Tanners case study
Case Study

Odkryj historię
sukcesu współpracy
Tanners i SALESmanago

POBIERZ CASE STUDY
badge Financial Times badge Entrepreneur of the year badge Deloitte badge real CDP

87%

bazy danych kontaktów
to kupujący (cały czas)

50%

SALESmanago obsługuje
50% transakcji zrealizowanych
w poprzednim kwartale

SALESmanago wypełniło luki w naszym marketingu online. Umożliwia Tanners lepsze zrozumienie klientów i wynikające z tego doskonalsze planowanie rozwoju firmy. Mocną stroną SALESmanago jest data management, podstawa całej oferty systemu. Pozwala nam lepiej segmentować i wdrażać automatyzację oraz lepiej dostosowywać i synchronizować nasze wiadomości. Możliwości jest tak wiele, że dopiero uczymy się z nich korzystać. Pomoc i wsparcie ze strony SALESmanago są w tym procesie nieocenione.

Robert McQuattie

KIEROWNIK E-COMMERCE

Salesmanago Icon

O firmie

Tanners jest niezależną firmą rodzinną. Firma jest prowadzona przez Jamesa Tannera, prezesa reprezentującego czwarte pokolenie właścicieli. Firma zatrudnia ponad 100 osób, z których większość pracuje w charakterystycznej, czarno-białej siedzibie głównej w Shrewsbury i magazynie dystrybucyjnym w Walii.

Około połowa sprzedaży firmy Tanners płynie do dbających o wysoką jakość hoteli i restauracji, druga zaś do klientów prywatnych i korporacyjnych, takich jak uniwersytety, uczelnie i firmy – nie tylko lokalnie, ale także w całym kraju. Tanners to dobra, tradycyjna obsługa - przy tym „tradycyjna” w najlepszym tego słowa znaczeniu.

Salesmanago Icon

Wyzwania

Segmentacja niewystarczająca
dla potrzeb nowoczesnej firmy

Brak wdrożonej
automatyzacji

Brak integracji zakupów
online i offline

Konieczność udoskonalenia
rekomendacji

Salesmanago Icon

Wyniki

87%

bazy danych kontaktów
to kupujący (cały czas)

49%

transakcji jest wygenerowanych przez
Email Marketing obsługiwanych przez
SALESmanago (poprzedni kwartał)

225%

wyższy OR dla emaili wysyłanych
z użyciem procesów automatyzacji
(poprzedni kwartał)

939%

to wyższy CTR dla emaili wysyłanych
z użyciem procesów automatyzacji
(poprzedni kwartał)

56%

kontaktów uzyskanych w
poprzednim kwartale to kontakty
opt-in

26%

transakcji last click zrealizowanych
w poprzednim kwartale to zasługa
SALESmanago

133%

AOV last click SALESmanago
wynosi 133% zwykłego AOV
(poprzedni kwartał)

50%

transakcji dokonanych w poprzednim
kwartale jest napędzanych przez
SALESmanago

300 employees support 3000+ midsize and enterprise customers worldwide