Customer Data Platform

Przechowuj wszystkie dane o swoich kontaktach w jednym miejscu i łatwo wykorzystuj je do wyboru grup docelowych i personalizacji kampanii. Twórz 360 profile klientów z użyciem danych behawioralnych i transakcyjnych, przetwarzanych w czasie rzeczywistym.

Customer Data Platform

Główne funkcjonalności

Osiągnij nowe poziomy wiedzy o swoich kontaktach. Buduj bogate profile klientów i używaj zebranych danych w swoich kampaniach i procesach.

Twórz i zarządzaj swoją bazą kontaktów

Buduj w jednym miejscu 360 profil klienta za pomocą danych personalnych, transakcyjnych i behawioralnych

Rozum lepiej preferencje swoich klientów używając informacji o wyświetlanych i kupowanych przez nich produktach

Wyświetlaj informacje o reakcjach twoich kontaktów na komunikację bezpośrednią

Dowiedz się o której godzinie i w jaki dzień najlepiej kontaktować się z klientem

Zarządzaj zgodami i pozostań zgodny z RODO

Przewiduj kolejny zakup klienta, prawdopodobieństwo jego utraty i najlepszy kanał komunikacji

Wymieniaj i synchronizuj dane o kontaktach z DMP i hurtowniami danych

CDP i widok klienta 360 stopni

 CRM i widok klienta 360 stopni

Karta kontaktu w systemie SALESmanago Marketing Automation to miejsce gdzie zbierana jest kompletna wiedza na temat konkretnego klienta. W skład tych informacji wchodzą dane behawioralne wynikające z monitorowania zachowania kontaktu i dane transakcyjne. SALESmanago Marketing Automation integruje wiele źródeł danych o kliencie pokazując w jednym miejscu na karcie kontaktu koherentny i kompletny obraz klienta. Dane dotyczące klientów są gromadzone i aktualizowane w czasie rzeczywistym.

Informacje dostępne na karcie kontaktu

Informacje dostępne na karcie kontaktu

Dane behawioralne – wynikające z modułu identyfikacji i monitorowania zachowania kontaktów online

Dane transakcyjne – dostępne dzięki integracji SALESmanago Marketing Automation z systemami CDP i ERP

Timeline – chronologiczna historia kontaktów, interakcji i działania marketingowych i sprzedażowych z konkretną osobą

Przebieg kampanii marketingowych i sprzedażowych – dokładna informacja w jakich kampaniach bierze udział kontakt i na jakim etapie się znajduje

Przebieg komunikacji z klientem – lista wszystkich wiadomości e-mail, sms, vms i telefonów, które otrzymał konkretny kontakt

Fingerprint urządzenia – śledzenie kontaktów nawet jeśli usuną cookies

Dane segmentacyjne – informacja o tym, do jakich segmentów klienta został automatycznie zakwalifikowany na podstawie jego zachowania

Dowolne informacje ze źródeł zewnętrznych – dane pochodzące z systemów i baz danych zintegrowanych z SALESmanago

Dane wprowadzane ręcznie przez dział sprzedaży i Call Center

Scoring kontaktu i dynamika jego wzrostu – ilość punktów scoringowych przyznawanych automatycznie za każdą interakcję klient-firma, wraz z analityką tempa przyrostu w czasie.

Preferencje produktowe – informacje o przeglądanych produktach pogrupowane według kategorii, marki, cen i kolorów

Predykcje AI – użyj historii transakcji klienta do przewidzenia kiedy kupi po raz kolejny, kiedy pojawia się ryzyko jego utraty i jakiego kanału komunikacji używać, by osiągnąć najwyższą konwersję

Czytaj więcej o CRM w SALESmanago

Ebooki

Odkryj sekrety Marketing Automation z naszymi ebookami.

Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation