Dynamiczne treści SALESmanago Marketing Automation to innowacyjne w skali światowej rozwiązanie pozwalające sklepom internetowym na osiągnięcie maksymalnej skuteczności e-mail marketingu i sprzedaży on site. Począwszy od sklepów ze specjalistycznym sprzętem medycznym, przez e-księgarnie, po krajowych liderów sprzedaży odzieży i butów przez Internet – automatyczny, personalizowany marketing sprawdza się w każdej branży.
System SALESmanago Marketing Automation automatyzuje cały proces pozyskiwania nowego klienta. Zaczynając od progresywnych pop-upów, poprzez dynamiczne emaile zwiększające konwersję, aż po rekomendację produktów na stronie i personalizowane reklamy RTB – Marketing Automation pozwala sklepom osiągać lepsze wyniki na każdej płaszczyźnie.
Przykłady wykorzystania SALESmanago w eCommerce:
Automatyczne, dynamiczne maile:
- 
                Mail podpowiadający produkty oglądane przez kontakt podczas ostatniej wizyty.
- 
                Mail dopasowany do całej historii wizyt kontaktu.
- 
                Mail podpowiadający produkty podobne do oglądanych.
- 
                Mail dobierający produkty komplementarne do ostatnio zakupionych.
- 
                Up-selling – wiadomość prezentująca produkty droższe i lepsze od tych którymi interesował się kontakt.
- 
                Dynamiczne tematy wiadomości dopasowane do zainteresowania kontaktu.
Ratowanie koszyka:
- 
                    Statyczny email po porzuceniu koszyka.
- 
                    Statyczny SMS po porzuceniu koszyka.
- 
                    Personalizowany SMS po porzuceniu koszyka, wykorzystujący dane personalne, informacje o płci, przypisanych wcześniej rabatach i dane transakcyjne.
- 
                    Dynamiczny email po porzuceniu koszyka, prezentujący dodane do koszyka produkty i wykorzystujący dane o przeszłych rabatach i transakcjach.
- 
                    Cykliczny mail dynamiczny z produktami w koszyku z rosnącym rabatem na produkty.
Personalizacja newsletterów:
- 
                Treść wiadomości email dopasowana do danych personalnych, płci, miejsca zamieszkania, wieku i zainteresowania.
- 
                Filtrowanie newsletterów ze względu na płeć.
- 
                Segmentowane wiadomości wysyłane do grup zainteresowanych konkretnymi kategoriami produktów.
- 
                Newslettery z rabatami dla kontaktów nieaktywnych.
- 
                Klasyczne newslettery z elementami personalizacji.
- 
                Personalizowane tematy wiadomości.
Progresywne pop-upy:
- 
                pop-up z indywidualnym kodem rabatowym tylko dla niezidentyfikowanych kontaktów.
- 
                pop-up uzależniony od źródła wejścia na sklep.
- 
                pop-up z dodatkową kwotą na pierwsze zamówienie.
Dynamiczne rekomendacje na stronie:
- 
                Podpowiadanie produktów oglądanych podczas poprzedniej wizyty.
- 
                Specjalne oraz indywidualne ceny na produkty oglądane poprzednio.
- 
                Boksy z rekomendowanymi produktami dopasowanymi do historii wizyt.
- 
                Up-selling produktów bezpośrednio w koszyku zakupowym.
Reklamy RTB dopasowane do danych behawioralnych i transakcyjnych
- 
                Reklam z produktami rekomendowanymi na podstawie np. danych transakcyjnych lub historii odwiedzin.
- 
                Reklam zawierających kupon rabatowy skierowany do osób, które np. zrealizowały zakup na określoną kwotę.
- 
                Reklam produktów już wcześniej rekomendowanych w wiadomości e-mail, a jeszcze niezakupionych.
- 
                Reklam zawierających produkty dopasowane do ostatniego zakupu (komplementarne).
- 
                Reklam zawierających rekomendacje wynikające z dokonanych zakupów w sklepie stacjonarnym.
- 
                Reklam zawierających rekomendacje zakupu produktów, które zużywają się w określonym czasie (zachęta do powtarzalnego /okresowego zakupu).
- 
                Reklam przypominających o porzuconym koszyku w sklepie internetowym.
Lead Generation
- 
                Automatyczna segmentacja klientów odwiedzających stronę WWW.
- 
                Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook, custom audiences – targetowanie reklam na Facebook.
- 
                Sidebary/popupy z zapisem na newsletter + wysyłanie kodów rabatowych za zapis.
- 
                System rekomendacji w czasie rzeczywistym.
- 
                Banery dynamiczne wyświetlane na podstawie aktywności danego kontaktu.
 
                             
                             
                             
                            