Webinar Image

Predykcje Churnu, Prawdopodobieństwa zakupu i CLV generowane przez AI w SALESmanago oraz ich wykorzystanie w procesach automatyzacji

Podczas prezentacji dowiesz się jak:

  • tworzone są predykcje w SALESmanago,
  • zoptymalizować wybrany kanał komunikacji by osiągnąć najwyższą konwersję,
  • segmentować bazę w oparciu o prawdopodobieństwo wystąpienia określonego zachowania

2 kwietnia,
godz. 11:00

Demo systemu na żywo


Wtorek 7 kwietnia, godz. 13:00


Poznaj najważniejsze funkcjonalności SALESmanago podczas prezentacji prowadzonej przez naszego Dyrektora Strategii Marketing Automation

  • Kluczowe metryki i KPI które powinieneś skonfrontować
  • Tips & Tricks, Growth Hacki i Quick Wins
  • Jakich wyników możesz spodziewać się dzięki Marketing Automation

Dla kogo

Dla wszystkich planujących wdrożenie Marketing Automation w swojej firmie.


Wprowadzenie do SALESmanago


Czwartek 16 kwietnia, 11:00


Wielu marketerów nie zdaje sobie sprawy, że działania marketingowe mogą być łatwe, proste i przyjemne, a przy okazji niosące za sobą wielkie korzyści. Pozwól nam pokazać Ci, jak to osiągnąć dzięki SALESmanago Marketing Automation.

Dla kogo

Dla wszystkich klientów SALESmanago.