20%
Rynek automatyzacji Workflow i powiązanych technologii rośnie w tempie 20% rocznie i prawdopodobnie osiągnie wartość 5 miliardów USD do 2024 r.
(Deloitte)
55%
marketerów planuje zwiększyć wydatki na rozwiązania martech w przyszłym roku.
31%
badanych firm w pełni zautomatyzowało przynajmniej jeden proces.
1 bilion $
Utrata produktywności i źle zarządzane leady kosztują firmy ponad 1 bilion USD rocznie, z czego część można by zaoszczędzić dzięki oprogramowaniu do automatyzacji baz danych.
13%
ankietowanych organizacji twierdzi, że prowadzi inteligentną automatyzację na dużą skalę (ponad 51 automatyzacji), 23% wdraża ją w średnim stopniu (11–50 automatyzacji), a 37% przeprowadza pilotaż (1–10 automatyzacji).
(Deloitte)
41%
respondentów twierdzi, że korzysta z automatyzacji w szerokim zakresie lub w przypadku wielu procesów.
(Deloitte)
Top 2
Zdaniem ankietowanych menedżerów, dwie największe bariery na drodze do wdrożenia automatyzacji na dużą skalę to fragmentacja procesów i brak gotowości IT, a następnie opór wobec zmian i brak jasnej wizji.
(Deloitte)
5 kroków do sukcesu z Unified Workflow Console
Zostań mistrzem automatyzacji dzięki intuicyjnemu tworzeniu Workflow
Intuicyjne tworzenie Workflow pozwala bez wysiłku budować zaawansowane procesy, automatyzować złożone kampanie oraz maksymalizować efektywność marketingu i sprzedaży. Sprawnie rozwijaj swoją strategię.
Bez wysiłku twórz zaawansowane procesy
Przełączaj widok jednym kliknięciem
Uwolnij się od ograniczeń tradycyjnego podejścia opartego na lejku sprzedażowym. Unified Workflow Console umożliwia zmianę perspektywy w ciągu kilku sekund. Przejdź na model skoncentrowany na podróży klienta, dostosowując swoje działania marketingowe do dynamicznych ścieżek, jakie klienci obierają na swojej drodze zakupowej.
Projektuj ścieżki klienta, a nie lejek sprzedaży
Ciesz się wysoką wydajnością i świetnymi wynikami
Zastosowanie najnowszej technologii Angular zapewnia płynne i bezpieczne działanie. Zyskaj błyskawiczny czas reakcji i zwiększone bezpieczeństwo, osiągając optymalne wyniki oraz ponadprzeciętną wydajność.
Popraw bezpieczeństwo i wydajność
Kopiuj i ponownie wykorzystuj najlepsze Workflow w kilka sekund
Możliwość łatwego kopiowania i ponownego wykorzystywania fragmentów Workflow pozwala przyspieszyć realizację kampanii. Usprawnij swoją pracę, zmniejsz liczbę błędów i zoptymalizuj swoje wysiłki w zakresie automatyzacji, aby uzyskać imponujące wyniki, które napędzają rozwój firmy.
Działaj z głową
Zasil procesy danymi CDP
Wzbogać swoje procesy mocą danych klientów. Workflow płynnie integruje się z Customer Data Platform (CDP), umożliwiając wykorzystanie cennych informacji do spersonalizowanej i ukierunkowanej komunikacji. Uwolnij potencjał automatyzacji opartej na danych i osiągaj lepsze wyniki w każdej kampanii.
Uzyskaj precyzyjną egzekucję omnichannel
Jak działa Unified Workflow Console?
Zastosowania Unified Workflow Console
Unified Workflow Console dla precyzyjnej egzekucji Omnichannel
Intuicyjne tworzenie workflow ze zdarzeniami, warunkami i akcjami
Możliwość przełączania między widokiem opartym na lejku a podejściem skoncentrowanym na podróży klienta
Zwiększone bezpieczeństwo i wydajność dzięki najnowszej technologii Angular
Możliwość łatwego kopiowania i ponownego wykorzystywania fragmentów workflow
Płynna integracja z danymi CDP
Konfigurowalne procesy automatyzacji dla zaawansowanych kampanii marketingowych
Reakcja w czasie rzeczywistym w celu szybkiego zaangażowania potencjalnych klientów