Operacyjnym. Po godzinach wpada w panikę, gdy naprawione auto działa bez zarzutu, a w garażu nie została ani jedna wolna śrubka.

Więcej informacji http://pl.linkedin.com/in/marek-broda

Tworzenie przyjaznego miejsca pracy

Staramy się tworzyć wspaniałe środowisko dla naszych zespołów. Jest to nie tylko miejsce pracy ale również spotkań towarzyskich, relaksu oraz zabawy. Nasi pracownicy mają do dyspozycji otwartą strefę relaksu, piłkarzyki, gry wideo oraz nieograniczony dostęp do świeżych owoców, mogą także wziąć udział w bezpłatnych zajęciach z jogi, które odbywają się w wieczorami w naszych biurach. Od lipca 2016 roku na parterze budynku otworzyliśmy bistro Food&People. Jest to miejsce gdzie można dobrze zjeść, wypić przepyszną kawę, a także spotkać się z ciekawymi osobami ze świata marketingu i nie tylko…

Nasz zespół

Obecnie w SALESmanago zatrudnione jest ponad 200 osób na całym świecie. Tworzymy unikalne międzynarodowe środowisko pracy, z wyjątkowo zmotywowanymi i doświadczonymi specjalistami w każdym aspekcie naszej działalności. Poznaj ich osobiście.

Katarzyna Mika – Dyrektor Działu Projektów w SALESmanago, związana z firmą od pięciu lat. Absolwentka Socjologii na Uniwersytecie Jagielońskim w Krakowie. Pochodzi z Lublińca, miasta w województwie śląskim. Prywatnie, z powodzeniem organizuje eventy startup-owe, kiedy tylko znajdzie chwilkę wolnego czasu czyta. Aktualnie szkoli się w hand letteringu i tworzy własnoręcznie biżuterię.

Piotr Uryga – Dyrektor Działu IT w SALESmanago. Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu. Związany z Firmą od początków jej istnienia na rynku. w SALESmanago jest odpowiedzialny za zarządzanie zespołem IT, rozwój kluczowych funkcjonalności oraz utrzymanie systemów. Do niedawna znał każdą linijkę kodu SALESmanago. Prywatnie interesuje się motoryzacją i zabawkami dla dużych dzieci. Fan nowinek z zakresu nowych technologii. Z racji niepowodzenia w kulturystyce jako swoją ścieżkę kariery obrał programowanie.

Aleksander Skałka – Dyrektor Strategii Marketing Automation. Związany z firmą od września 2010 roku i jest jednym z pierwszych pracowników Benhauera. Rodowity krakus i absolwent Socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Prywatnie fan książek fantasy, specjalista od ciężkiej, smutnej muzyki i wokalista kapeli heavy metalowej. Całkiem niedawno był także aktywnym pasjonatem sportów ekstremalnych. Jak sam mówi jest też romantykiem!

Dariusz Fukas – Dyrektor Działu Marketing Automation Consulting. W Benhauer pracuje od 2013 roku. Od samego początku związany ze sprzedażą na rynku polskim, gdzie miał okazję prowadzić wdrożenia dla największych firm w kraju oraz zarządzać grupą sprzedawców. Obecnie, jako Dyrektor jest odpowiedzialny za rozwój Działu Consultingu. Po pracy stara się znaleźć choć chwilę na rozegranie kilku wirtualnych meczów w Football Managerze.

Julita Kowalczyk – Julita pochodzi z Łodzi, gdzie ukończyła Marketing na Uniwersytecie Łódzkim. Pracuje jako Country Manager w Mediolanie od kwietnia 2016 roku. Uwielbia włoską kulturę, język i przepyszne jedzenie, które zawsze gotuje dla bliskich. Poza pracą podróżuje i ogląda dobre filmy.

Renata Gerlach – Renata z SALESmanago związana jest od pięciu lat. Obecnie pełni rolę Director of Poland Sales Department, gdzie zarządza polskim zespołem sprzedaży. Dodatkowo zajmuje się kompleksową obsługą sprzedażową klientów (głównie z branży hotelarsko-konferencyjnej), a także pozyskiwaniem oraz budowaniem długotrwałych relacji z klientami MSP oraz korporacyjnymi na polskim rynku. Posiada bogate doświadczenie w segmencie marketingu internetowego. W 2008 roku ukończyła studia dzienne Instytutu Filologii Polskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

Radosław Gawlas – W SALESmanago pełni funkcję Head of International Partnership Channel. Z firmą Benhauer związany od 2013 roku. W tym okresie z powodzeniem prowadził wiele wdrożeń dla klientów w Polsce jak i za granicą m.in. dla takich firm jak Ramsat, Enea S.A., Megastore S.A., Wisła Kraków S.A., czy największy ukraiński e-commerce Yakaboo. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim i zagorzały kibic Wisły Kraków. Pochodzi z malowniczej miejscowości w Beskidzie Śląskim – Brennej, a od paru dobrych lat zamieszkuje Kraków.

Magdalena Rachowicz – Absolwentka kierunku filologii hiszpańskiej oraz politologii UP w Krakowie. Klawiaturę fortepianu zastąpiła komputerową, rozpoczynając swoją przygodę z SALESmanago w sierpniu 2015 r. jako Marketing Automation Specialist, aktualnie pełni funkcję Szefa Działu Marketingu. W swojej pracy najbardziej ceni kontakt z ludźmi oraz fakt, że rzadko kiedy sprawy układają się zgodnie z jej planem, co zmusza do szukania kreatywnych rozwiązań.

Katarzyna Buras – Katarzyna jest Business Developemnt Managerem w Dziale Sprzedaży. W Benhauer od lipca 2014 roku. Kiedyś sprzedawała Klientom prawdziwą włoską pizzę, potem ekskluzywną odzież, dzisiaj sprzedaje prawdziwie ekskluzywne SALESmanago. Interesuje się modą i sztuką, niegdyś tworzyła portrety znanych osobowości. W wolnych chwilach jeździ na rowerze i gra w piłkę siatkową z ekipą z Benhauera.

Grzegorz Stanek – Grzegorz Stanek – W firmie Benhauer od 2013 roku, realizuje się zawodowo rzucając statystykami z wdrożenia marketing automation jako Business Development Manager. Oprócz marketingu, rozwija umiejętności w skręcaniu… skręcaniu alg! Alternatywny zawód, sushi maker. Absolwent WSZiB i AGH w Krakowie. W wolnych chwilach poszukuje ciekawych postaci w naszej historii i zdarza mu się być dyktatorem na prywatnej wyspie – ulubiona gra „Tropico”.

Katarzyna Rejdych – Katarzyna Rejdych – Pochodzi z Chrzanowa, a w SALESmanago pracuje od 13 stycznia 2015 roku. Najpierw opiekowała się klientami w Dziale BOK, w międzyczasie tworzyła pomoc.salesmanago.pl, uzupełniała wiki oraz edukowała i prowadziła webinary. Aktualnie rozpoczęła działania w osobnym Dziale Customer Experience. Tam zajmuje się rozwojem aplikacji, projektowaniem nowych funkcjonalności UX. W dalszym ciągu edukuje i szkoli resztę załogi BOK. W wolnym czasie, kiedy już go znajdzie, pływa i nurkuje.

Tomasz Świątek – Tomek jako Product Delivery Director odpowiada za wdrożenia nowych funkcjonalności systemu i pomoc w planowaniu pracy w IT. Wcześniej zajmował się wdrażaniem klientów działu Consultingu. Z wykształcenia psycholog, w wolnym czasie gitarzysta zespołu „około” rockowego. Nie wyobraża sobie życia bez wołowiny.

Hubert Olszowski – Hubert to pochodzący z Kłaja wieczny optymista wciąż poszukujący mocnych wrażeń. W SALESmanago od sierpnia 2015 roku pracuje jako troskliwy opiekun kilkudziesięciu projektów, odpowiedzialny za wdrażanie procesów automatyzacji. Ponadto grafik – samouk ciągle zgłębiający tajniki marketingu internetowego oraz social media. Prywatnie pasjonat jazdy na nartach oraz piłki kopanej, zainteresowany historią naszego kraju, najbardziej relaksujący się wśród swoich najbliższych.

Piotr Wrona – Piotr od kwietnia 2014 rok pracuje w Benhauerze, gdzie działa w zagranicznym kanale partnerskim w Dziale Sprzedaży. Do Krakowa przyjechał z rodzinnego Tarnowa i jest absolwentem Stosunków Międzynarodowych na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Jest wielkim fanem irlandzkiego zespołu U2, na którego koncertach był aż siedmiokrotnie. W wolnym czasie gra na gitarze i śpiewa (oczywiście repertuar U2).

Ania Polaczy – Ania pochodzi z Sułkowa – małej miejscowości na Opolszczyźnie i jest to jedyne miejsce, w którym jak sama przyznaje się nie gubi, ponieważ jest tam tylko jedna ulica. Absolwentka Uniwersytetu Ślaskiego, od marca 2015 roku zatrudniona w firmie Benhauer w dziale Marketing Automation Consulting, gdzie aktualnie pełni funkcję Team Leadera. W swojej pracy poszukuje niestandardowych rozwiązań dopasowanych bezpośrednio do klienta i z zaangażowaniem tworzy strategie automatyzacji marketingu. Zawsze uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do życia.

Milena Imiołek – Milena prace w Benhauerze zaczęła w marcu 2014 roku, gdzie początkowo przez 3 miesiące pracowała w Dziale Sprzedaży. W lipcu zeszłego roku, szczęśliwie przeszła do Działu IT. Przez długi czas zajmowała się przygotowaniem maili dynamicznych czy systemów rekomendacji. Obecnie, trwa Jej owocna przygoda z Javą. Absolwentka Informatyki Stosowanej na AGH, gdzie uzyskała tytuł mgr inż. Pochodzi z Ostrowca Świętokrzyskiego. Hobby Mileny to przede wszystkim podróże, choć ostatnio odkrywanie branży IT zajmuje Jej cały wolny czas.

Michał Janas – Pochodzi z Tarnowa, jest zawsze uśmiechnięty i pozytywnie nastawiony, a od 2005 roku jest mieszkańcem Krakowa. Michał z SALESmanago jest związany od 2013 r., gdzie pracuje w zagranicznym kanale partnerskim w Dziale Sprzedaży. Team, w którym pracuje – International Sales Department jest odpowiedzialny za zwiększenie ilości zagranicznych Klientów. Prywatnie, jest sędzią piłki ręcznej na poziomie międzynarodowym. Uwielbia podróżować, a taką możliwość daje mu nie tylko hobby, ale i praca.

Dagmara Zilska – Dagmara po raz pierwszy w Benhauerze pojawiała się 27.04.2015 i od tego czasu sprawuje funkcję Project Managera, teraz w Dziale Consultingu. W pracy Jej głównym zadaniem jest uzyskanie jak najlepszego kontaktu i zapewnienie wsparcia dla Klientów firmy. Pochodzi z Psar, w Zagłębiu. Jest absolwentką Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jej największe hobby to podróże i poznawanie codziennego życia mieszkańców innych kultur. Wielka fanka kina i białej czekolady.

Jan Galas – Janek od 2014 roku jest pracownikiem Benhauera. Początkowo, przez pierwsze trzy miesiące był pracownikiem Działu Sprzedaży, z którego z sukcesem przeszedł do Działu Marketingu. Tam, zajmuje się przede wszystkim aktywnościami cyklicznymi: dba o wysyłki mailingów, zaproszenia na webinary oraz wszelkiego rodzaju działania techniczne związane z marketingiem. Dodatkowo, wie wszystko o aktywizacji marketingowej. Krakus z urodzenia i absolwent historii na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Magdalena Derela – „Nie wiesz czegoś? Zapytaj Magdę!” – tym prostym zdaniem najprościej podsumować Magdę, która jest naszym Office Managerem od maja 2015 roku. Pochodząca z Krakowa, pozytywnie zakręcona i zawsze uśmiechnięta pomaga wszystkim pracownikom odnajdywać się w gąszczu papierologii. W czasie wolnym od pracy ucieka w świat książek.

Łukasz Jordan – Łukasz Jordan – Pochodzi z malowniczych Myślenic – małego miasta pod Krakowem. Aktualnie student ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym. Barwną karierę w Benhauerze rozpoczął w marcu 2016 roku, gdzie służy dobrą radą i wsparciem dla klientów biznesowych. Pasjonat sportu, a szczególnie piłki nożnej (choć nazwisko może wprowadzać w błąd). W przeszłości zawodnik Dalinu Myślenice, obecnie tylko amatorsko zwodzący rywali futbolówką. Właściciel artystycznej duszy, posiada „nietuzinkowe” poczucie humoru, a pozytywnym nastawieniem zaraża wszystkich wokół.

Maja Kowalska – Maja to człowiek-orkiestra i wulkan (jak przystało na geologa) energii. Z urodzenia – Scyzoryk, po naturalizacji – Krakus (który nadal wychodzi na dwór zamiast na pole, a jak się zapomni to je jagody zamiast borówek). Od listopada 2015 była związana z projektem APPmanago, które nazywa swoim trudnym, choć kochanym dzieckiem. Prowadzi dwa blogi, tworzy hasła do kampanii reklamowych w social media, edukuje i konsultuje językowe wątpliwości (w stylu Sherlocka Holmesa), a od niedawna objęła opieką cały firmowy content. Twierdzi, że oficjalnie powinna być zatrudniona na stanowisku o nazwie: Manager od Cudów, Władca Czasu i Ogarniacz Chaosu.

Justyna Sokołowska – Aktualnie studentka ostatniego roku Inżynierii Środowiska na AGH. Pracę w SALESmanago jako Project Manager zaczęła w czerwcu 2016r. Amatorsko zajmuje się grafiką oraz dekorowaniem wnętrz. W wolnych chwilach uwielbia spędzać czas w rodzinnym Rzeszowie. Jej hobby to czytanie książek, podróżowanie oraz sporty ekstremalne. Swoją przyszłość wiąże z biznesem internetowym.

Alexander Camacho-Velarde – Peruwiańczyk, do Polski przyjechał z miłości, od zawsze związany z muzyką, wielki miłośnik zespołu The Beatles. Przed przyjazdem do Polski ukończył studia studia wyższe na Universidad Privada Telesup w Limie na kierunkach: finanse, administracja i handel zagraniczny. W SALESmanago rozpoczął prace we wrześniu 2016 i objął stanowisko Project Managera, pod swoje skrzydła przygarnał hiszpańskie, portugalskie oraz angielskie projekty. Alex pobija rekordy w prowadzeniu webinarów- zawsze możcie go spotkać z słuchawkami 🙂 Zawsze gotowy do pomocy!

Katarzyna Zaborowska – Katarzyna Zaborowska dołączyła do zespołu SALESmanago w styczniu 2017 i objęła stanowisko Project Managera. Pracuje głównie nad pojekatami hiszpańskimi i latynoamerykańskimi. Jest osobą aktywną, efektywną i skuteczną, zawsze starającą się sprostać wymaganiom klientów. Kasia, ukończyła fiologię hiszpańską na Uniwersytecie Jagiellońskim, jest miłośniczką kotów, jej ulubioną formą spędzania czasu są podróże po krajach hiszpańskojęzycznych – kocha kulturę Hiszpanii! Swoją przyszłość widzi w branżach marketingu i e-commerce.

Siedziba główna

BENHAUER Sp. z o.o.
ul. Grzegórzecka 21
31-532 Kraków
KRS: 0000523346
tel. +48 531 756 629
E-mail: krakow@salesmanago.pl

SALESmanago, Oddział w Warszawie
ul. Grzybowska 2
00-131 Warszawa
tel. +48 535 207 005
E-mail: warszawa@salesmanago.pl

SALESmanago, European Headquarters
Suite 635, Milton Keynes Business Centre
United Kingdom
tel: +44 78 7774 5692
E-mail: uk@salesmanago.com

SALESmanago, German Headquarters
Rosenstraße 17, 10178 Berlin
Germany
tel: +49 174 1669 242
E-mail: germany@salesmanago.com

SALESmanago, US Office
85 Broad St., New York 10004
United States of America
tel: +1 212 470 9247
E-mail: usa@salesmanago.com

Profile SALESmanago najważniejszych światowych katalogach

SALESmanago w mediach

Materiały dla mediów

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas