Kolekcje Produktów

Koniec z kampaniami w ciemno! Rozpoznawaj zachowania klientów i wykorzystuj dane dotyczące ich relacji z twoimi produktami. Buduj spersonalizowane kampanie oraz rekomendacje za pomocą Kolekcji Produktów.

Product Collections

Odkryj Personalizację Behawioralną dzięki Kolekcjom Produktów

Product Collection

Kolekcje Produktów to innowacyjne narzędzie, które pozwala ci w pełni zrozumieć sentyment klientów względem twoich produktów.

  • Zbieraj dane behawioralne od swoich klientów - od interakcji ze stroną produktu, takich jak przybliżanie zdjęć, aż po zmiany i działania związane z listą życzeń, recenzjami i wyszukiwaniami.
  • Trzymaj rękę na pulsie, dzięki zawsze aktualnym Kolekcjom Produktów, dostępnymi na Profilu Klienta 360° w CDP.
  • W pełni wykorzystaj możliwości Kolekcji Produktów, używając ich w segmentacji, oraz wielokanałowych strategiach Workflow.

Wykorzystaj dane z Kolekcji Produktów we wszystkich obszarach platformy SALESmanago

slide-1
Email Marketing

Wysyłaj maile ze spersonalizowanymi rekomendacjami

slide-2
Segmentacja

Twórz segmenty kontaktów oparte na danych behawioralnych

slide-3
Procesy Automatyzacji

Błyskawicznie reaguj na interakcje klientów z nowymi narzędziami Workflow

slide-4
Rekomendacje

Wykluczaj zakupione produkty z rekomendacji

slide-5
Procesy Automatyzacji

Twórz zaawansowane scenariusze Workflow z nowymi warunkami

slide-6
Integracje

Synchronizuj dane produktowe pomiędzy platformami w czasie rzeczywistym dzięki API

icon swipe

Wejdź na nowy poziom personalizacji marketingowej

Spersonalizowane rekomendacje

  • Dostosuj kampanie marketingowe do zaawansowanych interakcji z produktami
  • Buduj skuteczne kampanie marketingowe dzięki precyzyjnej komunikacji produktowej

Angażujące wishlisty

  • Wysyłaj spersonalizowane e-maile i powiadomienia o specjalnych ofertach, dostępności oraz zniżkach dla produktów znajdujących się na liście życzeń klienta
  • Zwiększaj konwersję poprzez angażowanie klientów w tworzenie i interakcje z wishlistami

Dynamiczne porównanie produktów

  • Zachęcaj powracających klientów za pomocą dynamicznej zawartości przedstawiającej produkty, które porównali
  • Zwiększ interakcję i zadowolenie klientów poprzez wizualne porównania

Promocje i kampanie dedykowane

  • Zidentyfikuj kontakty zainteresowane konkretnymi produktami za pomocą Kolekcji Produktów
  • Uruchom dedykowane kampanie promocyjne dla określonych produktów lub wyświetl spersonalizowane rekomendacje

Jeszcze skuteczniejsza segmentacja kontaktów

  • Wykorzystaj Kolekcje Produktów do tworzenia segmentów opartych na preferencjach i zachowaniach klientów
  • Popraw skuteczność przyszłych kampanii, grupując kontakty na podstawie ich preferencji i zachowań

Wsparcie ponownego zakupu u powracających klientów poprzez recenzje i rekomendacje

  • Zachęcaj klientów do recenzowania produktów i polecania dodatkowych pozycji z ich listy życzeń lub ulubionych
  • Wzmocnij zaangażowanie po zakupie i buduj lojalność klientów

Świadomie kształtuj doświadczenia klientów

icon hyper main

Twórz perfekcyjne wishlisty

Kiedy przeglądasz stronę swojego ulubionego sklepu internetowego, śledzenie pozycji na liście życzeń może być kłopotliwe. Teraz wyobraź sobie, że twoja lista życzeń nie tylko zapamiętuje, ale również zaskakuje cię ekskluzywnymi ofertami i rabatami. To jakby twoja lista życzeń ożywała, zapewniając, że nigdy nie przegapisz tego, co cię interesuje.

icon hyper icon hyper
icon hyper
icon hyper main

Zwizualizuj swoje preferencje

Poruszanie się w morzu produktów na stronie internetowej może być przytłaczające. Wyobraź sobie, że twój ulubiony sklep online zamienia twoją wizytę w spersonalizowaną, bezstresową podróż, prezentując produkty idealnie dostosowane do twojego gustu, tak jakby rozumiał twoje preferencje niczym zaufany towarzysz zakupów.

icon hyper icon hyper
icon hyper
icon hyper

Kształtuj swoje przyszłe doświadczenia zakupowe

Zazwyczaj po dokonaniu zakupu, twoje doświadczenia nie są brane pod uwagę. A gdyby tak sklep automatycznie dostosowywał się do twoich przyszłych potrzeb? Podziel się swoimi myślami i opiniami, i zobacz, jak strona sugeruje produkty dopasowane do ciebie. To jak posiadanie bezpośredniego połączenia ze sklepem, gdzie twoja opinia kształtuje twoje przyszłe doświadczenia online.

icon hyper 2

Odkryj jeszcze więcej tego, co kochasz

Podczas eksplorowania sklepu internetowego, czy nie byłoby wspaniale, gdyby mógł on lepiej zrozumieć Twój preferencje? Co gdyby za ciebie odgadywał wszystkie potrzeby dzięki sugestiom produktowym, doskonale uzupełniającym twoje ulubione zakupy. Sklep intuicyjnie cię poznaje i zamienia każdą wizytę w ekscytujące odkrywanie nowych ulubionych produktów.

icon hyper 3

Jednakowe doświadczenie zakupowe na wszystkich urządzeniach

Przełączanie się między urządzeniami i utrata wishlisty może być frustrująca. Wyobraź sobie, że twoje preferencje zakupowe pozostają ze sobą ściśle związane. Dodaj produkt do swojej Kolekcji na jednym urządzeniu, a automatycznie pojawi się na wszystkich. To jak posiadanie osobistego sklepu, który dostosowuje się do każdego twojego ruchu, sprawiając, że twoja podróż zakupowa jest płynna, bez względu na to, gdzie się znajdujesz.

icon hyper main

Twórz perfekcyjne wishlisty

Kiedy przeglądasz stronę swojego ulubionego sklepu internetowego, śledzenie pozycji na liście życzeń może być kłopotliwe. Teraz wyobraź sobie, że twoja lista życzeń nie tylko zapamiętuje, ale również zaskakuje cię ekskluzywnymi ofertami i rabatami. To jakby twoja lista życzeń ożywała, zapewniając, że nigdy nie przegapisz tego, co cię interesuje.

icon hyper
icon hyper main

Zwizualizuj swoje preferencje

Poruszanie się w morzu produktów na stronie internetowej może być przytłaczające. Wyobraź sobie, że twój ulubiony sklep online zamienia twoją wizytę w spersonalizowaną, bezstresową podróż, prezentując produkty idealnie dostosowane do twojego gustu, tak jakby rozumiał twoje preferencje niczym zaufany towarzysz zakupów.

icon hyper
icon hyper

Kształtuj swoje przyszłe doświadczenia zakupowe

Zazwyczaj po dokonaniu zakupu, twoje doświadczenia nie są brane pod uwagę. A gdyby tak sklep automatycznie dostosowywał się do twoich przyszłych potrzeb? Podziel się swoimi myślami i opiniami, i zobacz, jak strona sugeruje produkty dopasowane do ciebie. To jak posiadanie bezpośredniego połączenia ze sklepem, gdzie twoja opinia kształtuje twoje przyszłe doświadczenia online.

icon hyper 2

Odkryj jeszcze więcej tego, co kochasz

Podczas eksplorowania sklepu internetowego, czy nie byłoby wspaniale, gdyby mógł on lepiej zrozumieć Twój preferencje? Co gdyby za ciebie odgadywał wszystkie potrzeby dzięki sugestiom produktowym, doskonale uzupełniającym twoje ulubione zakupy. Sklep intuicyjnie cię poznaje i zamienia każdą wizytę w ekscytujące odkrywanie nowych ulubionych produktów.

icon hyper 3

Jednakowe doświadczenie zakupowe na wszystkich urządzeniach

Przełączanie się między urządzeniami i utrata wishlisty może być frustrująca. Wyobraź sobie, że twoje preferencje zakupowe pozostają ze sobą ściśle związane. Dodaj produkt do swojej Kolekcji na jednym urządzeniu, a automatycznie pojawi się na wszystkich. To jak posiadanie osobistego sklepu, który dostosowuje się do każdego twojego ruchu, sprawiając, że twoja podróż zakupowa jest płynna, bez względu na to, gdzie się znajdujesz.

icon swipe

Maksymalizuj przychodzy w eCommerce...
z głową