1 081%
wyższy współczynnik kliknięć
oraz 201% wyższy współczynnik
otwarć
w e-mailach dynamicznych
z rekomendacjami dopasowanymi
1-do-1
w stosunku
do e-maili masowych
90%
transakcji wspieranych last click zostało wygenerowanych przez kampanie masowe, dzięki wysyłkom realizowanym do posegmentowanych grup kontaktów
4 534%
ROI dla wdrożenia
Marketing Automation
Z SALESmanago współpracujemy od dobrych kilku lat i nasza współpraca układa się bardzo dobrze. Zawsze nad naszym projektem czuwa dedykowany opiekun, który jest specjalistą i odpowie na każde nasze pytanie i pomoże w zasadzie w każdym pomyśle jaki przyjdzie nam do głowy i jaki chcemy wdrożyć w naszym serwisie. Dostarczają bardzo dobre narzędzie, które pomaga nam w codziennej pracy. Nie widzę możliwości dalszej pracy bez wykorzystania funkcjonalności jakie oferuje SALESmanago.
O firmie
Endo jako pierwsze (i przez długi czas jedyne) w Polsce ozdabia swoje
produkty napisami w języku polskim, pokazując tym samym, ile emocji
i skojarzeń mogą budzić w dorosłych i dzieciach pomysłowe i zaskakujące
gry słowne. Ubranka Endo - szyte z bawełny i ozdabiane nadrukami,
zachwycające prostym krojem
i starannym wykonaniem - tworzone od końca
lat 90-tych. Nowy wzorzec odzieży dziecięcej. Okazuje się bowiem, że prócz
wygody i funkcjonalności, dziecięce ubranka mogą być po prostu... ”cudownym
zjawiskiem”, „ubrankami z charakterem”. Jak wszystko, co tworzone jest z pasją
i miłością. Zabawne rysunki i niejednoznaczne teksty to nie tylko niebanalne
dialogi obrazu z tekstem, ale także swoista rozmowa pomiędzy dorosłymi
i dziećmi. Grafika na dzianinach dla dorosłych oraz zabawki Endo nawiązują do
podobnych produktów z działu dziecięcego, rozpoczynając dialog pomiędzy
tymi światami, wzajemnie ucząc
i bawiąc. Naszą ofertę kierujemy dla całej,
wielopokoleniowej rodziny. Rodziny, w której dzieci wzrastają na szczęśliwych
i pewnych siebie ludzi, mocno wspierane w swoim harmonijnym rozwoju przez
wszystkich jej członków. Misja Endo to wspieranie i inspirowanie do budowania
i zacieśniania
tych najważniejszych więzi.
Wyzwania i cele
Konieczność różnicowania komunikacji przez cały cykl życia klienta
Dopasowanie indywidualnej
oferty dla klienta
Lojalizacja klientów oraz zwiększenie
sprzedaży na
stronie WWW
Segmentacja klientów na każdym etapie Buyer’s Journey
Wykorzystanie kampanii automatycznych oraz masowych do targetowania odpowiednich ofert posegmentowanej grupie odbiorców
Wielokanałowość - używanie
wielu kanałów do komunikacji
z użytkownikami
Znaczący wzrost bazy
lojalnych klientów
Przejście na automatyczną komunikację
Efekty
4 534%
ROI dla wdrożenia Marketing
Automation
47%
transakcje wspierane last click stanowią 47% wszystkich transakcji wspieranych przez SALESmanago
90%
transakcji wspieranych last click zostało wygenerowanych przez kampanie masowe, dzięki wysyłkom realizowanym do posegmentowanych grup kontaktów
1081%
wyższy współczynnik kliknięć
oraz 201% wyższy współczynnik
otwarć w e-mailach dynamicznych
z rekomendacjami dopasowanymi
1-do-1 w stosunku
do e-maili masowych
82%
bazy stanowią
kontakty monitorowane