System SALESmanago Marketing Automation monitorując zachowanie osób buduje ich profile behawioralne w formie Single Customer View, czyli w jednym miejscu na karcie kontaktu zyskujemy pełen pogląd na klienta i jego zainteresowanie. Informacje, które tam trafiają mogą pochodzić z wszelkich źródeł danych, np. dane transakcyjne z innego systemu CDP lub ERP. Inteligencja dla działu sprzedaży to udostępnienie im zgromadzonych przez SALESmanago informacji.
Dane można udostępniać za pomocą
-
Modułu CDP w SALESmanago Marketing Automation
-
Bezpośrednio w CRM działu handlowego
-
W formie automatycznych alertów i powiadomień e-mail
Korzyści dla użytkownika
-
Integracja CRM z Marketing Automation zwiększa ROI z wdrożenia CRM o 17%
-
Sprzedawcy przeznaczają 20% więcej czasu na faktyczną sprzedaż
-
Sprzedawcy wiedzą z kim się kontaktować, kiedy i czym jest zainteresowany klient
-
Eliminujemy zimne telefony (tzw. cold calling). Sprzedawca zna potrzeby klienta jeszcze przed pierwszą rozmową
-
Dział handlowy zyskuje łatwiejszy dostęp do danych, już 10% poprawa jakości i dostępności danych to 14% wzrost przychodów firmy