SALESmanago Marketing Automation
Webinar Image

Webinar edukacyjny na żywo

  • Poznaj nowe funkcjonalności systemu
  • Dowiedz się, jak wykorzystać potegę Marketing Automation
  • Posłuchaj rad naszych ekspertów

Środa, 27 lutego
godzina: 13:00

  • Webinary Edukacyjne odbywają się w każdą ostatnią środę miesiąca

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki Marketing Automation?


Wtorek Godz. 15:00


Dowiedz się jak:

  • Zwiększyć konwersję na stronie o 100%
  • Podnieść efektywność email marketingu o 400%
  • Sprzedawać więcej wykorzystując innowacyjne technologie marketingowe

Dla kogo

Dla każdej osoby zainteresowanej ogólnym poznaniem systemu i zasadę działania aplikacji marketing automation.


620% wzrost skuteczności w e-mailach dzięki automatyzacji - Rowertour.com Case Study


Środa 20 lutego, godz. 15:00


Sprzedaż tak specyficznych produktów, jakimi są rowery i części rowerowe w Internecie jest niezwykle trudna. Stosunkowo wyższa cena od innych dóbr czy chęć sprawdzenia jak korzysta się z produktu przed zakupem sprawiają, że śledzenie preferencji użytkowników pod kątem typu lub konkretnego modelu staje się kluczowe do odpowiedniego poprowadzenia sprzedaży. Sprawdź jak Rowertour ponad sześciokrotnie zwiększa skuteczność swoich kampanii dzięki marketing automation.

Dla kogo

Dla osób szukających inspiracji i skutecznych sposobów wykorzystania platformy Marketing Automation.


Nowe rozwiązania od SALESmanago – Webinar dla partnerów


Czwartek 28 lutego, godz. 14:00


Serdecznie zapraszamy na webinar dedykowany Partnerom SALESmanago Marketing Automation, podczas którego opowiemy o nowościach w systemie!

Dla kogo

Dla wszystkich partnerów SALESmanago.


Jak zwiększyć szansę na sprzedaż? Zarządzaj leadami w swojej firmie!


Czwartek 21 lutego 2019, godz. 16:00 Webinary Ecommerce odbywają się co miesiąc


Jakie tematy poruszymy?

  • CRM, który pozwala na precyzyjne zarządzanie bazą kontaktów, którą posiadasz w systemie
  • Karta kontaktu, dająca możliwość dostosowania wyglądu i prezentacji danych do swoich preferencji oraz szybki dostęp do kompletnych danych na temat użytkownika
  • Kampanie i lejki, pozwalające na dokładne śledzenie przepływu kontaktów przez zdefiniowane procesy
  • Segmentacja, umożliwiająca posegregowanie bazy np. ze względu na zainteresowania kontaktów, aktywność na stronie, płeć, czy sposób pozyskania kontaktu

Dla kogo

Dla każdej osoby związanej z branżą Ecommerce i wszystkich tych, którzy chcą Zwiększać przychody z prowadzonych sklepów online.


Wprowadzenie do SALESmanago.


Czwartek kwiecień 2019


Wielu marketerów nie zdaje sobie sprawy, że działania marketingowe mogą być łatwe, proste i przyjemne, a przy okazji niosące za sobą wielkie korzyści. Pozwól nam pokazać Ci, jak to osiągnąć dzięki SALESmanago Marketing Automation.

Dla kogo

Dla wszystkich klientów SALESmanago.


Rejestracja wkrótce