SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

Automatyzacja RFM

Automatycznie segmentuj kontakty w oparciu o czas od ostatniego zakupu, częstotliwość transakcji i wydaną kwotę. Zautomatyzuj komunikację, by odpowiadać na zmiany w zachowaniach transakcyjnych poprawiając retencję i wartość życiową klienta.

Automatyzacja RFM

Automatyzacja RFM wykorzystywana jest w celu:

zwiększania retencji klientów, dzięki wykrywaniu spadku ich aktywności zakupowej i automatycznemu uruchamianiu angażujących kampanii win-back,

zwiększania wartości życiowej klienta (CLV) i zwiększania zysków, poprzez kierowanie kampanii up- i cross‑sellingowych do najbardziej lojalnych użytkowników,

optymalizacja kosztów aktywizacji bazy poprzez dopasowanie wysokości rabatów na kolejny zakup w zależności od wartości klienta.

Jak to działa?

Automatyzacja RFM

Moduł pozwala na skonfigurowanie odpowiednich dla Twojego sklepu parametrów różnicujących klientów w każdym z trzech wymiarów RFM. Przykładowo, określasz przy jakiej kwocie wydatków w przeciągu 3 miesięcy klient zostanie uznany za "oszczędnego", a przy jakiej za "premium".

System w czasie rzeczywistym przelicza dla każdego użytkownika indywidualnie czas od zakupu, częstotliwość transakcji oraz wydawane kwoty, a następnie odpowiednio grupuje kontakty w Twojej bazie oraz zestawia ze sobą segmenty, np. klienci "premium", których czas od ostatniego zakupu jest "długi". Dla tak wygenerowanych segmentów możesz zaplanować akcje marketingowe, które są uruchamiane w momencie dodania klienta do tego segmentu.

Use Cases

Automatycznie reaguj na spadek aktywności zakupowej

Retencja

Automatyczna wysyłka maila z rekomendacjami produktowymi, gdy użytkownik zmienił segment z klienta częstego/regularnego na okazjonalnego.

Retargeting

Automatyczne dodawanie do Custom Audience i uruchamianie kampanii na Facebook, gdy użytkownik Premium zmienił segment na Przeciętny.

Zwiększaj zaangażowanie klientów

Wzrost LTV

Reaktywacja użytkowników, których czas od ostatniego zakupu jest długi, a częstotliwość zakupów niska, poprzez spersonalizowane kampanie zawierające rekomendacje i specjalne oferty oraz kody rabatowe.

Dopasuj treści do preferencji zakupowych

Personalizacja wiadomości

Informowanie o nowościach klientów częstych z segmentu premium, natomiast o promocjach, użytkowników okazjonalnych i jednocześnie oszczędnych.

Doceń aktywnych użytkowników

Program lojalnościowy

Specjalne oferty, kupony rabatowe, nagrody dla użytkowników, którzy wydają najwięcej i powracają najczęściej. Wykorzystanie danych generowanych przez analitykę RFM do budowy programu lojalnościowego.
Maksymalizuj przychody w eCommerce…
z głową