Profil klienta 360 stopni
Wykorzystaj moc danych zero-, first- oraz third-party, aby stworzyć pojedynczy widok klienta oraz dokładnie zrozumieć jego potrzeby
System pakietowy
Skorzystaj z zestawu gotowych do użycia funkcjonalności w systemie zarządzanym przez marketerów, który umożliwia wykorzystanie danych klientów do komunikacji, segmentacji i ulepszania ich Customer Journey
AI Predictive Analytics
Dopasuj swoje działania do klienta, aby zaspokoić jego potrzeby, Lifetime Value oraz zwiększyć zaangażowanie, przewidując szansę zakupu lub ryzyko churnu
Ujednolicona baza danych
Zintegruj ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane informacje zbierane z wielu źródeł w ujednoliconej i trwałej bazie danych klientów z pojedynczymi identyfikatorami użytkowników
Actionable Data
Podejmuj trafne decyzje i usprawniaj procesy marketingowe w firmie w oparciu o zbierane dane
Personalizacja oferty oparta na AI
Analizuj wzorce behawioralne i transakcyjne klientów oraz dostarczaj zalecenia 1 do 1 oraz rekomendacje AI skierowane do sprzedaży krzyżowej i upsellingu
53%
Według 53% dyrektorów marketingu, ich CDP mogą być pomocne w angażowaniu i zrozumieniu potrzeb obecnych klientów, tak aby zwiększyć prawdopodobieństwo, że klienci staną się lojalnymi klientami
73%
73% marketerów uważa, że Customer Data Platform będzie miała kluczowe znaczenie dla ich wysiłków związanych z obsługą klienta
44%
44% organizacji uznało, że CDP pomaga w zwiększaniu lojalności klientów
90%
Nawet 90% klientów jest skłonnych udostępniać dane behawioralne, jeśli mogą uzyskać dodatkowe korzyści, które sprawią, że cykl zakupowy będzie tańszy lub łatwiejszy
60%
W ostatnich latach, całkowita liczba zdarzeń śledzonych przez klientów za pośrednictwem Customer Data Platform wzrosła o 60%
Nieograniczone możliwości wykorzystania danych
Osobiste dane kontaktowe
Segmentacja klientów
Zainteresowania i preferencje
Transakcje online
Transakcje offline
Wizyty w witrynie
Przeglądane produkty
Reakcje na komunikację wychodzącą
Ulubione kanały komunikacji
Czas aktywności klienta
Prawdopodobieństwo zakupu
Predykcja churnu
Wartości zakupów
Źródła zakupów
Odpowiedzi na ankietę
-
MożliwościCDPDMPCRM
-
Ujednolicone dane klienta/
-
Działanie w czasie rzeczywistym
-
Otwarty dostęp/
-
Trwałe profile klientów
-
System pakietowy
-
Personalizacja wielokanałowa
-
Zarządzany przez marketera
-
Dane first-party
-
Dane third-party
-
Dane zero-party
-
Dane o kontaktach anonimowych
-
Dane monitorowanych kontaktów