- Identyfikacja osób, które wchodzą na stronę WWW i monitorowanie ich zachowania a następnie automatyczna definicja zainteresowania danej osoby
- Monitoring jak dana osoba porusza się na danej podstronie i jakimi elementami strony się interesuje – analiza scrollowania danej strony i poruszania myszką. Dzięki temu dowiesz się jakimi produktami lub elementami interesuje sie dana osoba bez przeklikiwania sie przez kolejne podstrony.
- Dla firm działających na rynku B2B doskonałe mozliwości daje Identyfikacja firm, które odwiedzają stronę WWW wraz z informacją jaką częścią oferty interesuje się dana firma- co daje dodatkowy wgląd dla handlowców na temat tego do jakiej firmy należy sie kierować z ofertą handlową.
- Automatyczny cotygodniowy Newsletter, który robi się i wysyła automatycznie, a także zawiera dopasowane do konkretnej osoby treści oraz ofertę sprzedażową – od tej pory nie będziesz musiał spędzać czasu żeby go robić co tydzień ręcznie.
- Wykrywanie najlepszego dnia i godziny do wysyłania oferty do konkretnego użytkownika z bazy i automatyczna realizacja wysyłki – dzięki SALESmanago nie zastanawiasz się, jaki jest najlepszy dzień na wysyłanie newslettera – system sam go wyśle w najlepszym momencie do każdego z osobna
- Automatyczne e-maile z automatycznie dopasowaną ofertą wysyłane do pojedynczych osób, w odpowiednim momencie, kiedy osoba może być zainteresowana zakupem co system wnioskuje po zachowaniu konkretnej osoby z Twojej bazy na stronie internetowej.
- Dynamiczne treści na stronę WWW umożliwiające automatyczne dopasowanie bannerów i dowolnej treści do konkretnej osoby, która na nią wchodzi lub do segmentu kontaktów. Dzieki temu inne treści na stronie będą wyświetlały się Twoim potencjalnym klientom a inne aktualnym klientom.
- Personalizowane i dopasowane do zainteresowań formularze kontaktowe, które wyświetlają się nie zaraz po wejsciu osoby na stronę WWW ale w momencie kiedy system SALESmanago rozpozna zainteresowanie klienta – wtedy taki formularz zawiera dopasowaną do zainteresowania treść np kontakt do odpowiedniego specjalisty w firmie. Jeśli użytkownik jest użytkownikiem zidentyfikowanym to formularz może zawierać personalizację z użyciem imienia i nazwiska osoby odwiedzającej stronę.
- Generowanie leadów bez konieczności wypełniania przez klienta formularza kontaktowego – system na podstawie analizy zachowania klienta na stronie wskaże działowi sprzedaży, z którą osobą należy się skontaktować i w jakim momencie.
- Scoring potencjalnych klientów, dzięki któremu dział sprzedaży zawsze kontaktuje się w pierwszym rzędzie z najlepszymi potencjalnymi klientami.
- Automatyczna segmentacja klientów na grupy w zależności od zachowania na stronie oraz w zależności od gromadzonych danych transakcyjnych.
- Automatycznie działający lejek sprzedażowy i kampanie marketingowe, w których kontakty poruszają się pomiędzy etapami od momentu pozyskania kontaktu, aż po dokonanie zakupu.
- Całościowo dynamicznie generowane landing pages pod konkretną osobę zawierające indywidualnie dopasowane treści na podstawie danych demograficznych, kontaktowych, behawioralnych i transakcyjnych.
- Progressive Profiling – dynamiczne formularze kontaktowe, które pobierają od klienta tylko te dane których jeszcze nie posiadamy o danym kliencie i te które chcemy od danej osoby chcemy pozyskać.
- Wyświetlanie indywidualnych reklam w sieci reklamowej do konkretnej osoby na podstawie danych transakcyjnych możliwe dzięki integracji SALESmanago z sieciami remarketingowymi RTB oraz wyświetlanie reklam predyktywnych na podstawie wcześniejszych transakcji konkretnego klienta.
- Automatyczny e-mail do Klienta lub alert do działu sprzedaży gdy klient zatrzymał się w procesie zakupowym lub opuścił go w decydującym momencie.
- Kompleksowa wiedza o kliencie dla osób pracujących w call center bez potrzeby opuszczania aktualnego środowiska w którym pracują.
- Automatyczne rozdzielanie ledów – lead routing wg wybranego klucza np. podział na lokalne biura sprzedaży, typ produktów, źródło pochodzenia klienta itp.
- Cykliczna wysyłka ofert promocyjnych na produkty przeglądane przez użytkownika w momencie, gdy cena towaru spadnie i będzie dla niego bardziej przystępna.
- Odzyskiwanie użytkowników, gdy nie powracają na stronę od określonego czasu by zapoznać się z aktualną ofertą. Wykorzystaj tę możliwość, żeby ściągnąć na Twoją stronę osoby, które dawno jej nie odwiedzały.
- Automatyczne powiadomienia dla handlowców i call center o tym kiedy mają się kontaktować z klientami z którymi prowadzą proces sprzedażowy
- Monitoring indywidualnych e-maili wysyłanych do klientów przez handlowców. Dzięki temu każdy handlowiec dowie się kiedy jego potencjalny klient otwarł i kliknął w e-maila z ofertą, a jeśli dodatkowo potencjalny klient kliknął w link w takim e-mailu to system wskaże handlowcowi kiedy potencjalny klient wraca na stronę i jakimi produktami lub usługami się interesował.
23 wyjątkowe możliwości, które daje system SALESmanago Marketing Automation