Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Centrum Preferencji

“'Zero' party data to złoto... Kiedy klient ufa marce na tyle, by dostarczyć jej najbardziej wiarygodne dane, oznacza to, że marka sama nie musi starać się zrozumieć, czego chce klient

Fatemeh Khatibloo, VP główny analityk, Forrester

Stwórz Centrum Preferencji Klienta i pozwól klientom na zarządzanie swoimi zainteresowaniami, wybieranie najlepszych dla nich ofert i wyrażanie deklaratywnych intencji zakupowych. Skoncentruj się na zero-party data oraz wzbogać profile klientów 360°.

Analizuj skuteczność działań mających na celu pozyskanie deklaratywnych danych o klientach. Opracuj skuteczną strategię budowania kompletnych profili klientów, aby osiągać jeszcze bardziej imponujące wyniki marketingowe.
Rozbuduj profile klientów 360° dodając do widoku dane deklaratywne. Wykorzystuj zero-party data dla jeszcze lepszej personalizacji działań marketingowych.
Skup się na zero-party data. Ta wiedza sprawia, że strona jest w pełni dostosowywana do potrzeb użytkowników, począwszy od rodzaju produktów, a skończywszy na rozmiarze, wszystko na podstawie ich wyborów dokonanych w Centrum Preferencji.

Segmentuj

oraz personalizuj działania marketingowe jak nigdy wcześniej

Pozwól

odbiorcom decydować, co i kiedy otrzymują od firmy

Zbieraj

wszystkie zgody i dane z każdego kanału komunikacji w jednym miejscu

Zapewnij

najwyższe Customer Experience, jednocześnie nieustannie dbając o etykę danych

Udostępnij

użytkownikom możliwość dobrowolnego dostarczania informacji o swoich zamiarach, motywacjach i zainteresowaniach

Przechwytuj

dane w najbardziej zgodny z prawem sposób, z zachowaniem najwyższych zasad data ethics, aby nie zawieść klientów

Skup się

na dostarczaniu swoim klientom, unikalnych lub nawet ekskluzywnych treści

Komunikuj się

z klientami poprzez preferowane przez nich kanały i w wybranym czasie

Dopasuj

informacje do potrzeb swoich konsumentów, dostarczaj wyłącznie idealnie dopasowane treści

Porównanie

  • Możliwości
    SALESmanago
    Inni
  • Kreator specjalnie dostosowany do potrzeb twojego eCommerce
  • Centrum zarządzania zgodami
  • Dostępne dla zidentyfikowanych kontaktów
  • Doskonała zgodność z preferencjami klientów potwierdzona przez zero-party data
  • Definiowanie kanałów komunikacji preferowanych przez użytkowników
  • Centrum zarządzania priorytetami komunikatów
  • Indywidualny dobór częstotliwości i metod komunikacji
  • Możliwość personalizacji dostarczanych materiałów marketingowych o nowych produktach i rekomendacjach
  • Wybór preferencji produktowych przez konsumenta
  • Opcja aktualizacji preferencji przez użytkownika
  • Możliwość rezygnacji w dowolnym momencie
  • Przejrzysta polityka etyki danych dostępna dla wszystkich

dlaczego?

  • Pozwól klientom na pełną kontrolę i monitorowanie wszystkich zgód marketingowych

    Spraw, aby twoje Centrum Preferencji stało się bezpieczną przestrzenią danych klienta z szybkim i łatwym dostępem do ich aktualizacji przez użytkownika.

  • Jeszcze dokładniej poznaj potrzeby klientów

    Daj im czas na wybór preferowanych kanałów, sposobu i czasu, w jakim chcą otrzymywać wiadomości.

  • Zbieraj prawdziwe, wartościowe dane i bądź bardziej efektywny w swoich działaniach

    Zero-party data to najbardziej wiarygodny oraz istotny zbiór informacji o klientach, wykorzystaj go i obserwuj jak rosną twoje zyski!

  • Zapewnij swoich konsumentów, że są we właściwych rękach

    Zbieraj dane w sposób prawidłowy, z zachowaniem etyki danych i wykorzystuj posiadane informacje na najwyższym poziomie.

  • Spraw, aby twój marketing był autentyczny, komunikatywny i ludzki

    Pozwól klientom powiedzieć, kim są i co lubią, aby dopasować oferowane treści do ich preferencji. Znajdź idealną równowagę pomiędzy "opowiedz nam o sobie" a "pozwól nam opowiedzieć o sobie".

  • Unikaj pułapek AI i statystycznych

    Korzystając z Centrum Preferencji, poznasz swoich klientów od podszewki, preferowane produkty, rozmiary, a nawet wybrane przez nich kolory.