23 wyjątkowe możliwości, które daje system SALESmanago Marketing Automation


 
  1. Identyfikacja osób, które wchodzą na stronę WWW i monitorowanie ich zachowania a następnie automatyczna definicja zainteresowania danej osoby
  2. Monitoring jak dana osoba porusza się na danej podstronie i jakimi elementami strony się interesuje – analiza scrollowania danej strony i poruszania myszką. Dzięki temu dowiesz się jakimi produktami lub elementami interesuje sie dana osoba bez przeklikiwania sie przez kolejne podstrony.
  3. Dla firm działających na rynku B2B doskonałe mozliwości daje Identyfikacja firm, które odwiedzają stronę WWW wraz z informacją jaką częścią oferty interesuje się dana firma- co daje dodatkowy wgląd dla handlowców na temat tego do jakiej firmy należy sie kierować z ofertą handlową.
  4. Automatyczny cotygodniowy Newsletter, który robi się i wysyła automatycznie, a także zawiera dopasowane do konkretnej osoby treści oraz ofertę sprzedażową – od tej pory nie będziesz musiał spędzać czasu żeby go robić co tydzień ręcznie.
  5. Wykrywanie najlepszego dnia i godziny do wysyłania oferty do konkretnego użytkownika z bazy i automatyczna realizacja wysyłki – dzięki SALESmanago nie zastanawiasz się, jaki jest najlepszy dzień na wysyłanie newslettera – system sam go wyśle w najlepszym momencie do każdego z osobna
  6. Automatyczne e-maile z automatycznie dopasowaną ofertą wysyłane do pojedynczych osób, w odpowiednim momencie, kiedy osoba może być zainteresowana zakupem co system wnioskuje po zachowaniu konkretnej osoby z Twojej bazy na stronie internetowej.
  7. Dynamiczne treści na stronę WWW umożliwiające automatyczne dopasowanie bannerów i dowolnej treści do konkretnej osoby, która na nią wchodzi lub do segmentu kontaktów. Dzieki temu inne treści na stronie będą wyświetlały się Twoim potencjalnym klientom a inne aktualnym klientom.
  8. Personalizowane i dopasowane do zainteresowań formularze kontaktowe, które wyświetlają się nie zaraz po wejsciu osoby na stronę WWW ale w momencie kiedy system SALESmanago rozpozna zainteresowanie klienta – wtedy taki formularz zawiera dopasowaną do zainteresowania treść np kontakt do odpowiedniego specjalisty w firmie. Jeśli użytkownik jest użytkownikiem zidentyfikowanym to formularz może zawierać personalizację z użyciem imienia i nazwiska osoby odwiedzającej stronę.
  9. Generowanie leadów bez konieczności wypełniania przez klienta formularza kontaktowego – system na podstawie analizy zachowania klienta na stronie wskaże działowi sprzedaży, z którą osobą należy się skontaktować i w jakim momencie.
  10. Scoring potencjalnych klientów, dzięki któremu dział sprzedaży zawsze kontaktuje się w pierwszym rzędzie z najlepszymi potencjalnymi klientami.
  11. Automatyczna segmentacja klientów na grupy w zależności od zachowania na stronie oraz w zależności od gromadzonych danych transakcyjnych.
  12. Automatycznie działający lejek sprzedażowy i kampanie marketingowe, w których kontakty poruszają się pomiędzy etapami od momentu pozyskania kontaktu, aż po dokonanie zakupu.
  13. Całościowo dynamicznie generowane landing pages pod konkretną osobę zawierające indywidualnie dopasowane treści na podstawie danych demograficznych, kontaktowych, behawioralnych i transakcyjnych.
  14. Progressive Profiling – dynamiczne formularze kontaktowe, które pobierają od klienta tylko te dane których jeszcze nie posiadamy o danym kliencie i te które chcemy od danej osoby chcemy pozyskać.
  15. Wyświetlanie indywidualnych reklam w sieci reklamowej do konkretnej osoby na podstawie danych transakcyjnych możliwe dzięki integracji SALESmanago z sieciami remarketingowymi RTB oraz wyświetlanie reklam predyktywnych na podstawie wcześniejszych transakcji konkretnego klienta.
  16. Automatyczny e-mail do Klienta lub alert do działu sprzedaży gdy klient zatrzymał się w procesie zakupowym lub opuścił go w decydującym momencie.
  17. Kompleksowa wiedza o kliencie dla osób pracujących w call center bez potrzeby opuszczania aktualnego środowiska w którym pracują.
  18. Automatyczne rozdzielanie ledów – lead routing wg wybranego klucza np. podział na lokalne biura sprzedaży, typ produktów, źródło pochodzenia klienta itp.
  19. Cykliczna wysyłka ofert promocyjnych na produkty przeglądane przez użytkownika w momencie, gdy cena towaru spadnie i będzie dla niego bardziej przystępna.
  20. Odzyskiwanie użytkowników, gdy nie powracają na stronę od określonego czasu by zapoznać się z aktualną ofertą. Wykorzystaj tę możliwość, żeby ściągnąć na Twoją stronę osoby, które dawno jej nie odwiedzały.
  21. Automatyczne powiadomienia dla handlowców i call center o tym kiedy mają się kontaktować z klientami z którymi prowadzą proces sprzedażowy
  22. Monitoring indywidualnych e-maili wysyłanych do klientów przez handlowców. Dzięki temu każdy handlowiec dowie się kiedy jego potencjalny klient otwarł i kliknął w e-maila z ofertą, a jeśli dodatkowo potencjalny klient kliknął w link w takim e-mailu to system wskaże handlowcowi kiedy potencjalny klient wraca na stronę i jakimi produktami lub usługami się interesował.