Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Kluczowe dane Martech

Customer Experience Management

73% marketerów uważa, że Customer Data Platforms będą miały kluczowe znaczenie dla ich wysiłków związanych z obsługą klienta

(Martech Series, 12.2020)

Według 53% dyrektorów marketingu, ich CDP mogą być pomocne w angażowaniu i zrozumieniu potrzeb obecnych klientów, tak aby zwiększyć prawdopodobieństwo, że klienci staną się bardziej lojalni

(Segment)

44% organizacji uznało, że CDP pomaga w zwiększaniu lojalności klientów

(Forbes, 06.2020)

Nawet 90% klientów jest skłonnych udostępniać dane behawioralne, jeśli mogą uzyskać dodatkowe korzyści, które sprawią, że cykl zakupowy będzie tańszy lub łatwiejszy

(SmarterHQ)

W ostatnich latach, całkowita liczba zdarzeń śledzonych przez klientów za pośrednictwem Customer Data Platform wzrosła o 60%

(Segment)

Rewolucja silników wyszukiwania

Do 2021 roku firmy, które wcześnie zdecydują się na zmianę wyglądu swoich stron oraz dostosują je by obsługiwały Visual & Voice Search zwiększą przychody ze sprzedaży on-line o 30%

(Gartner, 10.2017)

62% Milenialsów pragnie mieć możliwość wyszukiwania wizualnego ponad jakąkolwiek inną dostępną technologię

(Social Media Today, 01.2019)

59% badanych uważa, że informacje wizualne są ważniejsze niż informacje tekstowe we wszystkich kategoriach (w porównaniu do 41% osób, które deklarują, że informacje tekstowe są ważniejsze)

(Businesswire, 01.2019)

27% przypadków wyszukiwań nie przyniesie użytecznych wyników, jeśli użytkownicy błędnie wpiszą tylko jeden znak w tytule produktu- w przeciwieństwie do naszego produktu

(Baymard, 02.2020)

36% respondentów korzystało z Visual Search oraz Voice Search

(Businesswire, 01.2019)

Obecnie, tylko 8% sprzedawców ma wbudowaną wyszukiwarkę grafik w swoich internetowych narzędziach na stronie

(Gartner)

61% standardowych wyszukiwarek uzyskuje wyniki poniżej oczekiwań konsumentów

(Baymard, 02.2020)

70% konkurencyjnych wyszukiwarek nie obsługuje synonimów i terminów pokrewnych

(Baymard, 11.2015)

46% innych wyszukiwarek nie obsługuje zapytań tematycznych

(Baymard, 02.2020)

32% wyszukiwarek rynkowych nie obsługuje symboli i skrótów, co powoduje, że użytkownicy nie otrzymują idealnie dopasowanych produktów

(Baymard, 02.2020)

Generalne niezadowolenie

70% marketerów jest niezadowolonych z używanego oprogramowania

(Vendasta)

44% użytkowników jest niezadowolonych, ponieważ ich system do automatyzacji marketingu jest zbyt trudny do opanowania i zarządzania

(AutopilotHQ, 02.2015)

61% użytkowników uważa, że ​​proces uczenia się nowego systemu jest zbyt skomplikowany

(Emailmonday, 06.2018)

37% polega tylko na sobie w zakresie automatyzacji, ponieważ nie ufają swoim umiejętnościom zarządzania systemami klasy Marketing Automation

(Review 42, 02.2021)

25% użytkowników nie wie, jak efektywnie wykorzystać narzędzia do generowania satysfakcjonujących dochodów

(AutopilotHQ, 02.2015)

Lojalność klientów

12-18% - o tyle co roku więcej wydają klienci biorący udział w programie lojalnościowym na eCommerce

(Accenture, 02.2017)

5 do 25

Od 5 do 25 razy więcej kosztuje pozyskanie nowego klienta niż utrzymanie obecnego

(Harvard Business Review, 10.2014)

43% klientów wydaje więcej pieniędzy na marki, wobec których są lojalni

(Fundera, 07.2019)

2021 © All Rights Reserved. Regulamin