Dynamiczne wiadomości e-mail one-to-one to jedna z najbardziej innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie funkcji systemu SALESmanago Marketing Automation. System generuje wiadomość indywidualnie dla konkretnego odbiorcy bazując na jego aktualnym profilu behawioralnym i transakcyjnym. W ten sposób mail zawiera produkty lub usługi idealnie dopasowane do bieżących potrzeb adresata. Takie punktowe targetowanie ofert i momentu wysyłki sprawdza się dużo lepiej niż masowe mailingi. Po zastosowaniu tego mechanizmu klienci otrzymują interesujące ich wiadomości w momencie w którym poszukują danego produktu.
Jak działa mechanizm dynamicznych e-maili one-to-one
1. System monitoruje zachowanie użytkownika na stronie WWW i buduje jego profil behawioralny, który może być wzbogacony o dostępne dane transakcyjne
2. Następnie z bazy dostępnych produktów dobiera do szablonu wiadomości e-mail produkty najlepiej pasujące do aktualnych potrzeb adresata
Wiadomość może zawierać produkty:
- 
					oglądane przez klienta w trakcie ostatniej wizyty
- 
					kiedykolwiek oglądane przez klienta
- 
					kupione przez klienta
- 
					pasujące do oglądanych lub kupionych
- 
					ostatnio przecenione
3. Wiadomość e-mail jest automatycznie wysyłana w odpowiednio dobranym momencie. Moment wysyłki może być dopasowany na podstawie:
- 
				aktywności użytkownika na stronie WWW, np. 3 godziny po wizycie
- 
				dowolnej innej aktywności zidentyfikowanej przez SALESmanago
- 
				cykliczności dokonywania zakupów
- 
				w stałych odstępach czasu
- 
				na życzenie do określonej grupy odbiorców
Dla kogo jest przeznaczony dynamiczny e-mail one-to-one?
Praktycznie dla każdego kto sprzedaje online i ma tak bogatą ofertę, że nie jest wstanie przygotowywać wiadomości email z produktami dla każdego z klientów indywidualnie. SALESmanago Marketing Automation rozwiązuje ten problem monitorując zachowanie każdego z klientów i generując ofertę specjalnie dla niego z dostępnych aktualnie produktów.
Korzyści dla użytkownika
Każdy klient otrzymuje wiadomość zawierającą interesujące go produkty w danej chwili. To bezpośrednio przekłada się na wzrost parametrów wysyłek takich jak OR (Open Rate – otwarcia) i CTR (Click Through Rate – kliknięcia). Poniżej wyniki wdrożenia tego mechanizmu na podstawie badań klientów SALESmanago

Dużo wyższa ilość otwarć i kliknięć świadczy o dobrym dopasowaniu oferty i bezpośrednio przekłada się na wyższą konwersję, czyli zarabiamy znacznie więcej i jednocześnie oszczędzamy czas potrzebny na przygotowanie tradycyjnych wiadomości ofertowych wysyłanych mailowo. Poniżej znajdą Państwo porównanie efektu tradycyjnych i dynamicznie personalizowanych wysyłek

Case Study: Dynamiczne emaile potrafią podnieść skuteczność emailingów o 400%. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak wyglada wykorzystanie dynamicznych emaili SALESmanago w firmie Rainbow – Polecamy artykuł w Rzeczpospolita. Czytaj >

 
                             
                             
                             
                            