SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

Social proof

Zadbaj o wyjątkowy, interaktywny customer experience w ścieżce zakupowej swojego klienta, poprzez wyświetlanie powiadomień na stronie produktu,pokazujących stopień zainteresowania innych użytkowników danym produktem. Udowodnij im, że mają rację rozważając jego zakup.

SALESmanago Social Proof

Główne funkcjonalności

Wykorzystaj nasz intuicyjny edytor widżetów social proof, aby tworzyć własne powiadomienia idealnie pasujące do całego designu sklepu i decydować o tym kiedy i jak je wyświetlać.

Wybierz typ widżetu aby zdecydować, jakie działania klienta powinny byś wyświetlane w powiadomieniu

Określ miejsce docelowe w witrynie, w którym zostanie wyświetlone powiadomienie

Dostosuj wygląd powiadomienia, aby idealnie pasował do wyglądu strony

Wybierz typ urządzeń, na którym chcesz wyświetlać powiadomienia

Stosuj animacje wyświetlania powiadomienia

Ustaw moment wyświetlenia powiadomienia

Określ przedział czasowy do określenia stopnia interakcji użytkowników z produktem

Analizuj statystyki powiadomień w celu dalszej optymalizacji działań

Jakie są kluczowe korzyści dla twojej firmy?

Skróć czas podejmowania decyzji o zakupie, stwarzając wrażenie konkurowania o ograniczone zasoby

Zwiększ konwersję sprzedaży, pokazując ile osób kupiło ostatnio produkt

Popraw atrakcyjność produktu, pokazując liczbę użytkowników, którzy również go wyświetlili

Zwiększ zaangażowanie klientów przez wejście w interakcje z nimi za pomocą dynamicznych animacji widżetu

Jak to działa

Social Proof
  • Funkcjonalność social proof umożliwia określenie reguł odpowiedzialnych za sposób i czas wyświetlania informacji na stronie produktu o liczbie użytkowników, którzy:
  • dodali wyświetlany produkt do koszyka
  • dokonali zakupu
  • wyświetlili produkt
  • System pozwala zdefiniować dodatkowe parametry wyświetlania powiadomień:
  • nie pokazuj, gdy liczba jest mniejsza niż X
  • wartości z zakresu X-Y
  • zastosuj mnożnik użytkowników
  • wybierz okres czasowy dla obliczenia sumy interakcji
Maksymalizuj przychody w eCommerce…
z głową