SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

Księgarnie i wydawnictwa

 

Jedna z najliczniej reprezentowanych grup klientów SALESmanago Marketing Automation. Swój marketing automatyzują wydawcy specjalistycznych pozycji naukowych (C.H. Beck, Wydawnictwo Forum, Wolters Kluwer), książek i multimedialnych materiałów edukacyjnych (Grupa Edukacyjna, Young Digital Planet), jak również księgarnie – w tym Merlin.pl i sieć księgarni Matras.

Również coraz popularniejsze audiobooki okazują się rynkiem, w którym klienci SALESmanago Marketing Automation tacy jak Audioteka czy Nexto.pl odnajdują zastosowanie dla Marketing Automation.

Jak księgarnie i wydawnictwa wykorzystują automatyzację marketingu

Dynamiczne oferty mailowe:

  • Mail dynamiczny po wizycie na stronie oferujący oglądane ostatnio pozycje.
  • Mail dynamiczny reaktywujący klientów po kilku tygodniach od ostatniej wizyty.
  • Mail dynamiczny dopasowany do całej historii wizyt.
  • Mail dynamiczny dopasowany do danych transakcyjnych – oferujący publikacje z tej samej kategorii co uprzednio zakupione lub proponuje nowe publikacje tego samego autora.
  • Dynamiczny mail ratujący porzucony koszyk.
  • Dynamiczne tematy wiadomości email wykorzystujące nazwiska autorów publikacji oglądanych na stronie www.

Integracje z CRM i systemem transakcyjnym:

  • Synchronizacja danych transakcyjnych i behawioralnych między SALESmanago Marketing Automation, a wykorzystywanym systemem do zarządzania relacjami z klientami.
  • Równoległe wypisywanie kontaktów opt-out z dwóch baz klientów.
  • Automatyczne dodawanie do systemu SALESmanago Marketing Automation kontaktów wprowadzonych przez obsługę CRM-u.

Segmentacja i Scoring:

  • Automatyczne przydzielanie kontaktów do segmentów ze względu na ich zainteresowanie typem publikacji lub autorem.
  • Przypisywanie punktów za każdą istotną aktywność kontaktu.
  • Indywidualne przypisywanie punktów za szczególnie ważne akcje.
  • Niezależna ocena ruchu z różnych źródeł.
  • Segmentacja ze względu na czas spędzony na stronie i ilość odwiedzonych podstron.

Lead Generation:

  • Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook, custom audiences – targetowanie reklam na Facebook.
  • Sidebary/popupy z zapisem na newsletter + wysyłanie kodów rabatowych za zapis
  • System rekomendacji w czasie rzeczywistym.
  • Banery dynamiczne wyświetlane na podstawie aktywności danego kontaktu.
  • Progresywne pop-upy wyświetlane tylko anonimowym użytkownikom.
  • Alerty w czasie rzeczywistym wysyłające informacje o wizycie kontaktu na stronie do działu handlowego.
  • Dynamiczne pop-upy dla zidentyfikowanych kontaktów.
  • Wysyłki sms z rabatami i ofertą specjalną.

Lead Nurturing:

  • Programy edukujące klientów niegotowych do zakupu.
  • Dynamiczne newslettery – wykorzystanie kanałów RSS do tworzenia dynamicznych wiadomości z nowościami na stronie.
  • Automatyczna wysyłka oferty po przekroczeniu zadanego progu punktowego.
  • Zautomatyzowanie kampanii sprzedażowych dla klientów wykazujących wstępne zainteresowanie zakupem konkretnych publikacji.

Kampanie mailingowe:

  • Kampanie newsletterowe targetowane do segmentów klientów którzy już kupili publikacje w sklepie lub odwiedzili kategorie na stronie www.
  • Mailingi dopasowane do indywidualnych trendów – proponujące zakup nowych książek w okresie w którym miał miejsce poprzedni zakup.
  • Klasyczne newslettery monitorujące zachowania użytkowników po przejściu na stronę wraz z personalizacją.
  • Maile urodzinowe z rabatami.